Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YAZLIK BOYUNLUKLAR=YAZMA FULARLAR


Yine yayınlamayı bekleyenler birikti:)
 Yazmalarımın yeni halini daha önce  konu etmiştim BURADA ,devamı da bunlar ve  hala dikilip boncuklanmayı bekleyenler var ama önceliklerim  çok değişiyor o yüzden sıra bekleyecekler yine:)
İlk yaptıklarımdan bir kısmı da BURADA BURADA

          Bu da geçtiğimiz   günler de armağan olarak ördüğüm  2.  boyunluk krem  şal. İlkinde uç kısımlarında bir değişiklik yapmıştım.BURADA. sağlıkla kullanılsınlar.

28 yorum:

  1. canım ayyy.ne güzel olmuş bunlar..çok beğendim.elllerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi güzel ama ençok örgü fularlara bayıldım. Yazın çok çok kullanırım fular. Beyaz renk olması da tam isabet olmuş..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım ben de o modeli çok beğeniyorum .

      Sil
  4. Çookkkkkk güzeller:)))

    YanıtlaSil
  5. sonuncuya bittim.. çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraflardan model çok belli örneği çıkarabilirsin canım benim.

      Sil
  6. ablacım ellerine sağlık ne kadar şık olmuş bu boyunluklar fularlar bayıldımm:))talihlileri güle güle kullansınlar inş,öpüyorum canım,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım . bir kısmı sahiplerine ulaştı bir kısmı da kim alırsa onun olacak:)

      Sil
  7. Eline sağlık Hatice'ciğim hepsi birbirinden güzel.Eskiden her orta yaşlı kadının boynunda gördüğüm fuları estetik amaçlı sanırdım ama değilmiş boyun tutulmaları için şimdi ben de fularsız sokağa çıkmıyorum.Yani çok gerekli bir aksesuarmış ,büyüyünce anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) haklısın büyümek çok şey öğretiyor, olsun sen hem kullan hem de aksesuar de geç:))) sevgiler.

      Sil
  8. cok güzel olmuşlar ablacım banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim. bu aralar çok dolaşamıyorum ama uğruyorum fırsat buldukça sevgiler.

      Sil
  9. ben de severim böyle fularları, boyunlukları. beyaz bir bluzun üzerine yazın ne de kullanışlı olur, ellerine sağlık :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım gerçektende çok kullanışlı oluyor :)

      Sil
  10. hepsi de harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. Eyyy... bayıldım valla hepsi çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık :) Her biri ayrı güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Çok şeker olmuşlar. Yapımı da kolay sanırım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. evet yapımı hem zevkli hem kolay denemek isterseniz not bırakın dönerim:)) sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ