Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

SARI-KIRMIZILI ÖRGÜ BEBEK



                       BADEMMMM hadi kalk oynayalım





Kıyafetlerinin renginden dolayı  bebeğim  cimbomlu taraftar bebek oldu:))
Irına lanshakova  hanımın çalışmalarından yola çıkarak hazırladığım bir doğaçlama çalışma genel teması aynı  eteğini ve şapkasında bir iki yerini  ben yorumladım.
28 cm boyun da.
Gözleri vidalıdır(Yaseminkaleden temin ettim.)
Mayıs ayı içerisin de ördüklerimden bu amigurumi bebeğim,örgü oyuncaklarımın içine dahil oldu :) Instagramda ki sayfama da ekledim.
https://www.instagram.com/orgucantamshop/

İlk karede BADEM uyukluyordu birazcık rahatsız edelim dedik ama umursamadı bile :)) uykuya devam etti yine. Genel de o gelir fotoğraf çekerken oturur en öne bu sefer hiç oralı olmadı benim ortak.Çekim yerimi ayarlamadan onunla çektim bir poz:))
Yaz geldi koltukların üzerine terletmesin diye beyaz örtüler serince evin her tarafı çekim platformuna dönüştü:))
Haziran ayına tekrar merhaba dedik böylece .
Sağlık ve güzellikler için de olun demeye inatla devam edeceğim inş da olalım artık.


56 yorum:

  1. Heheee. Bademle ikisi çok tatlı çıkmışlar :) Ellerinize sağlık çok güzel bir bebek olmuş. Örgüden hiç anlamıyorum. Böyle güzellikler yapıp ortaya çıkaran sizin gibi marifetli hanımlara hayran hayran bakıyorum işte :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadecim çok teşekkürler, ben de vesile olup öğretenlere hep teşekkür ediyorum zamanla gelşiyor hele ki bugün you tobe ve açıklamalı yayınlar yapan dostlar sayesin de epeyce yol aldık:))

      Sil
  2. NE KADAR GÜZEL GÖRÜNÜYOR BEBEK HAYARANIM MARİFETLERİNİZE :)

    YanıtlaSil
  3. Yerim,ben her ikisinide bademi çıtır çıtır;sarı kıza söz bulamadım maşallah sana arkadaşım.Ellerine sağlık.( ben azıcık hanımeli kopardım,azıcık valla )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler BADEM tek sevebildiğimiz an da bu uykulu halleri zaten başka zaman ellettirmiyor:)) canımmm olur göz ve gönül hakkı :))

      Sil
  4. tam bir taraftar bebek olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Bebeğin çok güzel şapkası ve eteğine hayran kaldım canım emeğine sağlık torunum görmesin .Her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  6. Annem bize sürekli bunun gibi bebekler yapardı ama ben el alamamış olacağım ki yapamıyorum. Daha doğrusu denemeye bile cesaretim yok.. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Baharcım denemediğin için bilemezsin:))) İnan facebook grupların da tığ tutamazken şimdi inanılmaz güzel örgüler çıkaranlar var sadece zaman vakit meselesi. sen de oldukça yoğunsun.

      Sil
  7. Çok şirin bir bebek, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Bebek şahane ama Badem'in çok uykusu var:))Dokunmayın kuzucuğa, daha sonra oynasın. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, 1 dk. bile sürmedi teyzesi ne yaptığıma bakmak için başını az kaldırınca o anı değerlendirdim :)))uyudu yine.

      Sil
  9. Ay ben bu maharetli ve kedili hatunu nasıl fark etmemişim. Yettim gari! Eline sağlık çok şirin olmuş! Badem'e gelince kedi candır ya! Benim de bir Cano'm var. Bu arada çekilişle şu bebişlerden hediye etmeyi düşünmez misin? Ben katılırım mesela, hemen derhal :) Blogunu takibe aldım. Sen de bana buyur olur mu Hatice hatun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett patili dostlar candır,Benim şansım da BADEM'in insanı olmak birlikte yaşıyoruz işte hatta iş ileri gitti evin efendisi durumun da:))
      Hoş geldiniz canım sevgiler.

      Sil
  10. Çok güzel olmus yine. Bu bebekler çok sirin oluyor.

    YanıtlaSil
  11. Bebek çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Badem de çok tatlı. Şöyle fotoğrafın içine uzanıp, biraz sevdim onu :) Kolay gelsin, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Betül'cüm:))) sevgiler canım severim senin için

      Sil
  12. Ellerine sağlık canım bende bir bebek yapmıştım etkinlik için amugirumi olmasada ilk defa dikmiştim aslında hepsini yolladım etkinliğe ama hiç resim çekme fırsatım olmadı telefonun azizliğine uğradığımdan. öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim. Oluyor kuzum öyle şeyler özellikle dikiş alanım da ben de bir kaptırıyorum en son aklıma geliyor :)) aynı şekilde bluzler çalıştım ancak bitmişlerini yayınlayacağım yine:)))
      Sen onu acemilik say yap yine hazır da bulunsun:)) Ben sana bir link bırakacağım sevgili Aysel'in sayfasından yapım aşamaları sana eşlik eder fırsat bulursam ben de DURU için yapacağım ondan

      Sil
  13. Elinize sağlık ,sarı kırmızılı bebeğe bayıldım :)

    YanıtlaSil
  14. Galatasaraylı kız pek havalı ama biliyorsun ki Badem her zaman favorim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt o hep baş tacı efendi hazretleridir o :))))) oyuncak sadece rol kapmaya çalışıyor:))))

      Sil
  15. Çok sevdim ki bu bebeği , hele de Bademle nefissss çıkmışlar .🐾🐾❤️❤️

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel Olmuş. Ellerine sağlık. Bademle de yakışmışlar.

    YanıtlaSil
  17. Çok şeker olmuş bu bebek ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık canım çok cici bir bebek olmuş.Biraz fanatik mi acaba :) Badem neyi pek bir yorğun gördüm.İyidir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri canlı olsun dedim önce öylesine çalıştım sonra da hadi bakalım oldu cimbomlu:)) neyse isteyen olursa farklı renklerde de yaparım:)) BADEM bir an için uyandı benim ne yaptığıma bakmak için o anı kullandım yoksa uyurken sadece öperim kaldırmam:))) iyi maaşalaah tek derdi sıcaklar ama buluyor serin bir yerler tam gün oralardan çıkmıyor.

      Sil
  19. Evet bu cimbomlu bebek olmuş:)) ben Fener'liyim ona göre yani:))))fener'lisini de bekleriz:)))
    eline sağlık canım. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk örnek böyle oldu halbuki ben beşiktaşlıyım:)) sen iste yeterki:))

      Sil
  20. Badem çok naz yapmasın sonra sarı kızı alır ben oynarım :) zaten hep bir çocuk yanım vardır hala oyuncak alır dizerim raflara bazan onları sever okşarım. Kısacası çok şirin olmuş emeğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim oyuncakçılar da kucaklayıp sevmişliğim bile vardır. şimdi kendi ördüklerim sahipleninceye kadar arada seviyorum yalnızlık hissetmesinler değil mi:)))))) Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  21. Tam bir galatasaraylı olmuş:)))) ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş eskiden bu tür kendi yaptıkları oyuncak bebeklerle oynardı kızlar hala var mı böyle bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisinden daha da fazla örme ve dikme olarak hızla yayılıyor organik yıkanabilir oluşu da rağbeti artırıyor:)
      Teşekkürler ,sevgiler

      Sil

  23. Sevgili Hatice,
    Bu ara yoğunum çocuk/torunlarla, yine de izlemeyi ihmal etmemeye çalışıyorum.
    Bu GS'li kızımızı çok beğendim. Bu gözleri daha çok sevdim. Ellerine sağlık.
    Sevgiler, Badem hep olsun fotolarda:)) e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emine hanım arada böyle hazır göz kullanıyorum. ben de öyle çocuklar gelip gidiyorlar bu aralar hep yoğun geçti canım. perşembe torun geliyor birkaç gün sonra da birlikte gideceğiz yine:)

      Sil
  24. çok şirin olmuş :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım oyuncakların doğası şirinlik :)

      Sil
  25. Zor işler yapıyorsun canım benim,yine harika olmuş.ellerine saglık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Ayyy bu nasıl güzell birşey gören gözlerine ören ellerine maşallah badem efendiyide yerimm yerimm :)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ