Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI İNCİLİ TÜTÜ ETEK YAPIMI

                       
 Şapka da ,bere de  tütüler de klasik mankenim  aplik  :)



 DURU'cuğum  çok çirkin değil mi.) Maaşallah 7. ci ayını bitirecek bu hafta annemizden izin aldık Teyzeleri ablaları cicisini üstün de görsün diye:) .
               Maaşallah derseniz mutlu oluruz.
 Rabbim tüm bebekleri de benim miniğimi de anne babalarıyla el ele ,gönül gönüle büyümelerini nasip etsin inş.

Resimlere biraz da yazı desteği verelim:)
  Başlayalım tütü eteğimize:)
Bel ölçüsüne göre 3cmlik enli lastiğin iki ucunu makine de birleştirdim üzerine de daha çok saç bantların da kullanılan hazır elastik bandı geçirdim.
 Daha doğrusu Pembe hazır bandın içine lastiği hizalayıp/kare sırların biri aşağıya doğru boşta kalacak şekilde her ikisini de esneterek hem üst hem alt kısmından tam tur diktim.
Gerdirme yerimiz taburenin ayakları:))
   __ Sadece hazır bandı kullanmadım fazla esnettiğiniz de bozulma riski var.
   __  Lastiği de tek başına kullanmadım  o zaman tülü fazlaca kullanmam gerekiyordu
      Daha önce yapmıştım ona 3 farklı tül kullanıp toplam da 5 metreye yakın tül gitmişti BURADA
      Duru'nun tütüsüne  1,5 metre kadar kristal tül   az biraz da hayal tül kullandım iç etek olarak.
 Tülü  iyice katlayarak 3-4 cmlik ince şeritler hazırladım açılıp yayılmasın diye kesmeden aralıklı olarak iğneledim tülü.
   sonrasın da pembe bandın boşluklarından püskül bağlama tekniği ile tülleri  sıkça bağladım aralıklı olarak tül şeritlerime  1 cm li organze kurdele de ilave ettim.
Tüm çevresini  boşluk vermeden bağlayarak tamamladım.

Tütünün boyundan  1-2 cm kadar uzunca çift kat hayal tülü kenar açığını dikip bel kısmına elim de teyel dikişi ile büzgü yaptım ve fotoğraf da görüldüğü gibi lastiğin dip kısmına tüllerin boğum yerlerine  dikerek tutturdum.
  Bunu uygulama sebebim kucağa alındığın da (yürüyen bebekler de adım attığında ) tül şeritler aralanıp boşluk varmış gibi durmasın istedim bir çeşit iç etek gibi.
 Bitince  üzerine yarım inciler yapıştırdım nazar boncukları diktim  bir de uğur böcüğü yapıştırdım:)
  Bu kadar anlattın ee malzemeler ne kadar derseniz.
  Ben duvar süsleri ,kapı süsleri ve bebek ürünleri için ev de bulundurduğum dan kesin bir malzeme listesi çıkaramıyorum:)
 Bir arkadaşım ne kadar malzeme gidiyor diye sorduğun da linkini vermiştim sayfa sahibiyle tanışmıyorum ama
Bu konuya gerçekten özenerek oldukça detaylı yer vermiş yine bir yapılış tarifi de var  orada ,sizi o bloga yönlendireceğim
BURADAN TIK TIK

 Benim atladığım  ,sormak istediğiniz bir şey olursa yazabilirsiniz.
sevgiler.
          (dikkatimi çekti ne çok B harfiyle cümle başlamışım:))

72 yorum:

  1. Maşallah ALLAH Nazarlardan korusun minik prensesi ❤
    Ellerinize sağlık 😚

    YanıtlaSil
  2. Küçük prensese maşallah diyeyim önce. Çok pratikmis bu .Kızım olsa da yapsam;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sözü yıllarca söyledim:))) hep arkadaşlarımın bıdıklarına yaptım hoş onlara hala yaparım şimdi gelin kızlarım ve Duru'm var onlara yapıyorum:)) sevgiler.

      Sil
  3. Elinizesağlık,Duru bebişe de maşallah,adıyla sevdikleriyle yaşasın.

    YanıtlaSil
  4. Ama çok şekerrrrrr :)))

    YanıtlaSil
  5. Ay ne kadar şeker olmuş

    YanıtlaSil
  6. Elinize saglik yeteneginiz zaten tartisilmaz da yaraticiliginiz da sinirsiz sanirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caımsınn ilk yapan ben değilim sadece bilineni kendimce yorumladım diyelim , çok teşekkürler

      Sil
  7. Maşallah Duru'ya. Hayatta herşey gönlünce olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım yavrularımız için hayat hep güzel olsun.

      Sil
  8. Duru ya bayıldım abla ya maşallahhhhhh Allah nazarlardan korusun tütü eteğide çok yakışmış emeklerine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum biz de öyle:))) aminn hep evlatlarımızı korusun rabbim anne babalarıyla el ele büyüsünler inş.

      Sil
  9. Kocamannn 41 kere hem duruya hem genç babaanneye maşallah nasıl güzel olmuş nasılda prensese yakışmış sağlıklı ömrü olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Oy, oy oy 41 kere maşallah, ay yüzlüm benim, pembe tütüsü de pek yakışmış, minik balerinler gibi, eline sağlık canım, güle güle giysin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canımm bulduk mankeni süslüyorum işte :)))

      Sil
  11. çok güzel bir anlatım olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ediyorum işe yarar umuduyla detaylı anlatmayı seviyorum:))

      Sil
  12. Harika olmuş.Çokta yakışmış prensese :)

    YanıtlaSil
  13. adı güzel kendi güzel tütüsü güzel maşallah iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  14. Maşallah canım,Rabbim nazarlardan korusun Çok tatlıııı. Tütü eteğide çok yakışmış prensese,Ellerine sağlık canım.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Gonca'm cümle evlatlarla birlikte inş.öpüyorum ben de

      Sil
  15. Kizinizi Allah bağışlasın sağlıklı ömür versin tutu etekte çok şeker olmus

    YanıtlaSil
  16. 41 kere maşallah,Duru''cugum pek tatlı olmuş büyümüş:))) Tütüde pek yakışmış....
    Seninde ellerine sağlık maharetli arkadaşım benim.öpüldünüz:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim büyüdü teyzesii yedici ayı btiyor bu hafta çok çokk teşekkürler canım benim biz d seni öpüyoruz,darısı sana da olsun inş:))) göster senin yakışıklılara bundan istiyom ben diye :)))))))

      Sil
  17. 41 kere maşallah minik prensese. Pek güzel, pek yakışmış cicileri.
    Emeklerinize sağlık. Güle güle, sağlıcakla giysin...

    YanıtlaSil
  18. tütü ayrı,duru ayrı güzel maşallah.iyi günlerde giysin

    YanıtlaSil
  19. maaşallah prensese... :) becerikli babaanne olunca çeşit çeşit giyer güzel prenses..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler marifetli o kadar çok blogcanım var ki bana yansımaları süper.
      iyi ki de varsınız .:)) sevgiler kuzum

      Sil
  20. 41 kere MAŞALLAH,Ellerine sağlık,çok şirin ,pamuk şekeri ,çirkin şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt Rabbim tüm isteyenlere böyle çirkin versin:)))) Teşekkürler canım

      Sil
  21. MaşAllah kuzuma kırkbir kere MaşALLAH tü tü tü
    MaşAllahımıda dedim şimdi mıncırabilirmiyim izninle ablam:)) çok dadluuu
    Tütütsüde çok yakışmış ayy Rabb'im nazarlardan korusun. tam yemelik:)<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mıncır mıncır sev:)) aminn inş.
      Çok teşekkürler kuğum öpüyorum sevgiler. <3

      Sil
  22. Maşallah ben onuda tütüsünüde severim çok güzel olmuş çok. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 15 gün sonra kısa süre de olsa geliyor hepimiz için seveceğim:))

      Sil
  23. Etek süper olmuş, bebişe maşallah diyelim :)

    YanıtlaSil
  24. Hatice ablamm:(( Senin yorumunu yayınladım okudum gördüm eminim ama yok:(( nereye gitmiş anlayamadım maillerde bile yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir yayının da görmeyince göndermeden mi çıktım acaba dedim senin sayfadaydım şimdi. Sağlık olsun kuğum ben gelir google inat yeniden yazarım :))))

      Sil
  25. Güzel yüreklim ben yanlış anlayıp kızarsın diye düşünürken senin tatlılığına bak ya <3

    YanıtlaSil
  26. elinize sağlık, 41 kere maşallah diyelim prensese

    YanıtlaSil
  27. Maşallah Duruya :) Tütü eteğini yesinler onun :) Ellerinize sağlık çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
  28. önce maşallah
    sonra ellerine sağlık sonrada
    çook yakışmış demeliyim ama aslında önce merhaba demeliydim :)
    merhaba ablacım.sözümün eri olmakla övünürdüm ama ne oldu bana bilmem bi vurdumduymazlık bir boşvermişliktir gidiyor.bugün kendimi dürttüm soluğu burada aldım.tekrar ellerine sağlık diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAnımsın yaa ne demek öyle elbette de sözünün erisin gündem olsun kendi yoğunluklarımız olsun zaman zaman kopukluklar olur biraz da diğer sosyal paylaşım sayfaları vakit alıyor. üreten insanlarız ama günlük iş çıkmıyor her zaman elimizden hiç kırgınlığımız yok özlüyoruz sadece ,o isteksizlik hali hepimiz de maalesef bu yaptıklarım hep şubat ayından inan.

      Sil
  29. Çok tatlı maşallah öncelikle duruya bayıldım...tütünün yakışması ayrı bir güzellik...seninde ellerine sağlık babaannesi,harikasın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Tülincim elimizden geldiğince süslüyoruz arada:) sevgiler

      Sil
  30. Maşallah Duru'ya..Cicileri çok yakışmış.. Aklıma kızlarımın küçüklüğü geldi..:) Kızları süslemek pek bi zevkli oluyor.. Hele bayramlardan önce bir hereketlilik başlardı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. ben de iki erkek evlat olunca tadını ancak şimdi çıkarıyorum süslemenin:))

      Sil
  31. Kizlar icin ne guzel seyler yapiliyor su cici tutu etek bile yetiyor kiz cocugu istemeye.;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın erkek çocuklara bir gölek bir pantolon tamamdır,kızların giysi yelpazesi oldukça geniş hatta sonsuz diyebiliriz:) yıllar sonra biz de ailede bir minik kız olunca süs yapmadan duramıyoruz:))

      Sil
  32. Çok güzel olmuş. Maşallah Duru'ya da çok yakışmış, güle güle kullansın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. Nasıl da yakismis ufaklığa. Güle güle giysin

    YanıtlaSil
  34. Maşallah,Allah nazarlardan saklasın,ben bu yazıyı hatırlıyorum yorum yazdım diye de hatırlıyorum ama goremedim gözden katıysa da yine Maşallah demeden geçemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bazen bana da oluyor yorum yaptığımdan çok emin olduğum yayınlara bakıyorum çıkmamış herhal de butona basarken kaydırıyormuyuz nedir:)

      Sil
  35. Ya ne ısırılasısın sennnnn!!!
    Maşallah!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 10 aylık oldu maaşallah tam yemelik:))

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ