Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PORTAKAL VE MANDALİNALI TARİFLER ETKİNLİĞİNE...

    Sevgili yıldızcığımın  MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLER etkinliğine ancak vakit bulabildim  son haftasna yetişti benim tarifler:)))
Zorluğundan değil işlerden fırsat bulamadığımdan. koyun tarifleri ortaya gençler hatta beyler bile yapabilir  her ikisinide.
Ocak derdi yok pişirme derdi yok ama lezzeti çooookkkk:)))
1.si PORTAKALLI PARFE:
Malzemeler: 2 paket toz  krem şanti +yarım su bardağı toz şeker+ 1 paket portakallı jöle+birbuçuk bardak süt+ikibuçuk bardak sıcak su +yarım portakal suyu+portakal kabuğu rendesi
YAPILIŞI: krem şantiyi sütle çırpıyoruz ve içine toz şekeri ekleyip karıştırıyoruz.
Başka bir kapta sıcak suda jöşeyi eritiyoruz,sıcak jöleyi portakal kabuğu ve suyunu da krem şantiye ilave edip karıştırıyoruz daha sonra ıslatılmış bir kaba boşaltıp yarım saat bekletip buzdolabına soğuması için koyuyoruz.
2.si PORTAKALLI  ,ELMALI TOPLAR
Malzemeler:  1 portakalın suyu +portakal kabuğu+ 2 elma+ bir çay bardağı dövülmüş ceviz+ 1 tatlı kaşığı tarçın+1paket pötibör bisküvi+hindistan cevizi
YAPILIŞI: elmaları rendeleyip içine bisküvileri parçalayıp  diğer malzemeleride koyup karıştırıyoruz ve ceviz büyüklüğünde toplar yapıp hindistan cevizine bulayıp tabağa alıyoruz
İşte bu kadar deneyecek olanlara afiyetler olsun  çok hafif tatlılar.
iki gündür  sizleri dolaşamıyorum benim PC den mi nettenmi bilmiyorum sık sık donmalar oluyor bu yayınımıda komik ama 1,5 saatte anca hazırlayabildim

15 yorum:

  1. müthiş görünüyor..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Günaydın canım,
    katılımından dolayı çok teşekkür ederim ...

    Ellerine sağlık
    ikibirarada olmuş :))
    afiyetler olsun.....
    Gelen tarifleri sırasıyla yayınlıyorum senin tarif önümüzdeki hafta başında yayında olacak.....
    Teşekkürler............

    YanıtlaSil
  3. en kısa sürede deniyeceğim bu tarifi canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. mmmmm ellerine sağlık özellikle portakallı elma toplarını beğendim:))

    YanıtlaSil
  5. Aynen bende de durum aynı, hala yapıcam bişeyler koşuşturmaktan...

    YanıtlaSil
  6. ben kremşantiyi hiç böyle kullanmamıştım ..tarifi hemen yazdım ..görüntüde çok hoş ..

    YanıtlaSil
  7. şehnazcım sağol canım.

    Yıldızcım birlikte bir paylaşımda olmak benim için bir zevk canım ben teşekkür ediyorum sevgiler

    necmiyecim şimdiden afiyet olsun sevgiler

    Özden bey teşekkürler

    Afetcim sıra sende canım:))

    *kelebekana* canım dene seveceksin. teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. ellerine saglık canım nefis görünüyoooorrrr.....

    YanıtlaSil
  9. Nefis görünüyor bende parfede hiç jöle kullanmadım artık yapınca denerim daha lezzetli olur :)

    YanıtlaSil
  10. bekdikli sağol canım benim

    Nergizcim hoş bir tat oldu dene canım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Canım ablam sana gelince bana da yap yiyelim beraber :))

    YanıtlaSil
  12. Eda'm sen gel kuzum tek ben sana neler hazırlarım canım benim

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyor.Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. ada deniz. teşekkürler canım

    ŞANSLI teşekkürler canım

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ