YÜN ÇANTAMDAKİ DE NE:))))


Badem çantada yarım iş varmı diye bakıyor sanırım:)))) epeyce bi karıştırdı içini:)))
Güzel bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle sevgiler canlarım.

14 yorum:

  1. hepsinde var galiba bu çantaya torbaya kutuya girme huyu çok tatlılar ya

    YanıtlaSil
  2. Badem'e teşekkürlerrr,gülümsetti beni sabah sabah :)))
    İyi pazarlar canım ;)

    YanıtlaSil
  3. Küçük kızım söylüyor: "Badem sen çok tatlısın. Bir tane Badem'de ben istiyorum." Sıla 6 yaşında, hayvanları çok seviyor.
    Bizim için sevin lütfen... :)

    YanıtlaSil
  4. meraklı badem,
    :)
    kendine göre bir şeyler mi arıyor,yoksa?

    keyifli pazarlar ablacım öpüyorum,

    şeri...

    YanıtlaSil
  5. çok hoş görünüyor:)))
    Bu arada bir şey rica edecektim ben senden. Yünlerin içindesin ya hep artık. Arada bize yünlerle, doğru kullanım alanlarıyla ilgili açıkmalı yazılar yazsana. Mesela ben çocukların alerjilerinden sonra çok koptum örgüden. Şimdi gitsem kimbilir 2 yılda neler gelmiştir yeni. Bence hoş ve faydalı yazılar olur. Tabiki senin de hoşuna giderse....

    YanıtlaSil
  6. Canım o benim canım:) Kocaman kocaman sevgiyle öperim ^-^

    YanıtlaSil
  7. nasılda didinmiş ama çok şeker

    YanıtlaSil
  8. mormenekselerr, olmazmııı ortak hareketlerinden biri:)) poşet bırakmıyorum ortada:))

    DaRmAn canımsın ne mutlu bize:)) sevgiler.

    Senacım oyy yerim onu onun yerine sevdm ben:)) kocaman öpüldünüz.

    SEVGİLERİMLE canım BADEM kendi için bir şey olmasa bile yani boş çantaya bile girer oyun yapıyor aklınca:)))

    ada ve deniz, Canım çok haklısın aslında bakınmıştım bir ara ama çok açıklayıcı yazılar bulamadım firmalar da da fazladan bir açıklama yok ama tanınmış tüm markaların antibakteriyel ürünleri var Dr.ları sakıncası yok diyorsa örebilirsin aslında. ben de şu an tek bir markanın açık tonları mevcut. özel istek de nadir oluyor.


    okuyan siz de bizim canımızsınız:)) öpüldü.

    FADİŞim hem de nasıl:)

    mutluanne aynen öyle ,fazla da müsade etmedim yumaklarımı tiftmesin diye:))

    YanıtlaSil
  9. Eylül ayındaki testte Deniz'in alerjisi çıkmadı ama alışkalıktan sanırım örgü pek giymiyor artık. Ada da hafif tüysüz şeyleri anca. Dikkat biraz işe yarıyor galiba bu yıl daha iyi gibiyiz bakalım...

    YanıtlaSil
  10. ada ve deniz,sevindim canım inş dikkatin sayesinde tamamen atlatır.alejinin her türlüsü ayrı sıkıntı bilirim. şimdi çocuklar sweet tarzı şeyleri yünlere tercih ediyorlar onlar da haklı,sağlıkları yerinde olsun da bizler için en önemlisi o canım:)

    YETENEK-SİZİN hem de nasıl:))

    YanıtlaSil
  11. yarım iş varsa yardım edeyim diye bakınıyoır ğalibaa:))))yerim seni Badeemmmm...

    YanıtlaSil
  12. o olmasa ben ne iş yaparım ki:))))))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

DENİZ KIZI KANAVİÇE YASTIK VE ÇERÇEVESİ

               Deseni büyütmek için ipi iki kat kullanıp , 4 adet  kareyi bir kere de çarpı yapınca desen hem büyük oldu hem d...