Ana içeriğe atla

KIRMIZI ATKI ,KENARLI ŞAPKA .KIRMIZIIIIII İLLAKİİİ:)))






 Bu sefer tiftik ip kullandım şapkalarda çok seviyorum tiftik ipleri. örneğini  kenar uçlarına kadar ilerlettim yapılışını  krem renginde vermiştim daha önce BURADA   yalnız önceki şapkanın üst kısmında örneği daha erken başlattım.birde bunu model olarak biraz geniş tuttum başa çok sıkı otursun istemedim.  sevgili merveyede aynı modelin beresini yapmıştım oda BURADA
şapka takımımız sahibine ulaştı sağlıkla kullansın

Yorumlar

  1. üçkuruş fazla olsun ama kırmızı olsun. :) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. İllaki benim içinde Kırmıııııızı:)Çok güzel olmuş.Eliine emeğine sağlık.Sahibi iyi günlerde kullansın.
    Hayırlı sabahlar:)

    YanıtlaSil
  3. waow 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun diye boşuna dememişler, elcağızlarına sağlık güzel ablam...

    YanıtlaSil
  4. Canım çok beğendim kırmızı şapka ve atkıyı ellerine sağlık...bende kız bebek için yaptım yayınlayacağım....sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık kırmızı başka

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim ablacığım "müthiş güzel olmuş" dedi Elamda hemen alttaki bademi görünce "o kediden alalım" dedi bu kızın kedi aşkı çok fena çok. diyorki "onu kargo poşedine koysunlar sonrada kedi bize gelsin ayaklalı pis olmaz"

    YanıtlaSil
  7. Eşarp berenin havasını bambaşka yapmış. Seviyorum böyle ince fikirleri. Eline sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. SEN DE BİZDENSİN,BAYILIRIM KIRMIZIYA,AKİDE ŞEKERİ GİBİ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  9. çok güzellerrrrr.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş canım :) ellerine sağlık. Sahibesi güzel günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  11. cok guzel atki ile bere


    mari

    YanıtlaSil
  12. bende illaki kırmızı diyenlerdenim.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize saglik. Özellikle sapkayi cok begendim. Kirmizi insanin icini isitan bir renk. Güzel günlerde kullanin.

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık..çok güzel tasarımıda çok şık ve değişik olmuş..güzel günlerde kullansın sahibi..:)

    YanıtlaSil
  15. aksesuarları çok güzel olmuş bayıldım canısım emeğine sağlık,sahibide güle güle kullansın harika olmuş çünkü :)

    YanıtlaSil
  16. sena çeyiz,ayen öyle canım,

    ŞANSLI canım teşekkürler iyi akşamlar:))

    nadirecim sağol tatlım

    tülincim teşekkürler. uğrayıp bakacağım canım sevgiler.

    ada deniz evet öyle canım.

    yaseminkale canım ben yerim onu ya,çok güldümayakları pis olmaz demek:)))) sana bademin resimlerinden göndereyim istediği zaman baksın

    neduk teşekkürler canım bende kendimden birşeyler katımayı seviyorum.
    örgüoyuncakçınine,ablacım teşekkürler aynen öyle.

    özlemce teşekkürlercanım.

    yeşim teşekkürler canım.

    teşekkürler mari.

    iclalcim sağol canım

    nesrin hoşgeldiniz,teşekkürler.

    semacım sağol canım.

    fisunum sağol canısım sahibide çok beğendi .

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Örgücü Çantam, renk seçimi durşu muhtazam örgü olunca sonuç böyle harika olur ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  18. Belgincim canım çok teşekkürler öpüyorum

    YanıtlaSil
  19. harika olmuş bayıldım ellerine sağlık sahibi sağlıklı günlerde kullansın kış bitmeden inşlh bende yaparım

    YanıtlaSil
  20. Örgü çantam mrb.
    Minyatür bloğumu ziyaret etmişsiniz tşk ederim, bende iadeyi ziyaret yapayım dedim.
    Bloğunuzu dolaştım sizinde kendinize göre el emeği ürünleriniz var tebrik ederim.
    Sizle ortak bir özelliğimiz kediniz olacak:))
    Bendede 11 yıldır beraber olduğumuz ankara kedim var, adıda ZİLLİ .Dişi kedi ve cins olarak sizinki ile aynı olduğu için müthiş benzerlik var.Bloğunuzda sanki kendi kedimi görmüş gibi hissettim :)
    Görüşmek üzere iyi gün dileklerimle.....

    YanıtlaSil
  21. yurdagül teşekkürler canım. yap tabiikine güzel olur.

    Özden bey hoşgeldiniz, çok teşekkür ediyorum yorumunuz için. Benim kedim 4 yaşında evet aynı cins kediler görünce bende çok benzetiyorum bazen hepsi bir arada olsa ayırabilirmiyim diye düşünüyorum herhalde burnundaki çizgiden tanırım:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Bence de kırmızı olsun :))
    ellerine sağlık canım
    kırmızın havası bir bambaşka pek bi afilli olmuş...

    YanıtlaSil
  23. yıldızcım şimdi senin bloga yorum yazıyordum bu kadar olur aynı anda birbirimizi ziyaret ettik:))) öpüyorum

    YanıtlaSil
  24. Kırmızının havası bır baska ama nedense hıc bana yakışmaz gıbı gelır bu renk .Ellerınıze saglık cok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  25. sevgili Ozay niye yakışmasın canım benim sana öyle geliyordur. öpüyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Canım ellerine emeklerine sağlık çok güzel olmuş.Bende kırmızı rengi çok severim hani derler ya kırmızı olsun benim olsun diyenlerdenim:))
    Sahibi iyi günlerde güle güle kullansın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. hamaratabla, aynen öyle canım :))teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. Yaa canımcım ellerine sağlık kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun cuyum ben de birazz :) mankenlik yapsaydın bize keşke :))Öpüyorum sevgilerr !

    YanıtlaSil
  29. TAze kahve,canım teşekkürler. sahibi baştan belli olduğu için modellik yapmadım:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
  30. çok güzel bir renk seçimi.. boşuna dememişler "beş para fazla olsun kırmızı olsun" diye...şapka ve kaşkol üzerindeki ayrıntılar da çok şık olmuş.. bayıldım doğrusu... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  31. teşekkürler emine örmek kadar süslemeyide çok seviyorum

    YanıtlaSil
  32. kırmızılar harika olmuş eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  33. wowww! super :) bak bu adamin kedisi varmis onu cizmis hepsi cok komik sen de izle :) http://www.simonscat.com/films.html

    YanıtlaSil
  34. teşekkürler canım br bakayım bende:))

    YanıtlaSil
  35. Süpermiş...Elinize sağlık bayıldım kırmızı delisi olarak...

    YanıtlaSil
  36. çok hoş bir takım olmuş,elinize sağlık,ben de örgü örmeyi çok seviyorum,sizi izlemeye alıyorum,bana da buyrun lütfen
    filizinevi.blogspot
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

BATTANİYE KENAR OYASI ÖRNEĞİ ( AÇIKLAMALI)

1-başlangıç noktasından 6 zincir çek ilerisine sabitle
   2-yine altı zincir çek tekrar  sabitle
   3- son yaptığımız zincir halkasında geri dönerek beş trabzan yap
   4- 6 zincirle başa dön
   5-başa dönüp sabitle üzerine 4 zincir çekip gidiş yönünüze doğru iki kare atlayıp bitiş kısmına sabitliyoruz
  6- oradan araları 3 er zincirle  dönüp
  7- 8 adet trabzan yapıyoruz
  8- bitiminde 4 zincir çekip bir önce biten çiçeğin alt yaprağının üst köşesine  sık iğne ile sabitleyip hiç zincir çekmeden dönüp yaprağa başlıyoruz
   (ilk çiçeğinizi yaptığınızda  sadece dönüp devam ediyorsunuz 2. çiçekten  itibaren başlıyoruz tepeyi tutturmaya)
  9- her yaprak 4 trabzandan oluyor.
 10-yaprağın bitiminde 3 zincirle yan boşluğa batıyor  ve 3 zincirle çıkıp diğer yaprağa geçiyoruz
11- son yaprağın bitiminde alt kafese birleştiriyoruz. (1 nolu karedeki gibi devam ediyoruz.)
  son karede battaniyemin bir köşesi görünüyor  ütüsünü yapıp fotoğraflarını çeker çekmez yayımlayacağım  zaman bulursam  bi…