Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

TUNUS İŞİ PATİĞİN AYRINTILARI


Patiğin ayrıntılarını ilk seferde vermemiştim nasıl olsa biliniyor diye ama dikilişi sorulmuştu, ben de ayrıntılı resimledim ikinci teki yaparken. 
Çizgili şeridi kenara diktikten sonra sadece şeritli kısmı hem alttan hem üstten sık bir teyel dikişi ile büzüp sabitledim ve topuğa doğru dikerek tamamladım. ponpon larıda parmağıma sararak yaptım kordonlayıp bilek kısmına geçirdim.

1 yorum:

  1. ablacım patiği örerken bunun tunus işlisi olmaz mıki deyip duruyodum kendi kendime bak oluyomuş hemde çok güzell olmuşş...ellerine sağlık mutlaka denicem:))))))))

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ