Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

SİYAH KUĞU'DAN ÇEKİLİŞ VE BİR DUYURU.


                                          Bu resim   Siyah kuğunun blogundan çok hoşuma gitti:))

 Siyah Kuğu'cum  Sokak hayvanları yararına bir çekiliş düzenlemiş bakmak isteyenler BURADAN ulaşabilir.:)
 Ben blogumdan çekiliş haberi nadir yayınlıyorum ama işin için de PATİCANLAR  olunca iş değişiyor.

__________________________________________

                                      BIDIK

Duyurum: SAKARYA ve AKYAZI da oturanlar  ve  oralarda tanıdığı olanlar için,yardımcı olabilecek herkes için.
 Sevgili Arkadaşımız güzel emekleriyle kendisini severek takip ettiğim Sibel Bayraktar hanımın   dünyalar  güzeli (köpeği) BIDIK kayıp  gören bilen duyan  kendisine ulaşıp haber versin lütfen çok üzgün yıllardır evde evlattan farkları olmuyor  çünkü:(( iletişim no:Silindi.

BIDIK Bulunmuşturşimdi ailesiyle  çok sevindim inş başka üzüntü yaşamazlar Sibel  hanıma gözünüz aydın diyorum,sevgiler.

9 yorum:

  1. Desteğin için teşekkürler canım , Sibel hanım umarım köpeğine Kavuşur. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Dilerim Bıdık tez zamanda bulunur:( kıyamam yaa :(( ne de tatlı, ne de şirin:((çok üzülüyorum kedisi, çocuğu kaybolanlara:((bu arada siyah kuğuyu çok severim, ama bana gelmiyor artık yorum yapmıyor ben de - şakacıktan - küstüm ona ama aslında çok severim onun için ta Kuğulu Park'a gidip siyah kuğu resmi aramıştım ama bulamayıp beyaz kuğularla idare et demiştim, madem ismi geçti belki duyar serzeniştimi:)))kızz siyah kuğu nerdesin kız ? Aşkolsun hadi duy bak buradan seslendim sana:))ortak dostumuzdan..
    sevgilerimle Hatice'ciğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. canım.
      Kuğumuz bir ara rahatsızdı o zamana mı denk geldi acaba eminim o da seni çok seviyordur Kuğummmm kulaların çınladı mııı:))

      Sil
    2. İnsan annesine küsermi hiç kusmedim , sende küsme annem ver elini öpeyim bir süre. Çok rahatsızlandım gelince sandımki sen bana kızdın. Gideyim sorayım dedim utandım birazda korktum ya kızdım derse ne derim diye. Yorum yazmadım doğru ama okumadığım doğru değil ,diğer bloğu bile .okuyorum ): Özür dilerim anniş

      Sil
    3. Aaa hastalandı mı çok üzülüm şimdi :((( galiba öyle bir zamandı zaten bloğunu kapatmıştı filan....gelmiş bile çok sevindim, hoşgelmiş sefa gelmiş, öpüştük barıştık sayende, sen vesile oldun Hatice'ciğim. Çok teşekkürler..:)))ikinizi de seviyorum. :)

      Sil
    4. Kalpleriniz birbirine uzak değil ki canlarım illaki yol kesişir bir yerde:))
      Kuğucum hayırlı bir işe kalkıştı hayırlı sonuçlar alındı inşşşşş. bu buluşma Sibel ve BIDIK için de en kısa zaman da gerçekleşir
      Seviyorum sizi öpüldünüz. :)

      Sil
  3. İnşallah bulunur çok üzüldüm:((

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ