Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ekim, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

YENİ PUF UM NASIL OLMUŞ:)))

Sert plastikten büyük bir makarayı mini bir puf yaptım arkadaşlar.
Makara, kabloya benzer biye tabir edilen bir malzemenin sarılı olduğu bir aparattı.(ayakkabı yapanlar hasır şeklinde yazlık terliklerde kullandıkları biyeleri bu makara toplarıyla alıyorlar. )bende de üzeri boş bir tane vardı.
Mutfakta üst raflara uzanırken kullanıyordum.
Eşimin ,döşemeci olan arkadaşının tanıtım kumaşlarından kullanmadıklarını bana yollamıştı. bende onları kullanarak bir puf yapayım dedim.
içindeki süngerlerde. bodrumda bir kenara sıkışmış parçalardı.

Ekim ayı eskileri değerlendirme etkinliğimiz için sevgili eylül bahçesi
arkadaşıma son anda da olsa yetiştirmeyi başardım.
güzel bir etkinlik oldu kendisine çok teşekkürler.



İşte yardımcım BADEM malzemeler tamammı diye kontrol ediyor:)))
kumaş parçaları,makara,silikon tabancamız,iğne iplik,süngerler.




makaranın gövde kısmındaki boşluğa şerit süngeri sarıp doldurdum.
üzerinede yuvarlak olabilecek şekilde sünger kestim.


ince olan süngerlede sarıp
(BADEM sı…

SÜSLEMESİ FARKLI BİR ATKIM DAHA VAR:))

bu atkımın saçakları da diğeri gibi ama iri motif kullanarak uç kısmını büzdüm.

ÇİÇEKLİ ATKI

krem rengi tiftik iple örüp renkli motiflerle süsledim


CANIM CAFEMİS'İM ,NURŞEN CİM , SEVGİLİ AHSEN58 BENİ MİMLEMİŞ

Canım arkadaşım Cafemis
ve gönültadım Nurşenim
sevgili arkadaşım ahsen58
Beni mimlemişler ,çok teşekkürler canlarım benim . sorularda harikaymış başlayalım hemen cevaplamaya:)))
SORU-1__
En sevdiğiniz 3 çiçek ismi?
CEVAP:1
Öncelikle şunu belirteyim toprağında ,dalında,saksısında yani yaşamına son verilmemiş haliyle seviyorum çiçekleri)

Kırmızı kadife gül , (görünümü bana çok asil gelmiştir .kokusu pek yoktur hertgüzelin bir eksiği olurmuş)

Papatya : kırların kraliçesi yemyeşil kırlarda alabildiğine dansları muhteşemdir.
Beyaz yasemin: O ne muhteşem bir kokudur yaz gecelerinde insanın içine ılık ılık işleyen.

SORU:2
Gerçekleşmesini istediğiniz 3 Hayal

CEVAP:
__ Rabbimin izniyle oğluşlarımın hayatlarını sıkıntısızca kurup mutlu olduklarını görmek( cümle evlatlarımız için de duamdır)
__ Çanakkale şehitliğini ve çanakkaleyi doyasıya gezebilmek ( şu ana kadar nasip olmadı malesef)
__ Küçük bir sahil kasabasında denizi ve yeşil doğayı kucaklamış bir ev.
(offff ne güzel olurdu yaa…

(PANCHO) HALASINDAN BEBİŞİMİZE PANÇO

Kardeşim Zafer ve Eşi Yeldacığım Kasım sonunda bir erkek bebiş sahibi olacaklar Rab'bimin izniyle inş. Pançoyu ona ördüm.

Sevgili arkadaşım Cafemis
in bloguna ziyarete gittiğim bir gün şeker mi şeker bu pançoyu gördüm ve anında ip alıp başladım .
Netten bizlerle paylaştığı resmi de ekleyeceğim miniş mankenle model daha güzel anlaşılıyor.çok şeker değil mi.

Ben bebiş giyince üstünde dönüklük yapmasın diye iki yanına bileklik manşet ilave ettim.

Işıktan dolayı biraz soluk çıkmış mavinin rengi.
100 gr. 5 adet antibakteriyel yünlerden kullandım çok az birşey arttı.
ipi ikiye katlayarak ördüm.
orjinalde de kalın iple yapılmış. sayıları ikiye katlayınca birebir aynı yapabildim.

Şimdi sıra yeğenim Selinin bebişine bir panço kafamda hazırladım hayırlısı bakalım onunki şubatta gelecek yavaş yavaş hazırlarız artık:)))

ALDORA, GRAÇAS (TEŞEKKÜRLER ALDORA)

Obrigado.
Meu amigo me fez muito feliz.
süüüüpeeerrrrvoman
Miyavvvvvvvvv obrigado Aldora


Badem le birlikte sevgili ALDORA ya çok teşekkür ediyoruz. sayfa başlığım için bana bu resmi hazırlamış çok mutlu oldum,çok duygulandım notunu okuyum sitesine gidince şaşkınlık ve sevinç bir arada kaldım öyle.
Sevgili Aldora nın da altı kedisi var

BADEM TÜM ARKADAŞLARININ GÜNÜNÜ KUTLUYOR.

4 EKİM HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ
(ben tüm günleri yaşayan tüm canlılara saygı günü ilan ediyorum:)))) )
bugün bu sayfamın sahibi BADEM


BADEM bey evin efendisi bir örtü sermeye kalktım kaçıncı seferde başardığımı ben bile unuttum.

masaya artı bir süs koymaya gerek kalmadı:))) Hazır buraya çıkmışken bir de selam yollasın bakalım.
ŞANSLI YA, HAMDİ,HÜSNÜCAN VE KARDEŞLERİNE, FISTIĞA, MUAZZEZ TEYZESİNİN BADEM İNE , ESENGÜL TEYZENİN BIDIĞI NA
VEEEEE, Evlerde Sokakta her nerede yaşıyorlarsa tüm dostlarına selamlar .



Pet bardaktan su içme keyfi ağzı girmeyince çözüm pati içine sokulup bir avuç alınıyor:)))))))))

ne bulmayı düşünüyor bilmem çanta ,poşet, dolap içine girmekten çok büyük zevk alıyor.
En masum hali gören çok sakin der oyuncağı sevdiğinden değil başının altına yastık koymaya bayılıyor.

Burda da banyo sonrası kuruyup rahatlamanın verdiği keyifle uyuyor.
Herkes hayvanları sevmek zorunda olmayabilir zarar da vermesinler yeter. Yazın sıcakta bir kap su kışın soğukta bir k…

BİR GÜN TEKRAR BURDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE

2009 EYLÜL AYI ETKİNLİĞİMİZ TAMAMLANMIŞTIR
CANIM ARKADAŞLARIM HEPİNİZE YÜREĞİMDEN GELEN TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM.


Tıpkı bu resimlerdeki kalpler gibi
bir arada attı yüreğimiz
ürettik ,paylaştık,sergiledik.
tanıdıklar buluştu ,
yenilerle kaynaştık,
gönül bahçemize dostluk tohumları yerleştirdik.
sevgiyle saygıyla,güzel bir ay geçirdik
KUCAK DOLUSU SEVGİLER HEPİNİZE ,




Bu kalbin bizleri temsil ettiğini düşündüm sevgili SERAGUNve etkinliğe katılan tüm dostlar.



ETKİNLİK

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM
SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ http://seragun.blogcu.com/ÖNDERLİĞİNDE EYLÜL AYI ETKİNLİĞİNİNhttp://eskileridegerlendir.blogcu.com/,EV SAHİPLİĞİNİ BEN YAPACAĞIMSİZLERDEN DESTEKLERİNİZİ VE ETKİNLİĞİMİZİN KEYİFLİ GEÇMESİ İÇİN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIMIZ ,BANA YORUMLARLA YADA MESAJLA ULAŞIRSANIZ GELİP ALIRIM.BENİ DESTEKLEYECEK VE KATILACAK TÜM ARKADAŞLARIMA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLERİMİ YOLLUYORUM.
DUYANLAR DUYMAYANLARA HABER VERSİN :)))
GÜLLER SİZLER İÇİN LÜTFEN KABUL EDİN.HEPİNİZ , HER AN GÜZELLİKLER İÇİNDE OLUN