Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MAVİ DİNAZOR (BLUE DİNOSAUR)



Yeşil dinazorlardan sonra bu da mavisi:))
  2.nci yeşil dinazorumu alan müşterimin isteği doğrultusunda bu renk seçildi   şimdi sahibinin kucağında ,küçük bey mavi sevdalısı gözlük çerçeveleri bile maviydi:))sağlıkla oynasın inş.
Daha önce ördüklerim de :
BURADA  BURADA
Canlar PC ye geç vakit oturabiliyorum bir de blogumdaki sorunu hala çözemedim onla uğraşıyorum  sizleri az dolaşabiliyorum  şu sorunu bir halledebilsem  daha sık uğrayacağım:))

24 yorum:

  1. Çok güzel olmuş sevimli dino, ellerine sağlık.
    Sorunu çabuk halledersin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Severim o şeker dinozoru ben:) Emeğine sağlık canım benim.
    Kocaman sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok sevimli olmuuş

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş yine:)))) umarım bilgisayardaki sorununda hemen hallolur. İnsan alışınca arıyor....

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş cnm olsun sıkma canını bizlerde de yoğunluktan uğrayamamazlık oluyor sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok şeker olmuş.benim hiç böyle oyuncağım olmadı.ben de isterim:))
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık,maviş dinazorun sahibi güle güle oynasın.Anne kaz bloğunda kirpiler gördüm çok hoş,gerçi sen biliyorsundur ama gör istedim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Sena çeyiz teşekkürler canım yaa inş .

    okuyan canım benimmm teşekkürler öpüyorum

    narinceyiz sağol canım

    ada vedeniz,sağol canım benim bir sorun var facebook a aktarımlarda bir yerlerde bir hata yaptım ama bakalım nerden çıkacak:)

    mormekselerr canımsın teşekkürler hem yorum ,hem de anlayışınız için sevgiler.

    hayat su değilmi canım yaa şimdiki veletler çokkk şanslı inş. hep de öyle olurlar:))

    nergiscim biliyorum kirpileri ama baya bi yoğunum bu aralar oyuncak örmeyi çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sğalık güzelim pek şirin olmuş... Sevgiler selamlar güzel İzmir'e ve size...

    YanıtlaSil
  10. belguzaranne.blogspot.comAralık 02, 2012

    Elınıze sağlık gule gule kullansın sahıbı

    YanıtlaSil
  11. Ben bunların mavisini de yeşilini de ayrı ayrı yerim, biliyorsun :) Ellerine sağlık, sık iğneyle ne güzel oluyorlar vallahi.. Sorununu tez vakitte hallet sen hele, bekleriz :))

    YanıtlaSil
  12. Badem'i özledim geldim.Üstüne bir de dinazor buldum :)
    Ellerine sağlık canım. Benim koca bebekler görmeden kapatayım iyisi ;)

    YanıtlaSil
  13. Sibelciğimmm güzel izmirde seni andık bugün arkadaşımla güzel nazarlığını çok beğendi:)) sevgiler sana ve güzel ailene öpüldünüz.

    belguzaranne çok teşekkürler.

    LEZZETLİ SOMUNLAR.teşekkürler kardeşim,inş bulurum hatayı facedeki guruplara konu açamıyorum blogumdan doğrulama kodu istiyor kodu yazıncada tıklandığında sanki blogum spam içeriyor gibi oluyro pek çok yere paylaşım yapıyorum ama sadece facede sorun çıkıyor iki aydır çözemedim gitti:(( inatla araştırıyorum bulacağım:))

    YanıtlaSil
  14. Tülincim sağol canım BADEM yaramazlıklarıyla meşgul :) çok teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Sen artık bu gurumi işlerinde usta oldun maşallah,ellerine sağlık çok şeker olmuş...
    Bu arada diyet sonucunu merak ediyorum:...

    YanıtlaSil
  16. http.//belguzaranne.blogspot.comAralık 03, 2012

    MERHABA YILAN GULE SARILDI AÇIKLAMA YARIM ÇIKMIŞ TAMAMINI YENIDEN EKLEDIM BILGINIZE

    YanıtlaSil
  17. GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK:)

    YanıtlaSil
  18. Tülincim(Tatesal), çok sağol canım benim 4,5 kilo ile vedalaştım:)))

    belguzaranne ,ellerine sağlık sağol canım sevgiler.

    nefooo,teşekkürler canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. bebek ve nikah,canım bloguma hoşgeldin seninki de hayırlı ve bol geridönüşümlü olsun inş:)

    YanıtlaSil
  20. ablacığım blogunda ki sorun ne? belki yardımım dokunur sana

    YanıtlaSil
  21. YETENEK -SİZİN,nadirecim mail yoolladım ayrıntılı canım inş anladığın birşeydir.öpüyorum

    YanıtlaSil
  22. Muito fofo o dinossauros, lindíssimo!!!
    parabéns!!!
    beijos
    Joelma

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ