Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YEĞENİM ELİFİN PANÇOSU AÇIKLAMALI


Ön kısımda 4 ayrı kare parçayı(çevresi pirinç örgü,ortası düz örgü) birbirine tığlayarak yaptım.


Arkada öndeki 4 karenin büyüklüğünde tekparça örüp,kenarları ve arada artı şeklinde pirinç örgü orta kısımları düz olarak ördüm.
Yan kısımları ayrı ördüm burdada ikiyan pirinç orta düz örgü . tüm parçaları tığla birleştirdim ve üstlerini süsledim.

önde makrome ipinden zincirle motip çalışıp diktimyanlarda sap işi kalpler yaptım. arkada da brezilya nakışının rococo tekniğini kullandım.
sonrasında yakaya kordon geçirip uçlarına çiçek motifi kullansım ve saçaklayarak bitirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ