Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

Işığınızla Kalpleri Bir Kez Daha Aydınlatır mısınız?


 
 Sevgili Tülin  (bulut gölgesi) Bu yılın etkinliğini başlatmış bulunuyor  onun güzellikleri ard arda hiç bitmez takip etmelisiniz:))
Yayınımı onun yazısının başlığı ile paylaşacağım ben de ,geçtiğimiz yıllar için de  katılma mutluluğuna eriştim   o zaman da bir yayın paylaşmış duyurmuştum BURADA
 Armağanlarınızla paylaşımlarınızla katkıda bulunursanız harika olur.  Sosyal medya da yayınlamıştım bu hafta sonu için de blogumda paylaşayım istedim  .
Sağlıklı,mutlu hafta sonları diliyorum ,sevgilerimle:).

14 yorum:

  1. Hatice Hanım paylaştığınız için teşekkürler bu sayede ben de kaynağa ulaşabildim.. Umarım elimdekilerden bir şeyler yetiştirebilirim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirimize köprü olmanın mutluluğu böyle işte teşekkürler canım.

      Sil
  2. Ben etkinliklere fazla katılabilen biri değilim, neden dersen bahçedeki yavrula, anneleri, klinikteki iki yeni doğan köpiş derken başka şeylere kalmıyor:((((ama umarım çok faydalı olur, bol katılımlı olur, Tülin'in eline sağlık, katılanların da.
    Sana da harika bir hafta sonu diliyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Etkinliği duyurdum +1 yaparak :) Umarım bol katılım olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım her yıl çok güzel sonuçlara ulaşılıyor inş bu yıl da öyle olur.

      Sil
  4. Güzellik duyurunu severim senin.
    Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
  5. En cok bu etkinliklerde yurtdisinda olusuma uzuluyorum. Dualarimla katilacagim yine:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm en çok da dua lazım, ne derler yer gök dua ile duruyor diye. çok teşekkürler güzel gönüllüm benim.

      Sil
  6. Hadi inşallah ablacığım, bol yardımlı, kolay ilerleyen bir etkinlik olsun. Paylaşıyorum hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gelmişş hoş gelmiş teşekkürler kuzum sevgilerimle.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Evet Lerzancım güzel ve mutluluk saçan sıcacık bir etkinlik sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ