Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

ÇINGIRAKLI PEMBE KEDİ







Öncesin de bir çift çoraptı ,artık çıngıraklı pembe bir kedi oldu:))
 Duru için hazırlamıştım tutması yumuşak ve kolay olsun diye  .
 Çoraptan yapılan oyuncakları çok beğeniyorum  hep yaparım dediklerim arasın da bekliyordu sevgili Aysel  yapım aşamalı fikir olsun diye yayınladığın da ee yap artık  dedim kendime:)))
 Duru gelmeden bir iki gün önce araya sıkıştırmıştım hazır da oyuncak olsun diye.
  Sizler denemek isterseniz  Aysel sayfasına uğrayın hem dolaşırsınız hem kalıplarına bakarsınız.
BURADA.
  Yapmak isteyenler gözlerini mutlaka dikerek sağlamlaştırsın ilk dikkati çeken yer onlar oldu başladı minicik parmakları ile kurcalamaya  siyah kısmını çıkardığını görünce(ben silikonla yapıştırmıştım) hemen elinden alıp her iki gözü de tamamını yeniden diktim:))
   Benim kullandığım çorap 5-6 yaş çorabıydı daha sevimli düşmesı adına 3-4 yaş çorabından denemenizi tavsiye edebilirim.Sebebi de  elyafla doldurdukça genişleme sahası fazla olan bir doku olduğundan çok büyük olabilir  ben  azı yerlerinden kısa tuttum 25 cm lik bir oyuncak oldu.
   İlk beyaz erkek çorabında denemeye kalktım vazgeçtim neredeyse BADEM in  boyuna ulaşacaktı:)))) .
  İçerisine kinder yumurta içine birkaç düğme koyarak  çıngıraklı olmasını sağladım Duru  salladığın da ses çıktıkça  çok hoşuna gitti.
  Vakitsizlik yüzünden  çorabın kendisinden kuyruk çalışamadım böyle bir kuyrukla idare etti kedicik:).Siz baş kısmından kalandan minik bir kuyruk yapabilirsiniz.
29-05-2016 NOT:
BURADA da daha ayrıntılı tarifi var.
    ___________________________
Ülkesinden vazgeçenlerle yönetilmenin acısı ve sıkıntısı içerisinde olmak içimi acıtıyorama bunu dilemekten her şeye rağmen vazgeçmek istemiyorum
Yeni girdiğimiz bir hafta da sağlık ve güzellikler dileğiyle sevgiler canlar.

72 yorum:

  1. Yine çok seker. Haftaya güzel bir eserle girdiniz. Yazinin altindaki düsüncelerinize de katiliyorum. Elinden bir sey gelmiyor olmasi insani çok üzüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım,
      evet haklısın canım üzülüyoruz ama yılmayacağımız da bilinsin istiyorum ,yayın açmayı istemediğim günler oluyor bunun yerine hem yayınımı hazırlamak hem de düşüncemi birer cümleyle de olsa yazmayı tercih ettim.:)

      Sil
  2. Çok şirin olmuş bu pisicik.....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ya ,benim bile oynayasım geldi:)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu pisiyi cama oturturum:) çok şirin.

    YanıtlaSil
  5. Ama çokkkk güzelll olmuş sen oldukça detay eklemişin ve güzelleştirmişin bayıldım cnm. bende yaptım ama senin kadar uğraş vermedim sade olarak kaldı bir gün o haliyle de olsa yayınlarım Duru prenses oynarken eğlensin çok şanslı senin gibi bir babaanneye sahip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Ayselcim bundan sonra işimiz onları mutlu etmek artık:)) az büyüsün faaliyetleri beraber yaparız inş:)
      ben de ilk önce bir iki şeyi algılayamadım hatta bir taneyi bozdum ama sonra çözdüm olayı:))) sevgiler canım

      Sil
  6. Çok güzel olmuş babaannesi,ellerine sağlık...çorap olduğu hiç belli olmuyor çok tatlı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ,belli olsa da sıkıntı değil böyle bir oyuncak dünyası var her şey çoraplardan yapılıyor çok da güzeller:)))

      Sil
  7. son yazıma bi baksanaaaa bi de görünce duruyu ısırsanaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım kuzum çok teşekkürler mutlu ettin beni.
      Duru'cum anane de şimdi haziran ilk haftası gelecek hep birlikte bir Diyarbakır yapacağız yine artık 10 15 gün her istediğinizi yaparım:)))))

      Sil
  8. paylaşım için teşekkürler sizi takipteyim ben de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ben takipteyim zaten uğrarım yine:))

      Sil
  9. Ama ama ama çok kıskanırım ki ben. Kedili herşeye bayılıyorum. Ben de yapacağımmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yap tabii verdiğim linkte resimli anlatımı var, ben dikişleri makine de geçtim acil bitireyim diye ama elde de yapılacak kadar pratik.

      Sil
  10. Pembiş kedi çok güzel olmuş canım, eline koluna sağlık, bu arada yeni sayfa etiketini de çok beğendim, Badem'in de logoslu var, inşallah kimse çalmaz böyle çirkinliklere tenezzül etmez. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hırsıza kilit olmazmış Müjdem, yaptıklarımın boyutlarına göre bir de kartvizit şeklin de hazırladım minik objelerde onu kullanacağım.

      Sil
  11. pardon logosu var yazacakken tam gönderirken logoslu diye gitti galiba:( basmış oldum tuşa müdahale edemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım sıkıntı değil bazen klavye kendince hükmediyor:))

      Sil
  12. Rengi de kendide çok güzel. Yine harikalar yaratmışsın.ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikalar yaratacak kıvama gelebilmeyi isterim ,çok teşekkürler canım

      Sil
  13. Ayy kuyruğu da var eline emeğine sağlık çok güzel olmuş :)) Duru çok şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle öyle yaptım Durunun yaş gurubu bu tarz ayrıntılara meraklı oluyor ilgisini çeksin diye yaptım ,çekti de eline alıp inceliyor:)))
      Ben de onun varlığını tattığım için şanslıyım:)) sevgiler teşekkürler.

      Sil
    2. ne güzel düşünmüşsünüz benim aklıma gelmezdi :)) bende sizler sayesinde öğreniyorum bakalım ileri de çocuğum olduğun da neler yapacağım :) öpüyorum duruyu yanaklarından :*

      Sil
    3. Teşekkürler canım öpeceğim,hepimiz birbirimizden her gün bir şeyler öğreniyoruz bu yüzden blogumu çok seviyorum bana siz güzel dostları getirdiği için:)

      Sil
  14. Aman yarabbim o nasıl güzel bişi olmuş öyle :)) ellerinize sağlık, harikasınız <3 <3

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş. Bende örgü tavşan cingirak orup, 6 aylık bir çocuğa hediye etmiştim. Benim verdiğim o cingiragi aldığından beri elinden bırakmıyormus. ;) örgü biraz mekasetli olduğu için bu şekilde coraptan yapılan cingirak daha basit ve sevimli olur. Onun için denemek lazım. Paylaşım için teşekkürler orgucantam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm yapılanların en güzel yanı o yıllar oldu benim kedim BADEM den örmüştüm onu armağan ettiğim kızımız da ilk okulu bitirecek neredeyse ,annesi bir dolu oyuncağın için de en kıymetlisi o diyor hala başucundaymış çok mutlu oldum seni anlıyorum.
      Çoraptan yapılan zamandan tasarruf gibi:)) ben teşekkür ediyorum yorumlarınızla taçlandırdığınız için. sevgiler.

      Sil
  16. çok tatlı mıncır adlı karaktere benzemiş bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mıncırı duydum ama izlemedim (karşı komşunun minik kızı sokak kedisine bu adı verince çok hoşuma gitti nereden buldu bunu diye sorduğum da öğrenmiştim:))
      Çok teşekkürler.

      Sil
  17. çok hoş olmuş ellerinize saglık eskide n ev ekonomisi vardı bu şekilde annemde bana yapmıştı :) onu hatirladım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım çok pratik ve çok sevimli harika oyuncalar yapılıyor. Anneciğinin de ellerine sağlık

      Sil
  18. Şirin bişey bu ya. gERRİ DÖNÜŞÜM işi beni sevindirir her zaman...

    YanıtlaSil
  19. çok sevimli görünüyor kedicik... badem kıskanmasın sonra?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) belli olmaz BADEM in işi neyse ki Duru götürdü:))
      teşekkürler.

      Sil
  20. ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  21. Pembe panterim çok şirin olmuş.Duru kıskanmazda Badem kıskanmasın.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlı olsa hiç kaçarı yok yine burnumdan getirirdi aldık ağzımızın payını bu konu da BADEM den:)))
      ama illa ki her yapılanı mutlaka biraz gelip kokluyor bu kediciği görmedi:))

      Sil
  22. Çoraptan oyuncak yapma fikri çok güzel. Kedicik de çok sevimli olmuş.. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim ki amatörce :) neler var bir bilsen:))

      Sil
  23. kuyruğu ile bile çok şeker bende hep yapmak isteyipte yapamadıklarımdan bende maymun yapmayı istemiştim eline sağlık ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sorma o maymuna ben de bayılıyorum inş fırsat bulurum:)) Teşekkürler kuzum.

      Sil
  24. Çok yaratıcınız.. Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bu nette anonimleşmiş diyebileceğimiz oyuncaklardan ben de denemiş oldum:) sevgiler.

      Sil
  25. Çıngırağı ve kuyruğu da varmış :D Haha çok güzel yahu :) Duru hnm çok şanslı ;)
    Kalite kontrolcü de Badem ha :D ahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Badem bunu görmedi ama genelde ilk kalite kontrol onda:)) sevgiler canım

      Sil
  26. Rengi ve desenleri pisiyi daha şirin kılmış. Bir şeyleri atmak yerine, yeniden kazandırmak harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri dönüşüm olarak da yapılabilir bu kedimiz yeni bir çift çoraptan yapıldı.
      Minik ayaklar çabuk gelişiyor hatıra olarak onların çoraplarından da yapılabilir.

      Sil
  27. çok şeker şunda surata bak hele ...

    YanıtlaSil
  28. şirin minik bir kedicik olmuş :-))

    YanıtlaSil
  29. Çocuklarla birlikte de yapılabilir sanırım.Çok eğlenceli bir aktivite olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7-10 yaşla olabilir iğne tutabilirler onlar:) güzel olur:)

      Sil
  30. Yaratıcılıkta sınır tanımamak bunun adı... Muhteşem!
    Dantellerini, kuyruğunu yerim ben onun:)
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tasarım bana ait değil anlatımı verilmiş bir modelden çalıştım sadece süsü bana ait çok teşekkürler sevgiler.

      Sil
  31. Harika olmuş emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  32. Pembiş pembiş çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  33. Tek kelime ile süper olmuş gelecek torunlarım için doğal oyuncak yapmak adına beni çırak olarak alırmısın yakın olsak seni hiç bırakmazdım canım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canımsınn inan örneklere bakarak yapmaya çalışıyorum benim ilavelerim süslemeler.
      keşke yakın yakın olsak hep birlikte neler yaparız ne güzel olur. Yolun yakınımdan geçerse yine beklerim buyur gel .

      Sil
  34. Çok sevdim ben bu kediyi. Aysel Hanım'ın sayfasından da baktım. Acaba yapabilir miyim? Denemekle ne kaybederim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yapacak olursan 3-4 yaş çorabından dene bu 5 yaştı ben biraz küçülttüm hiç zor değil illa ki yaparsın.. teşekkürler.

      Sil
  35. ama çok şirin olmuş ki bu kediciiik =)) emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ