Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

DENİZ KIZI KANAVİÇE YASTIK VE ÇERÇEVESİ


orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle
Hatice Yazıcı





               Deseni büyütmek için ipi iki kat kullanıp , 4 adet  kareyi bir kere de çarpı yapınca desen hem büyük oldu hem de kabartma gibi durdu içerisinde ki kalp baloncuklarla uyumlu olsun diye pinterestden kanaviçe kenar süslerinden bu kalpli deseni bulup   çerçeve şeklinde kullandım.
 kanaviçeyi etamin kumaşa işledim arka kısmına da alpaka kumaş geçirdim yastığın iç kısmının iplikleri belli olmasın diye Alpaka kumaşın etaminin arka yüzüne sabitleyerek yastık yaptım  fermuarla açıp içine iç yastık koyulacak şekilde  bitirdim

                                          Bir kareye bir çarpı şeklin de normal işlenen desen oldukça küçük olunca onu çerçeveleyip değerlendirdim.
                                          Beyaz çerçevenin içinde çok şirin oldu:))
Duru'cuğun  piksel desenli battaniyesinin takımı oldu.Desen pinterest hesabımdaki şablonlar albümünde var  bakabilirsiniz.


Takımın görüntüsü .

Kucak dolusu sevgiler canlar :)

72 yorum:

  1. Nasil sirin,seker bir sey bu... Elinize saglik 😍🤗❤️

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Deryacim bu gune kadar yaptiklarim icinde en sevdigim seri oldu bunlar yeni gelecek kiz torunlara da yapma firsatim ve sagligin olur ins😄💖💐

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık gercekten sabır işi ve harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, iri kanaviçe olunca çok vakit almıyor bir de çok zevkli:)

      Sil
  4. Prenses güle güle kullansın.😊💕 Deniz kızı kanaviçe yastık da bitince battaniyesiyle takım olmuş.Küçük olan deniz kızı kanaviçeyi de çerçeve yapman ne güzel bir düşünce olmuş Hatice ablacım. Hepsi bir arada çok şirin bir takım olmuş.Ellerine sağlık .😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim örneği normal çalışınca 12cm e12 oldu yastığın üstüne çok küçük gelince vazgeçtim bir kenara da koymak istemedim çetece yağmak aklıma geldi iyi de oldu:))

      Sil
  5. Çerçeve de ne hoş olmuş. Ellerinize sağlık. Emek olunca ne güzel işler çıkıyor ortaya. Annem yaparken ben de birkaç ilmek atardım kanaviçeye. Çok zevkli. Tabi müthiş hesap işi. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle ufak örnekler çok vakit almıyor ya zevkli oldu:))çok teşekkürler canım sevgiler

      Sil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık takım olmuş hemde pikesiyle Durucuk sağlıkla kullansın...

    YanıtlaSil
  7. Takım tamamlanmış. Duru ne sevmiştir bunları kim bilir. Kız çocuklarının geri bildirimi daha bir oluyor. Ben oğlanlara o kadar şey yapmıştım hala yaparım bazen. Deniz "ne gerek var kibuna" der mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee erkek mantığı:))) Duru cok sevdi bir iki gun ortada bıraktık.sonra kaldırdık malum tayinciler bu yaz.teşekkürler canim💖

      Sil
  8. Çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Bsyıldımmm bayıldım . Battaniyesi nefisti şimdi tam takım olmuş

    YanıtlaSil
  10. little mermaid en sevdiğim çizgi film ayrıcaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi degil ki.teşekkürler sevgiler canim

      Sil
  11. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Selam canımm blog tembelliğimi kırmaya çalışıyorum vegeldim:)yastığın her yaptığın gibi harika eline koluna sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de tam tersi bu aralar sogugum maalesef cok seviyorum da tlfdan hic zevk alamıyorum girip dolasmayi. Bir sure boyle olacak bakalim:).sagol kuzumm cansin

      Sil
  13. Battaniye zaten bitirimlik gördüğümde hep maşalllah dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de cok sevdim ins digerinede yapabilirim.öpüyorum kuzum💖

      Sil
    2. Masallah arkadaşıma...!
      Daha çok çalışacak benim arkadaşım ,eeee...
      Üç kız babaannesi olmak kolay değil.
      çok sevindim...Kızçeleri çogaltmışsın Allah analı-babalı sağlıkla büyütsün kuzuları.
      Öpüyorum babaannelerin kraliçesini..

      Sil
    3. Canim Merihim cok teşekkürler kuzum guzel haberler devam ediyor diyarbakirdan manusa ya çıktı çocukların tayini rabbim guzel haberlerini daum etsin evlatlarımızın öpüyorum:)

      Sil
    4. Güzellik Allah gönlüne göre vermiş...Daha ne denir.

      Güzel haberlerimiz çoğalsın çoğalsın taşsın hep mutluluk içinde olsun tüm evren ,
      İçinde de biz.
      Tekrar tekrar göz aydınların olsun arkadaşım.

      Sil
    5. Sağol canım Merihim öpüyorum

      Sil
  14. Harika bir takım olmuş canim. Ellerine, emeğine sağlık. İyi günlerde kullansın tatlı Durumuz :)

    YanıtlaSil
  15. Ins. Canım benim dileklerimiz hep ayni.öpüyorum seni💖

    YanıtlaSil
  16. Duru'cuk güle güle kullansın canım, eline sağlık çok güzel olmuş. Deniz kızı da en sevdiğim masal kahramanlarındandır ayrıca. :)
    Çok sevgiler. ♥

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir pazar günü diliyorum canım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. harika gözüküyorlar..müthiş birşey.. :) gerçekten çok beceriklisiniz,elinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Ablacığım harika olmussss

    YanıtlaSil
  20. Lindo trabalho,encantador!

    Beijos
    Joelma

    YanıtlaSil
  21. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Siyasi yazılarımın olduğu bloğumu açtım sonunda
    beklerim Hatice'm:
    https://vahhalimize.blogspot.com/

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  23. gözlerimi alamadım.. her biri çok güzel..

    YanıtlaSil
  24. ne kadar maharetli ve yaratıcısın.çok beğendimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda eline su dökemem o kesin ,canımsın çok çok teşekkürler.:)

      Sil
  25. Hi dear!
    Your blog is fantastic.
    This post is great. :)
    If you want to follow each other write me on my blog. <3
    https://belyfashionadress.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. Harika olmuş, ellerinize sağlık. Ve şöyle ilginç bir şey oldu benim için, dünden beri etamin yastık modeli aradım pekçok yerde, bulamadım da içime sinen, derken bu sabah bu sayfa, heyecan verdi. Sevgiler size ve evrene...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Ecehan, bir güzellikte yolların kesişmesine mutlu oldum:)Pinterestten alıntıdır örneğim ben yastığa uyguladım. Sevgilerimle:)

      Sil
  27. Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya yazdığım cevap silinmiş kusura bakmayın uğramıştım size aşarılar.

      Sil
  28. merhaba cancağızım.bugün blogger listeme baktım .artık vazgeçen yada yazmayan vb blogları temizledim.sonra dikkat ettim ki sen yoksun.nasıl oldu bilmiyorum ama google amcaya sorgulatıp geldim :)) battaniye,yastık ve çerçevedeki güzellik çok güzel olmuş.ellerin dert görmesin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm hazirandan bu yana yazmadım maalesef. bir kaç ay biraz soğukluk oldu sonrasında tam döneyim derken yayınlarımın farklı yerler de çalınmış olması Ekim ayın da 2. ve 3. kez babaannelik ( 2 kız torunum daha oldu 3 ledik fıstıkları:) derken boşluk uzadı çok istiyorum yeniden dönüşü ama maalesef sanki hırsız bloglara malzeme üretiyor muşum gibi bir his içindeyim ne kadar aman boş ver desem de insan tuhaf oluyor:((
      Yokluğum bu yüzden . sevgiler instagramdan takipteyim şimdilik.

      Sil
  29. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu da ziyaret ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  30. Ellerine sağlık.Nasil güzel olmuş ama bayıldım..

    YanıtlaSil
  31. heeeey babaanneeee maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  33. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  34. Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, paylaşımlarınızı takipteyim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  35. son yazın yoruma kapalı herhaldee. okudum haberleriniii :)

    YanıtlaSil
  36. ablacığım ellerine emeğine sağlık harika olmuş.iyi günlerde kullanılsın.blog aleminde ailemden hissettiğim kişilerdensin .birbibirimizi hiç görmedik ama seni çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Canım benim duygularımız karşılıklı keşke blogger gerçekten ciddi önlemler alabilse de yayınlarıma devam edebilseydim:( şimdilik sadece instagram kullanıyorum. sevgilerimle kuzum.

      Sil
  37. sitenizi takip ediyoruz. çok güzel kanaviçe. teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ