Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BAŞÖĞRETMENİMİZ ATATÜRK

Dün,bugün yarın ve sonsuza dek ,tek
Başöğretmenim ATATÜRK








Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Başöğretmenimiz ATATÜRK'ün aydınlattığı yolda ;
sevgi ve inançla yürüyüp mesleğinin hakkını veren tüm öğretmenlerimizin ,kızım Ayşe'nin,eğitim gönüllülerimizin,görevleri farklı da olsa hastahaneler de miniklerimize gönüllü rehberlik eden LÖSEV gönüllülerimizin (benim için onlar da birer öğretmen)
bu yolda eğitim almış ama hala atanmayı bekleyen öğretmen adaylarının,
mesleği öğretmen olan tüm blogcanlarımın
Yüreğini bu yola adayanların yaşı kaç olursa olsun hepsinin ellerinden öpüyorum.
Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

 Şehit olan öğretmenlerimizi de rahmetle anıyorum.

14 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsınız. Ah o şehit öğretmenler :(

    YanıtlaSil
  2. Tüm yazdıklarına katılıyorum aydınlık bir geleceğe yol gösterecek nice öğretmenlerin yetişmesini diliyorum. yazmasan belli olmuyor sana da maşallah genç torun sahibi olmuşsun torun sevgisi bambaşka sevdikleriniz ile mutlu bir hayatınız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım aslın da yaşım tam babanne yaşı:))) bu ay 54 bitti yaş olayına takılmadığımdan kenardan geçmesine izin veriyorum :)))))))))) Hepimizin de mutlu yaşamları olsun canım sevgiler

      Sil
  3. Harika bir yazi 👏👏👏

    YanıtlaSil
  4. öğretmenlerin atası MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin de olmanın ayrıcalığını yüreğimiz de ve yaşamımız da daima hissedeceğiz.

      Sil
  5. Kesinlikle her kelimesine katılıyorum, harika bir yazı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı izi takip ediyoruz canım :) sevgiler teşekkürler.

      Sil
  6. Sonsuza kadar Başöğretmen ...

    YanıtlaSil
  7. Bu sayfayı okumuştum da yazamamıştım birşeyler. Paylaştıkların için çok teşekkürler sevgili Hatice.
    Doğum günün kutlu olsun, (günü?) ben Ağustosta sanıyordum. Banu gibi size de çok mutlu sağlıklı, üretken yıllar dilerim. Torunu tekrar tekrar kutluyorum. Patikler pek güzel olmuş. Ben de GS simgeli örmüştüm. Giymese de sakladılar.
    Yunus'un hocası diyordu sanki "... demir dövülecek, çekiç sallanacak...umutsuzluğa izin verilmeyecek..." sözleri tam hatırlamasam da anlamı belli.
    sevgiler e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler Emine Hanım çok teşekkürler. fıstığımı özledim bu hafta yanına gidiyorum:)

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ