Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YENİ BİR MİM SEVGİLİ TATESAL CIĞIMDAN.

Sevgili tatesal
ve sevgili şulecim
yeni bir mim konusu açmış benide mimlemişler çok teşekkürler canım
HAYATINIZDA ANLAMI OLAN 5 KOKU
genelde çogumuzdan aynı cevapların geleceğine inanıyorum hadi
cevap verelim bakalım :)))

1*____ hep iyiki doğurmuşum dediğim oğluşlarımın kokusu,büyüdüler ama hala koklaya koklaya öperim. (geçen yıl ankarada çekmişler kendilerini ) işte benim yakışıklılar (anneden maşallah gelsin)askerden gelen sakallı olan Sabri Can diğeride Turgut Cem(polis olacak inş. okulda şimdi)


2*___ yeni doğmuş bebek kokusu:)) Ben bu kokunun cennet kokusu olduğunu düşünürüm.


3*__yaz akşamlarının ciğerlerimize dolan o romantik kokuları hanımeli ve beyaz yasemin bayılırım.

4*__ yağmurun ardından topraktan yayılan koku muhteşem dir (sebebini bilmiyorum ama nezaman ohhh mis gibi toprak koktu desem büyükler varsa yanımızda aman öyle deme çeker derler) .
ama denmeyecek gibi değil mis mis:)))


5*__ sıcak simit kokusu bayılırım yanında çay ve peynir mümkünse kaşarpeyniri bu üçlü süper. susamdanmıdır nedir içime işler kokusu.


işte böyle . şimdi sıra mimlemede galiba
ben ayırım yapmayayım ben bu mim konusunu çok sevdim cevaplamak istiyorum diyen herkese yolluyorum. haber verirseniz gel oku diye mutlaka gelir okurum hepinizi çok seviyorum

9 yorum:

  1. Oğullarınıza maşallah!!!Rabbim güzel kokulardan ayırmasın...

    YanıtlaSil
  2. Canim allah bagislasin oglularini allah kismet etsin de polis olsun digerine de hayirli teskereler, canim benim esimde polisti bir yil oldu emekli olali polis meslegini cok seviyorum halan daha alisamadim eve bir polis gelecek gibi hergun 36 yil dile kolay ,,,,seni de tanidigima cok mutluyum arkadasim sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. oğluşların hariç bütün kokularda hemfikirizi canısım.
    heleki bebek!
    heleki kurumuş toprağa düşen o bir damlanın hem insana derin bi nefes aldırıp hemde ohhhhhhhhh misler gibi koktu dememenin imkanı varmı?
    bu arada ne kadar genç ve güzelsin.
    evet canısım bu güzelliğineye borçlusun diye sormazlarmı adama ! kedilerinemi? kocayamı? oğluşlaramı?
    aynı yere şu anki halimle ben koysam resmimi yaşlı görünürüm beeeeeeee!
    oğluşlarla yanyana olunca kardeş gibi oluyosunuzdur heral...!
    kıskandım işte kıskandım :)
    bide ilk tanıştımızda nerdeyse ben sana abla dicektim hehe ..
    neyse kuzum ben gördüm resmini herkesgörmesin kıskanırım heeee ona göre kaldır onu ordan !
    düverim bak bilion demi !!!!

    YanıtlaSil
  4. Canım aşkitom,sayfanda seni gördüm sarılıp bilgisayarı öpesim geldi :)) nasılsın,iyimisin diye sohbet edip,keyiflenesim geldi.Ben artık ara ara gelir resmine bakar ve konuşurum senle.
    Öpüyorum seni çoookk.

    YanıtlaSil
  5. Oğluşlarını Allah bağışlasın canım,Rabbim hayırlı yazılar yazsın,hep iyi insanlarla karşılaştırsın.
    Bebek kokusu hakkında sana katılıyorum,bende yeni doğmuş bebeğin kokusuna bayılırım,eşim diyorki 'canım feyza biraz büyüsün biz bir çocuk daha yapalım,bu koku çook güzeell' :)) amanın İMDAATTT Şaka yapıyordur herhalde yani sanırsam öledir.
    Sıcak simit evet benimde vazgeçilmezimdir,hele birde yanında tulum peyniri varsa mmıımmm.Hadi gel sabah kahvaltısında sana sıcak simit alayım yanındada çay :)
    Sevgiler canım,öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel aslan gibi delikanlı oğullarının olması,yanlarında göğsün kabarıyodur eminim,Allah bahtlarını açık etsin..

    YanıtlaSil
  7. Ola meu amor, seu blog ficou mais lindo de roupa nova.´É muito bom fazer mudanças trazem boas energias e cheiro de bebes e terra molhada então, é tudo de bom,adoro vocês.Tenham uma excelente semana, beijos no coração!!!

    YanıtlaSil
  8. mim yaptım gelip bakarsanız çok sevinirim görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  9. canım arkadaşım maşallah ogullarınıza herikiside yakışıklı allah bagışlasın ömürleri uzun olsun hayırlı teskereler digerinede kutsal bir görev ve hayırlısıyla okulunu bitirir benim eşimde polis memuru emeklisini 3 yıl geçti önüzdeki yaz kısmetse emekliye ayrılıyo ayrca resminide gördüm dahada içim kaynadı samimi sevcen bi siman var arkadaşım sevgilrimle hoşca kal www.safiyece.blogcu.com

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ