Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

OYUNCAKLAR BUGÜN PTT NİN NOEL BABASINA TESLİM EDİLDİ:)))

    Sevgili atölyekedinin çağrısıyla bir etkinlik  başlatılmıştı BURADA  elimde  colanın verdiği bir köşede veririm birilerine dediğim oyuncaklar vardı onları hazırlamıştım  konudan     arkadaşım sevgili zehraya da bahsetmiştim oda oğluşunun oyuncaklarından bir kısmını getirdi bugün ve eşim de   PTT  noel babaya teslim etti:))))  canım arkadaşımada ordan karşılamak kaldı çorbada bir tutam tuzumuz olsun istedik umarım  beğenilir. yeniyılda kutu karıştırmak minişler için eğlenceli olacaktır:)))))
aaa unutmadan kutuya kocamaaannnn kucak dolusu sevgilerimizi de koydum ve hepsine birer öpücük.
   Etkinliğin çok güzel ilerlediğini biliyorum  duyuran  yardımcı olan herkese kucak dolusu sevgiler.
yoruma kapattım.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ