Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

İREMİN BERE VE PANÇOSU (HAT AND PANCHO)





Pançoyu arkadaşım zeynep torununa ördü. şapkasını da ben ördüm.
şapkanın alın kısmını tunus işi yaptıp üst kısmınıda ilmek artırıp düz örüp beş ayrı yerinden kesim işlemi yaparak ilmekleri sıfırladım
keserken hep aynı yerden değil bir kaydırma yaparak kestim.
ve bir de sık iğne ile ayrıca yaptığım surat motifini üzerine diktim.
Pançonun ön ve arka görüntüsü aynı. pembe beyaz ip yanısıra aralara kendinden küçük pıtırları olan ayrı bir yün kullandık.
ZEYNEP kardeşiminde eline sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ