Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Kasım, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

HALASININ MİNİŞİ BUGÜN BİRGÜNLÜK:))))

Kardeşim ZAFER ve eşi YELDA cığımın miniş oğulları dün dünyaya geldi
adını BARKIN ZAFER koydular.
Darısı yeğenim SELİN e oda şubatta DENİZ bebeği kucağına alacak inş.

bebişin resmini yegenim çekip bizlere ulaştırdı oyyy oy bayıldık buruşuk surata. babasıda hemen benim oğluşumu çirkin çekmiş çok yakışıklı aslında diyor:))
bu minik paşa ördüğüm mavi pançonun sahibi.

Canlarıma analı babalı büyütün, hayırlı evlat olsun inş. diyorum.
Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin.

BÜGÜN BLOGUMUN İLK DOĞUM GÜNÜ

Sevgili arkadaşlarım bugün blogum 1 yaşında.
İlk emeğimi paylaştığım günün üzerinden bir yıl geçmiş. Bir yılda Türkiyem den ve yurtdışından;siz güzel dostları tanıdım , iyiki katılmışım bu güzellikler konvoyuna .
Dileğim sağlıkla inş. nice yaşlar kutluyalım.

Bu vesile ile Hepinizin kurban bayramınıda kutluyorum ,gönlünüzce vesağlıkla geçirmeniz dileğiyle.

Bayramdan sonra görüşmek üzere malum koşuşturmacalar:))))
___________________
Ablacığım Nuraya da (gizlihazinelerim)geçmiş olsun diyorum üç gündür hastahanede safrakesesi ile ilgili bir sorun çıktı ..bugün geçici taburcu olup bayramdan sonra tekrar yatacak ameliyat olacak sanırım . şükür keyfi morali yerinde kendisini tanıyanlara selamları var.

SEVGİLER ÖĞRETMENİM

MİNİCİK FİDANLARI SEVGİYLE KUCAKLAYIP BİRLERİNİ BİN YAPAN

ÖPÜLESİ ELLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

CANIM MUAZZEZ İMDEN BİR ÖDÜL PAYLAŞIMI

Canım arkadaşım sevgili Muazzez
bu güzel ödülü paylaşma nezaketini göstermiş kensine çok teşekkürler ediyorum en içten sevgilerimi gönderiyorum
bende :
sevgili ceyizsandıgı
canısım fisuncuğuma

sevgili ofisyemekleri yeni blogunda arkadaşlar eski blogunun başına bir sorun gelmiş sanırım
yeni adreshttp://mandalincikmazi.blogspot.com/
sevgiler canlarım

SON ÖRGÜM BAYAN CONVERSLERİ

Bayılıyorum şu convers patiklere ama kendime sıra ne ara gelir bilmiyorum.
yeşil olan yeğenim Selinin (mankenliği kendi yaptı), pembe olan oğlum Cemin arkadaşına.(onuda ben giyip çektim ayağımda kendi ayağındkinin resmini çekmekde ne zormuş)

yapım aşamaları ile ilgili bilgiler BURDA
şu an elimde netten çok hoş bir panço tarzı şal var bitince paylaşırım (bakalım ne zaman biterde araya neler girer:)))))

SEVGİLİ ALDORA DAN HOŞ BİR FİKİR

Portekizden sevgili arkadaşım ALDORA

güzel bir fikirle bakın ne yapmış kalın tığlarını eşi ağaç dalından hazırlamış ,bana ilginç geldi sizlerle paylaşmak istedim.
ben Aldoranın kedilerine ve örgülerine hayranım belki uğramak istersiniz.
ördüğü fularınıda bu tığla yapmış.



Çok hoş değilmi hanımlar.

İZMİRLİLER HEP BİRLİKTEYDİK

Güzel ülkem bugün ATATÜRK' e saygı yürüyüşündeydi. Biz de İzmirde hep birlikteydik.

Güneşli yazdan kalma bir günde izmirliler önceAlsancak vapur iskelesi ve liman da toplanılıp Cumhuriyet Meydanına kadar yüründü . Yediden yetmişe onbinlerce insan tek bir ses tek bir nefes gibiydi,ellerindeki bayrakları sallayarak , hep bir ağızdan sesler göklere yükseldi:
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .
Bayrağın bir ucundandan tutup yürümek çok güzeldi
Harika bir gün geçirdik eşimle.Duygulu anlar dı ,bizlere bu güzellikleri miras bırakan ATAMIZA, ŞEHİTLERİMİZE, ve çok azı bizlerle olan GAZİ dedelerimize Şükranlarımızı sunuyorum.
Meydanda resimler çektirdik beraber . Sizler bizim kıymetlimizsiniz dediğimde Gazi dede sadece bunu bilenler için öyle evladım dedi.Çok duygulandım.Sizler bu ülkede toprak kadar bayrak kadar kıymetlisiniz bunu herkes biliyor dedim , tatlı bir gülümsemeyle baktı.
Canlarım hepinize sağlıklı yaşamlar diliyor ellerinizden öpüyorum
(üzerimdeki ATA resimli thşörtü bir hanımefen…

LÜTFEN DİKKAT

Sevgili kardeşim Muazzez

Blogcu dan bizlerle çok önemli bir bilgiyi paylaşıyor herkesin dikkatli olması ve birbirini uyarması gerekiyor arkadaşlar.
ben ilgili yazıyı arkadaşımızın blogundan aynen aktarıyorum.


HIRSIZ VAR !!! DİKKATBenim için çok değerli olan canım arkadaşım redbutterfly "Blogum çalındı !!! Dikkat" yazısını aynen yayınlıyorum.


Merhaba sevgili blogcu arkadaşlarım.Bu gün çok önemli bir konuya değinmek istiyorum.Son zamanlarda bir çok bloguma yorum bırakarak bloguma seo yapacak yani(google da üst sıralara taşıyıp hit yollayacağını) söyleyen şahıs araştırmalarıma göre dolandırıcıymış.Sizden seo yapmak bahanesiyle şifrenizi isteyen hacker sitenizi bir dakikada ele geçirebilir.Benimki gibi bir çok blogada yorum bıraktığına eminim.İşte bloglarıma bıraktığı yorum:

sa Kardeşim Ben SErcan BLLogger WEb Tasarıcsıyım Senin sitenin hitini We Pr Rankını YükseltebiLiriz Seo Felan Yaparız TAsarımınıda GüzeLLeştiririz Yardım Ederim Sana Benim Sitelerimin Hepsinin TasarımLarı …

ALTINA İMZAMI ATARIM /KAMPANYA

Atamızın ölüm yıldönümü olan 10 Kasım'da yine anlamlı bir kampanyaya imza atıyoruz.


http://www.1milyonkalem.com/

10 Kasım'a sayılı günler kaldı. Ne kadar hızlı ve çabuk bu iletiyi yayarsak o kadar çok kişiye ulaşmış oluruz. Haydi, hep birlikte ve yüksek sesle söyleyelim:
"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

SİNİR OLUYORUM MİMİ

Sevgili ECE den geldi bu ilginç mim kendisine teşekkürler. 5 başlıkta sinir olduğumuz şeyleri yazacakmışız. cevaplar hemen aşşağıda bir içimi boşaltayım şöyle :)))))))


1*___ İlk kez bir hastalıkla karşı karşıya kalmış bir ülkeymişiz gibi en üst makamdan feryat figan şöyle kötü geliyor şu kadar ölüm olabilir diye ortalığı ayağa kaldırıp. dünyanın sırt çevirdiği aşıları alma yarışına girip mutlaka yapılacak diye milletime korku salıp sonrada kendi yöneticisiyle bile ters düşen sağlık bakanlığımıza ; insanları zor bir duruma soktuğu için.
2*___ Alınırken sesini çıkarmayıp vurunmaya gelince zorla olacak diye birşey yok deyip aşı vurulmaktan uzak duran tüm idarecilere(ÇÜnki onlar can taşıyor, biz vatandaşlarrrrrr boşver gitsin )
3*___ yedirdikleri hormonlu ve kansorejen maddeler yetmedi bir de genleriyle oynayıp piyasaya sürecekleri gıdaları öve öve iyi birşey diye bizlere yutturup , hilkat garibesi yeni nesillerin yetişmesine yol açacak olanlara.
4*___Verdikleri üçkurş…

FULAR ATKILAR (SCARF)

Fular atkılarım bitti. . biriside Selinciğimindi. oda çok beğendi atkısıyla pozunuda verdi:))




YENİ BİR MİM SEVGİLİ TATESAL CIĞIMDAN.

Sevgili tatesal
ve sevgili şulecim
yeni bir mim konusu açmış benide mimlemişler çok teşekkürler canım
HAYATINIZDA ANLAMI OLAN 5 KOKU
genelde çogumuzdan aynı cevapların geleceğine inanıyorum hadi cevap verelim bakalım :)))

1*____ hep iyiki doğurmuşum dediğim oğluşlarımın kokusu,büyüdüler ama hala koklaya koklaya öperim. (geçen yıl ankarada çekmişler kendilerini ) işte benim yakışıklılar (anneden maşallah gelsin)askerden gelen sakallı olan Sabri Can diğeride Turgut Cem(polis olacak inş. okulda şimdi)


2*___ yeni doğmuş bebek kokusu:)) Ben bu kokunun cennet kokusu olduğunu düşünürüm.


3*__yaz akşamlarının ciğerlerimize dolan o romantik kokuları hanımeli ve beyaz yasemin bayılırım.

4*__ yağmurun ardından topraktan yayılan koku muhteşem dir (sebebini bilmiyorum ama nezaman ohhh mis gibi toprak koktu desem büyükler varsa yanımızda aman öyle deme çeker derler) .
ama denmeyecek gibi değil mis mis:)))



5*__ sıcak simit kokusu bayılırım yanında çay ve peynir mümkünse kaşarpeyniri bu üçlü…