Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MİNNİE MAUSE TACI YAPALIM MI ?



Minnie Mause tacı
Minnie Mause tacı nasıl yapılır?

  Malzemeleri hazırlayalım:))
  Siyah kalın keçeyi ikiye katlayıp su bardağı ile iki adet yuvarlak çizdim (dkiş sabunu ile).
 Yuvarlakların arasın da 1 cm boşluk bıraktım.
  Kat yeri de birbirinden ayrılmayacak şekilde zig zag makasla(sürfüle makası) kestim.
   Puantiyeli kumaştan içi elyaf dokulu minik yastık hazırladım
   Tel taç kullandım


 Tel taçların  kulak arkası uçları çocukların başını acıtmasın diye ince kadife kumaştan birit hazırladım
                    
Ve bu biritin içine tel tacı geçirip    biritin iki uçlarını 1,5 cm kadar iç kısma çevirip diktim ,bunu tel tenlerinden birazcık uzaklaştırmak için uyguladım.

Katlanmış  yuvarlak keçemizi açıyoruz kaplanmış tel tacı ortasına getirip
keçe ortalarına biraz elyaf koyup

Yuvarlakları   iç kısmına ve tacın değeceği yerlere (tam ortalamayı unutmayalım) sıcak silikon sürüp(kenardan az aşağı sıkalım ki kapatırken taşmasın) uçları yapıştırarak kapatıyoruz .


minik yastıklarımızı tam ortasından ince saten kurdeleyi iki kez sarıp  düğümleyerek  sıkıştırıp sabitliyoruz.

Daha sonra yuvarlakların tam ortasına bıraktığımız 1 cm lik ince şeride denk gelecek şekilde yapıştırıp tacımızı tamamlıyoruz.

Şubat 26  oğlumun doğum günüydü.  Duru'ya babasının doğum gününde giymesi için ciciler hazırlayıp yolladım  bunlardan biri de taçlar, taçların biri Duru'nun diğeri arkadaşlarının kızı Deniz Sare'nin. Duruya haliyle biraz büyük gelmiş:))
                   
                                   Deniz Sare ve Duru

  Yapmış olduklarımı  fotoğraf açıklamalı hazırladım.
  Fotoğrafları  ayıklayıp düzenledikçe paylaşacağım,yapmak isteyenler de uygulayabilsin:)


                                     

67 yorum:

  1. Eline sağlık canımmm

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok cici;)) Ellerinize sağlık. Maşallah Duru'ya nasıl büyümüş;) Oğlunuza sevdikleriyle birlikte mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Billurcum evet büyüdü zaman akıp gidiyor 7. ayına girdi maşallah, güzel dileğin için de teşekkürler canım.

      Sil
    2. O kadar oldu mu? Sanki daha yeni doğuma gidiyorum diye yazmıştınız. Zaman ne hızlı akıp gidiyor, şaşırıp kalıyorum ben ;) Allah bağışlasın güzel Duru' yu...

      Sil
    3. :)) sağlıkla sen de al kucağına inş. nasıl hızla büyüyorlar,Beklenen ve geçirilen her günün en güzelini nasip etsin rabbim .

      Sil
  3. Ay çok güzell olmuş yapıcam mutlaka <3 :))

    YanıtlaSil
  4. Ay ay ay çok şirinn :)) ellerinize sağlık
    oğlunuzun doğum gününü kutlarım, sağlıklı nice yaşlara İNŞALLAH :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Açelya hepinizin de güzel yaşları yılları olsun inş. sevgiler.

      Sil
  5. Maşallah Duru bebek abla olmuş:)) tacı da çok güzel olmuş babaanne marifetli olunca Duru' nun cicileri daha neler olcak bakalım.
    Oğlunuzun yeni aldığı yaşı mutluluk getirsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkürler canım.Büyüyor maşallah:)

      Sil
  6. Harikasın❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin olmuşlar, ellerinize sağlık :) Biz böyle bayıldıysak çocukları düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gül,Duru'cum duygularını belirtecek durumda olmasa da hem Deniz Sare hem de anne Tuğba'lar ( gelinimin de arkadaşının da adı Tuğba:)Çok beğendiklerini söylediler:)

      Sil
    2. Onlar sözel olarak belirtmeseler de gözlerinin ışıldadığına eminim :)

      Sil
  9. Oğluşun doğum günü kutlu olsun.Oğluşun yavrusu Duru'sununda ömrü uzun olsun.Çok şirin olmuş ellerine sağlık.Maşallah onlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Merih hep evlatlar güzellikler için de olsunlar.:)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş. Duru'ya da biraz büyük de gelse çok yakışmış..:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler canım ileride de kullanılır modası geçmeyen taçlardan nasılsa:))

      Sil
  11. Minnie Mause tacı mı? :)
    Çok şeker olmuş. Ben de yeğenime yapsam ne makbule geçer.
    Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) her dönem seviyor çocuklar ama bu aralar yine oldukça sık yapılıyor yaparsanız yeğeniniz de çok beğenecektir. sevgiler.

      Sil
  12. Com guzel olmus ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  13. Çocuklara kocaman maşallah diyorum nazar değmesin :)) Bende kızım olduğun da doğum günü etkinliğin de hem ona hem kendime yapacağım öncelikle bir adet eş sipariş edip evlenme teklifi etmesini sağlamalıyım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Gözdecim çok şekersin ben hepsine toplu aminnn diyeyim o zaman :) kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  14. Bu fikre bayıldım.Bende yapacağım kızlarıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olur kızlar çok seviyor bu taçları sevgiler kızları öpüyorum:)

      Sil
  15. Hatice hep güzel güzel kız şeysileri yapıyorsun. Etrafta kız yok nasıl yapcaz bunları....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma benim de yıllarca hep erkekti etrafımdakiler:)) hep onlara yaptım sanırım şimdi kızları bulunca tadını çıkarıyorum:))) erkek cicileri ancak istek olunca örebiliyorum:)

      Sil
  16. Çok şirin olmuş tam küçük hanımlara göre :)

    YanıtlaSil
  17. Taçlar çocukların çok hoşuna gidecek bence, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. Gördümmm:)) fırsat bulursam yazmaya çalışayım canım.

      Sil
  19. Çok şeker olmuş canım.Şanslı torun.Ellerine sağlık.Miniklerede çok yakışmış maşallah.

    YanıtlaSil
  20. Çok tatlı! Bayıldım! ♥ Ellerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım miniklere yapılan her şey sevimli oluyor:))

      Sil
  21. Aşamalı anlatımınızla bir harika olmuş. çok şirin buldum ve çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım .Kız anneleri denemek isteyebilir diye pratik yoldan anlatayım istedim:)) sevgiler.

      Sil
  22. BAYILDIM! Yeğenime yapacağım aynından. Dilerim bu kadar güzel olur :)

    YanıtlaSil
  23. Cicimi cici olmuş üstelik yapılışınıda anlatmışın ne çok emektir ,uğraştır resimleyerek anlatım ....teşekkürler arkadaşım üreten ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem yapıp hem fotoğraf çekince biraz uzun sürüyor yapmak isteyenler olur diye ayrıntılı çektim canım bazen bir dalıyorum tek kare çekmeden yaptığım işi bitiriyorum:))) çok teşekkürler. sevgiler.

      Sil
  24. Çok sirin olmus elinize saglik.

    YanıtlaSil
  25. Çok cici olmuş,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  26. Taçlar süper ama çocukları çok seven bana Allah nazardan korusun Duru ve Deniz tam sevmelik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt Duru'm 7.ci ayın için de Deniz sare ablası da(gelinkızımın arkadaşının kızı) 4 yaşın da yemelik oldular :))

      Sil
  27. ah çok tatlı olmuş :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  28. Her zamanki gibi yine bir fikir ve yeni bir eser, ellerinize sağlık çok güzel olmuş,

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolunaycım çok teşekkürler canım nette görüp beğendiğim bir taçtı ben de böyle dolgulu uyguladım.:))

      Sil
  29. çok tatlı olmuşlar çocuklara çok yakışır :)

    YanıtlaSil
  30. Oyyy, ne şeker olmuşlar ama! Tam Minnie mouse olmuşlar. Maşallah. Elinize sağlık. Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  31. En kisa zamanda kizlarima yapacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel seveceklerdir. arkadan yine açıklamalı bir şeyler gelecekti ama malum gündemden elim gitmedi ilk fırsatta inş:) sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ