Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YENİ KIRMIZI ŞİMŞEK MC QUEEN LER







Son ördüklerim  4. cü ve 5.ci kırmızı şimşek mc queenler Bursa'ya  minik delikanlı Kemal' e ulaştı çok beğenmiş  ,arabalarının yanına ben de bir yastık  koydum.
Mobilya kumaşı üzerine keçeden kestiğim parçalar ile  kırmızı şimşeği dolgu yastık haline getirdim. En alttaki şablonu pinterest te görünce parçaların şekillerini ona benzeterek kesmeye  çalıştım çıktı  alıp ,kalıp haline getirerek de yapılabilir ben çok aşırı detaya girmedim elde kesip makinede diktim. Parçaları özellikle diktim yıkamaya da uygun olsun diye.  2 adet hazırladım biri de  Aralık ayın da sahibinde olacak inş.
Küçük arabanın sayıları acizane bana ait  pazartesi ya da salıya onu da paylaşacağım  az kaldı hazırlanması bitmek üzere.
Bu arada  arabaların sahibi  Kemal beycik üst üste hastalıklarla boğuştu ,daha iyi şimdi geçmiş olsun  oğluşa.Kendisi sosyal medyadan  arkadaşım sevgili Tülay Erman'ın torunu,Tülay hanımın da blogu var ama uzun zamandır fırsat bulamıyor kendisi. Çok güzel takılar ve boncuk işleri çalışıyor ve satıyor  @tutus59 adıyla instagram sayfası daha aktif.
 Diyarbakır a  son  gidişimden önce rica etmişti acil olmayınca yavaş yavaş  orada örüp İzmir de birleştirmiştim arabaları.
 Ben de biraz griple merhabalaştım 2 gündür, çok samimi olmak istemediğimi söyledim inş  kısa sürede rahat bırakır beni:)))))) Sobayı kurduk  evin bir kısmı sıcak  mufak tarafları soğuk  girip çıktıkça şifayı kaptım sanırım ama birlikte yatacak kadar yüz vermeyeceğim :)
Güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum canlar.  

27 yorum:

  1. Ahahaha,ablacığım alemsin vallahi,birlikte yatacak kadar yüz vermeyeceğim,cümlesine bayıldım,bu kadar güzel tarif edilir 😂 Örgü oyuncaklar harika görünüyor,ellerine sağlık,sabır ve zeka işi , yapan anlar ancak , maşallah 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy kuzum gelmişş özlettin kendini. yüz vermedim vallahi ayakta gezinip duruyorum elim de tuvalet kağıdı rulosu ile :))) çok teşekkürler güzel sözlerin için sadece başlamak ve sabırlı olmak yetiyor:) öptüm canım benim.

      Sil
  2. Hatice Hanım, bunları da görünce artık örgü ve el işi ile her şey yapılabilir diye düşünüyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle canım,hatta işi abartıp arabalarına kılıf ören yabancılar var:))))))
      çok teşekkürler.

      Sil
  3. Geçmiş olsun arabalar çok şirin olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel olmuş hayran oldum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Hatice'm, arabalar çok güzel, güle güle oynasın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Müjdem minik delikanlıya galeri gibi oldu oyuncaklar.

      Sil
  6. Ellerine sağlık.Gerçekten çok başarılı.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuşlar, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim sevgiler öpüyorum senin minnakları.

      Sil
  8. Kırmızı şimşeğe de, anlatımına da bayıldım canim ;) Son cümlen harika ;)
    Soba sözcüğü bile içimi ısıttı.Sen de kedişle kıvrıl biraz yakınına bişeyciğin kalmaz inşallah.Geçmiş olsun Haticecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çok teşekkürler Aytülcüm,beni hasta eden soba zaten:)) ben ılık ortam insanıyım soba çok keyifli çayı koy kestaneyi pişir şu an üzerin de nohut var yavaştan pişiyor ama gel gelelim ilk yandığı bir saat cehennem oluyor ev bir içeri bir dışarı şifayı kapıyorum neyse dikkat ediyorum şimdi:)))) öpüyorum canım.

      Sil
  9. Ellerine sağlık Hatice gerçekten çok güzeller...

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun ablacığım.Tez sürede iyileşirsin inşallah :) Arabalara da bayıldım.Çok yaratıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyiyim canım ,teşekkürler şahsi tasarımım değil izinli açıklamalardan yaptım. sadece ufağın küçültülmesini yatım:)sevgilerimle.

      Sil
  11. Ellerine sağlık harkulade olmuş,çok beğendim...Niloya da örmüşmüydün Hatice ablacım?Şimdi kızlar pek düşkün Niloya ya...Belki duruya örersin...sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı ben bile oynarım bununla :-))

    YanıtlaSil
  13. :))) çok sevimli oluyor ee içimizde ki çocukların ne günahı var onlar da oynasın:))) Teşekkürler İremcim

    YanıtlaSil
  14. Harika bunlar. Oglum küçükken pek severdi 😊

    YanıtlaSil
  15. Ama bunlar çok güzel ,benim bile içim gidiyor:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ