Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MAVİS62 VE BEKDİKLİ 'DEN ŞAHANE GÜZELLİKLER GELDİ ETKİNLİĞİMİZE

*16*___ Sevgili arkadaşımız http://mavis62.blogspot.com/

etkinliğimize harika bir sehpa hazırlamış önceki hali ilk işim ama hatalarım vardı baktıkçada hep gözüme takılıyordu diyor ve bu yenilemeyi gerçekleştirmiş. Ellerine gönlüne emeğine sağlık diyorum çok şık olmuş renk tonlamalarına bayıldım.
Güzel olan her elişine varım diyen arkadaşımıza uğramadıysanız ,mutlaka uğrayın kırkyamalar başınızı döndürecek. Resim EkleÖNCEKİ HALİ İLK BOYADIĞI

VEEE ŞİMDİKİ YENİ HALİ
Canım tekrar ellerine sağlık çok teşekkürler.




*15*____ Canım arkadaşım Bekdikli de aramıza ilk katılanlardan Bloguda çok yeni bu vesile ile sizlerde merhaba demiş olacaksınız.
http://dikismakinam38.blogcu.com/
Biz birlikte aynı siteden tanışıyoruz (DGF) .Çok güzel emekleri ve çalışmaları mevcut. blogunda bunları bizlerle paylaşıyor.
Veeeeee diyorki etkinliğe üç ayrı çalışmamla geldim.
canım benim hoşgeldin çoookkk teşekkürler. Ellerine sağlık harika olmuşlar
.
Plastik sandalyelerine elbise dikmiş. (taburenin yanındaki dünyalar güzeline de mırr mırr diyeyim:)))
Çok da güzel olmuş eline sağlık

*14*___ boncuklardan yapılmış örtümüz süper
*13*___ Kapitone parçalarından da peçetelikler hazırlamış bunlara bayıldım bana da fikir oldu elimde biraz var bu kumaşlardan
Canım arkadaşlrım ikinizede çok teşekkürler bu güzelliklerle bizleri buluşturduğunuz için. Harikasınız.

4 yorum:

  1. konuyu aylar önce eklediğim için geride kalmıştı...etkinlik için anasayfaya aldım ordan alabilirsin arkadaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. etkinlik gayet güzel gidiyor sayende yeni bloglar tanıyorum ..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:)İadei ziyarete geldim.Bloguma yaptığın ziyaret için teşekkür ederim.Sizin blogunuzda çok güzel.İkimizinde harika birer oğlu var.Allah uzun ömür versin.Etkinlik paylaşımı için teşekkür ederim.Hayırlı dostluklara inşallah!
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Hepside harika olmuş arkadaşlarımızın ellerine sağlık,bizlerle paylaştığın ve bu etkinliğe ev sahipliği yaptığın için sanada teşekkürlerler tat kardeşim.Sevgiler

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ