Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

TUĞBA KIZIMIN MUTFAK PERDESİ VE......


         Çeyizler yerleşmeden çekmiştim fotoğrafları,yayınlarken farkettim ufak da olsa ayrıntılar vardı onları çekmemişim perdenin kenar tutacaklarını  özellikle:(
         Goblen desenli bu kumaş  Dak keten serisinden üzerinde su tutmuyor satıcı uygulamalı gösterdi bize:) masa örtüsünden kumaş kalınca onu da masa şalı ,runner yapayım dedim iki taraflı kullansın diye bir tarafına ekru renli saten çalıştım. mutfak dolaplarıyla da çok uyumlu oldu.
         Perde görüntüleri flu çıktı idare edin artık, tül perdesi de keten tüllerden onu Nuray ablam bana dikmişti ucunda el emeği göznuru  beş şiş danteli var ve boncuklar dikmiş çok hoş ama ben  sadece bir kez kullanabildim ucundaki boncuklar BADEM'in oldukça dikkatini çekmişti çünkü:)))) Tuğbaya gösterdim  çok beğendi ben de ona verdim perdesiylede çok uyumlu oldu.
         Ben  takımı dikerken sandalyeleri alınmamıştı deri olduğunu görünce  kumaşın devamını aldım minder ve başka ciciler ilave olacak şimdilik beklemede:)
          Uzun süre ara verince yapılanlar epeyce birikti o yüzden arka arkaya yayınlamaya çalışıyorum canlarım.

24 yorum:

  1. Hatice'ciğim,biz de el emeği göz nuru yaptığın çeyizleri bekliyoruz,
    belki bir gün bize de gerekli olur,kimbilir ? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kumaşın renk ve deseni çok hoş, huzur verici. Takım çok şık olmuş, sandalye minderleri de tamamlanınca, çok sıcacık bir yuva hissi tamamlanacak. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ohhh ne güzel mutfakta çiçekler açmış çok begendim mutlulukla kullnasın

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş güle güle sağlıkla kullansınlar inşallah...düşünceli kayınvalide...

    YanıtlaSil
  5. perdenin kumaşı da çok güzelmiş ellerine sağlık. Diyorum ya senin gelin şanslı. Baksana her bbirşeyi özenle hazırlanmış...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, çok güzel ve şık görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  7. kumaşın desene bittim bayıldım harika olmuşlar

    YanıtlaSil
  8. ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuş renk seçimi ve deseni harika.gönlüne sağlık hatice ablacığım....rabbim tüm dualarını kabul etsin herşey gönlünce olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel, renklere bayıldım. Ellerine sağlık. Güle gülekullansın

    YanıtlaSil
  10. canım ya cok güzelmiş ALLAH ağız tadı ile kullanmayı nasip etsin bi yastıkta ömür boyu mutlu olsunlar banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Evet çok cici olmuşlar, yakışmış. Devamını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  12. Nergisim teşekkürler canım ama oğlan annesi olunca bana sadece kızımızın çeyizlerini koyacak yerleri hazırlamak kaldı şu ana kadar yaptıklarımı hep paylaştım :) sen lazım olunca söyle ben bildiğimi paylaşmaktan mutlu olurum:)

    NOWACRAFT aynen öyle biz de tuğba kızımla desene vurulup aldık:)

    mavii sağol tatlım inş.

    Tülincim teşekkürler. kızım yok demiyorum artık :) 2 oğlum 2 de kızım var:) ille de kız anneleri bir şeyler yapar diye kural yok demi ama severek hazırlıyorum.

    ada ve deniz canımsın çok sağol sağlıkla kullansınlar inş.

    Fuat Bey çok teşekkürler.

    mormekseler,aynennn:)

    kelebekana teşekkürler.

    mihrimah sağol canım benim Rabbim hepimizin dualarını kabul edilenlerden saysın inş.

    Atölye kedi teşekkürler. Bu Dak ketenlerin şahane desenleri var.

    iğne oyalarım amin .teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  13. YETENEK-SİZİN,Nadirecim teşekkürler canım benim darısı senin mutluluklarına inş:)

    YanıtlaSil
  14. Çok şık bir takım olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Nice post! I'm your new Follower! I hope you'll visit my blog sometimes. Thank's! Kisses from VV!! :3

    YanıtlaSil
  16. Vanessa mercado,Thanks for the blog visit.

    YanıtlaSil
  17. çok hoş olmuş canım ellerine sağlık.mavi en çok sevdiğim renk.
    bende bu desenin lilalı renğinden balkonuma masa örtüsü ve sandalye minderleri diktim:))))

    YanıtlaSil
  18. Halimecim teşekkürler canım masa örtüsünü hallettim de ben de minder ve bir iki birşeyler daha dikeceğim bakalım:)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel kumaşın desenine ve rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  20. GÖNÜLcüm biz de çok beğenerek aldık farklı güzel renkleri de vardı:)

    YanıtlaSil
  21. canım benim kumaşın desenine bayıldım...
    güle güle kullansın gelin hanım...
    seninde ellerine sağlık maşallah her ayrıntıyla ilgilenmişsin

    YanıtlaSil
  22. Necla, canım çok teşekkürler annelerin işi ayrıntılardır:)) değilmi:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ