Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YETER ARTIK, LANET OLSUN OCAKLARA ATEŞ DÜŞÜRENLERE


NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
 VE DİYEBİLENE
ATAM ; BİZ HALA İZİNDE OLANLARIZ..........

       6 yıl önce Bloglarımız kapanmasın diye  tek bir yürek olmuştuk facebook da açılan sayfamız 30 dakika da binlerce beğen yapmıştı kenetlenmiştik  sOnunda da doğru sonuca ulaşmıştık.
Bakıyorum  Ülke  de ocaklara her an ateş düşüyor
sırf birinin derdi 400 milletvekili olsun diye kimse de tık yok .
4 Eylül sabahı  minik DURU muza kavuşmanın sevincini bile doyasıya yaşayamadık arka arkaya gelen haberler hele de bir kısmına çok yakın olmak ve buralarda ki davranışlar yüreğimi burkuyor
 Bayrağını görmeyi özler mi insan , özledim yeminlen
 Çocuklarımdan uzak acaba ne yapıyorlar diye  oturup kalkmaktan sa DURU sayesin de burada olmaktan memnunum  yan yana can canayız. Ama ortalık hiç öyle değil:(((((
Niyetim buradan da yayınlarıma devam etmekti paylaşmak istediğim epeyce şey vardı . Eh artık bekleyecekler TÜRKİYE'M  kan ağlarken   buradan blog güncelleyeceğim diye uğrşamayacağım
Kimseyi kınamıyorum ama  bu da benim düşüncem canlar.
Bu yayını açtım çünkü kim ne derse desin    ne düşünürse düşünsün Bunca acı içerisin de yayın yapmayı  içime sindiremiyorum
 Süresi yok yayın yapmayacağım,Yapamayacağım daha doğrusu:((
 ________________________________________________________
 TÜM ÜLKEME  BAŞ SAĞLIĞI  ,ŞEHİTLERİMİZİN AİLELERİNE SABIR  DİLİYORUM

BUNU YAŞATMAYA HAKLARI YOK YAZIKTIR GÜNAHTIR .


 SEBEP OLANLARA DA ,ORTAMI SAĞLAYANLARA DA SİLAH ÜRETİP SAVAŞLARLA BESLEYENLERE DE, BENCİL DUYGULARIYLA  MİLLETİNİ ACIYA BOĞAN TÜM DÜNYA LİDERLERİNİ YAPTIKLARININ  AYNISINI EN SEVDİKLERİN DE YAŞAMALARINI DİLİYORUM
RABBİM HERKESE KALBİNDEKİNİ YAŞAMASINI NASİP ETSİN
:((((((((

(Fotoğraflar netten alıntıdır)
DİLEĞİM GÜZEL GÜNLER DE BULUŞURUZ İNŞ.
SEVGİLER HEPİNİZE.

   (Canlar yorum beklemiyorum  kimse kendini zorunlu hissetmesin ,çünkü geri dönüş yapamayabilirim bir süredir çok istememe rağmen blog dolaşmayışımın (ki en çok sevdiğim bir durumdu gelen olsa da olmasa da sizleri dolaşmak ) sebebi de bu gündem maalesef :((

37 yorum:

  1. Bunları yaşatmaya hakları yok ama maalesef yaşatıyorlar. Allah bin türlü belalarını versin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dualar kadar yetki verilmişlerin de artık seyretmek yerine bir şeyler yapması gerekiyor bir kaç gün de çözülebilir bir olayı yıllardır tepemize çıkarttılar:(((

      Sil
  2. Çok üzülüyorum bu olaylara.. İnsanlarımızın bilinçlenmesi oyuna gelmemesi gerekiyor..Neden artıyor bu olaylar neyin çatışması..ya da hangi planın kurbanı oluyor şehitler:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(( yüreğine merhamet duygusu girmemiş aşağılık yetki sahibi adamlar ve para hırsı maalesef.
      toplum artık ayağa kalkmalı hatta geç bile kaldı :((((

      Sil
  3. Onca can gitmiş, kaç tane olduğunu açıklamaya bile cesaret edemiyorlar. Adam tvde canlı yayında 400 vermezseniz bu olur işte diyor...:(((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylenenden çok fazla hepsini açıklamayacaklarına adım kadar eminim başta şehit gazi aileleri ve tüm Türkiye Cumhuruiyeti benim her şeyim diyenler selseri çıktığı kadar aynı anda her mecradan bağıracak başka çaresi yok pislikliklerin umru değil.

      Sil
  4. Allah ailelerine sabır versin... çok acı çok..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl üstüne daha başkası olmayanından:((((

      Sil
  5. Hatice'ciğim yerden göğe kadar haklısın isyanında. Bak demişsin bloglar kapanmasın diye tek yürek olduk ama maalesef böyle ACI olaylarda tek yürek olmuyoruz. Niye acaba? Neden? Kararına saygı duyuyorum ama üzüldüm de bir yandan. En kısa sürede dönmeni diliyorum.
    Şehitlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına sabırlar...:(
    Sebep olanlar kahrolsun...beter olsun..
    diyorum .. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım içime sinirek paylaşım yapacağım bir zaman dilimine geçeriz en kısa zaman da biliyorsun ben blogum da sadece el emeklerime ter verdim bunca sene ancak canım yine böyle Ülkeme yandığın da duygularımı dile getirmek için böyle yayınlar yaptım.
      bir yandan içimden bir şey gelmezken blogları gezip o canım emeklere ve sahiplerine öylesine yazmak istemediğim için bu kararı aldım.
      Zamanı geldiğin de bilen bilir ben eski yeni demeden yayınları gezer içimden geleni yazarım dilerim o günler yine yakında olur benim için.
      Yine de dolaştıklarıma mutlaka yazmasam da bir tık yaparım çünkü tüm blogcanlarımı çok seviyorum.
      Dilerim dağların taşların sabrından ailelere verir rabbim ama o yangın sönmez be gülüm:(((

      Sil
  6. dualarına aminn cnm. yaşatan aynısını yaşaması benimde dileğim .
    acıların son bulması dileğiyle :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn en acımasızına bile merhamet nasip etsin ve bitsin artık acılar.

      Sil
  7. Canım yüreğine sağlık,sanırım hepimiz aynı durumdayız.İçimiz kan ağlıyor.Yeter artık bu kadar acı,yüreklere evlere ateş düşüyor,çocuklar babasız,analar evlatsız kalmasın.Rabbim inşallah yapanların sebeb olanların yanına bırakmayacak.
    Şehitlerimize Allah'tan Rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum.Allah sabır versin :(((

    YanıtlaSil
  8. Çok samimi ve çok içten ve çok duygusal bir yazı...Benim düşüncelerime tercüman olmuşsunuz sanki.İnsanlarımız olayları iyice kanıksar hale geldi.Hiç bir şeye tepki vermiyorlar.Asıl üzücü olan bu.İnstagram sayfamda da söylediğim gibi ;bu güzel vatanda kardeşçe,dostça yaşamak varken...NEDEN hiç anlamıyorum.Ben balkonuma en büyük TÜRK BAYRAĞIMI astım.Bütün arkadaşlarıma da nacizane önerdim.Bütün evlere AL BAYRAĞIMIZ' ı asalım.Dosta düşmana bayrağımızın inmeyeceğini gösterelim.Sevgiler canım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın şimdi balkonum da al bayrağım salınsın ne çok isterim büyük moral alırdım baktıkça ama koca şehir de maalesef sadece resmi kurumlar da asılı burada (Diyarbakır) herkes birbirine kuşkuyla bakıyor :(((( bu hale getirenlerin yatacak yeri olmasın :(

      Sil
  9. Keşke daha iyi bir zaman dilimine geçebileceğimize inanabilsem ama biraz zor görünüyor bu koşullarda.Gencecik çocuklarını kaybeden annelerin, ailelerin üzüntüsü tüm ülkemize sinmiş.Anlayabilene...Başımız sağolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum başımız sa olsun lafını sevmiyorum canım ama ağız alışkanlığı işte :(( sabırlar diliyorum

      Sil
  10. Yeter ki ne yeter. Lanetler yağdırası geliyor insanın. Söylenecek çok şey var ama insan bu acı karşısında kilitleniyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilitlendikleri için de bu acılar yaşanıyor artık ses çıkarma zamanı :(((

      Sil
  11. O kadar zor bi dönemden geçiyoruz ki, her gün yeni bir kötü haber, topralnalaım derken başka bir kötü haber daha...
    Az kaldı diyorum sadece ve biraz sabır diliyorum yüreği yananlara...
    Bu arada Duru'ya uzun, sağlıklı, mutlu, huzurlu bir dünya ve yaşam diliyorum...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemiz ,Milletimiz ,hatta tüm insanlık her şeyin en güzeline layık ama işte maalesef ne idüğü belli olmayan pislikler yüzünden bunları yaşıyoruz kökleri kurusun ne diyelim.____________________
      Çok teşekkürler bugün 8 günlük oldu minik DURU Rabbim annesiyle babasıyla nice güzel yaşlar nasip etsin.

      Sil
  12. Malesef ülkemizde ates dustugu yeri yakiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(((( aynen öyle bizler bu kadar yanarken ateşin düştüğü ocağı düşünemiyorum bile :(((

      Sil
  13. çok üzgünüz çook allahım tüm polis ve askerimizi korusun sevgiler
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Hatice,
    Hiçbir durumda lanet okumayın. İyilik dileyelim, barış, barış, barış diyelim Atamız gibi. Hepimizde isteksizlik aynı nedenlerle, yürekler yangın yeri. Nicolas Geig'in bir filmi var.: Sonunda sadece silah üretenler kalıyor hayatta...
    Allah ıslah etsin mutsuzluktan mutlu olanları.
    e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Emine hanımcığım lanet okumak adetim değil ama o hale getirdiler:((
      Aminnnn.

      Sil
  15. Allah zulm görenin yanındadır.. kalbimiz ve dualarımız onlarla...

    http://hayatin-puf-noktalari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Duru bebeğe hoş geldin diyor sağlıklı uzun ömür diliyorum. Babaanne başta olmak üzere anne ve babayı kutluyorum. Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınn çok çok teşekkürler güzel dileğin için.kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  17. Hoş geldiniz ve çok teşekkürler ,kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Inşallah bu kötü günler geride kalır. Yoksa hiç hayatımızın tadı tuzu kalmadı.

    YanıtlaSil
  19. Hoş gelmiş Duru Bebek. Duru ve diğer çocuklarımız daha aydınlık, daha huzurlu bir dünyada yaşamayı hak ediyor. Umarım bu kötü günleri en kısa zamanda aşıp barış ve huzura kavuşuruz. Durunun cicileri de pek güzel olmuş, elinize emeğinize sağlık. Sevgiler. https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, Güzel dileğine katılmamak mümkün mü Milletimiz o güzellikleri fazlasıyla hak ediyor. sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ