Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KAPI SÜSÜ VE TAKI YASTIĞI (İZİNLİ ÇALIŞMALAR)





Bu  isimli kapı süsümüz  Küçük Mucizeler Dükkanı nın sayfasından alıntı modeldir. ben oval tombak hazırladım bir de ismi incilerle süsledim bunun dışın da  genel ana tema  küçük mucizeler dükkanı sayfasına aittir.
İzin için teşekkürler.


Ayrıntılı açıklama yapmayacağım sadece duvar süsü çalışan arkadaşlarım sırt kısmının düzgün görünmesi için arkaya yapıştırdığımız parçanın her yönden güzel görünmesi için  iki kenarı nasıl dikerek birleştirdiğimi görmesini istedim. ben bu uygulamayı keçe kumaş karması çalıştığımda da kullanıyorum.
 Duru için hazırladığım Sunbonniet Sue çalışmamda da kullanmıştım BURADA




Saten kumaşla çalıştım bu  takı  yastığının kenarlarına güpür dantel kullandım çok küçük kendi yorumlarımı da katarak Özellikle iğne batırılarak satenin bozulmaması için kenarlar da kullandığım dantelden bir şerit yastığın boyuna geçirdim. Genel temasını aldığımız blog sahibi : Meleğin eli  , Melek hanım da sipariş  alıp  ürünlerini satıyor  sayfasına uğradığınıza hiç pişman olmayacaksınız.
İzin için teşekkürler.

                                 Doğum aksesuarları takımı tamamlandı:)))

Tuğba kızım  duvar isimlik  ya da kapı süsü ve altın yastığı için modelleri nette görüp çok beğenmiş anne bunları yapar mısın dedi,  yastığa minik bir yorum  kapı süsüne de  oval görüntü  ile örneklerin genel temasını çalıştım.
 Kızımın modelleri çok beğendiğini ve  satış amaçlı değil torunum için  yaptığımı , her iki emeğin sahibine de  benim yaptıklarımın fotolarını da ilave ederek kendi linklerini de ilave edeceğimi söyleyerek yayınlama izni istedim.
 İzin çıkmadığı halde  kırılmayacağımı  saygı duyacağımı da belirttim.
Her iki emek sahibi arkadaşımız   da   izin isteğimi geri çevirmediler çok mutlu oldum ,çok güzel emekleri ve modelleri var uğrayıp bakarsınız  satış amaçlı çalışıyorlar  kendilerine  hayırlı bereketli bol satışlar diliyorum ve tekrar çok teşekkürler ediyorum sağ olun.


                    Duru için yaptığım bir iki parça daha var onları da Diyarbakır dan yayınlama fırsatım olur  mu bilmiyorum  toplu halde kargolamadan önceki halini  çekmiştim sağlıkla kullansın inş. Bu fotoya sonrasın da iki oyuncak eklendi onlar  da  daha sonraki yayınlara eklenecek. Pazartesi  bir boşluk bulursam yayınlarım. salı sabah erken Diyarbakır' da olacağım:))



31 yorum:

  1. ne kadar şık cici şeyler emeğinize sağlık
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  2. Şimdi herkes birbirinden esinleniyo canım. Eline sağlık canım çok güzel iş çıkarmışsin yine

    YanıtlaSil
  3. Durunun bir sürü cicisi olmuş güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  4. Hepsi hayırlı uğurlu olsun Minik Duru'ya.. Ellerinize sağlık.... Size de hayırlı yolculuklar dilerim..:)

    YanıtlaSil
  5. Çalışmalarınızı çok beğeniyorum. Harika işler yapmışsınız yine. Pembiş temaları pek seviyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Pembiş pembiş çok cici olmuşlar.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Bu kizin ceyizi nasil olur acabaaa 10 sandik felan çıkar evden artik :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))
      Artık o zamanları görmek nasip olur mu olur da bu eller hala üretebilir mi bakacağız artık:))))

      Sil
  8. Bunlara bayıldım.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Of of ne çok şey ne güzellikler. Yastığı tek geçiyorum ama üzerindeki ayrıntılara bayıldım Hatice:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkürler canım ben de örnek sahiplerine kazandırdıkları için teşekkür ediyorum sevgiler.

      Sil
  10. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Maşallah bütün hazırlıklar tamam, Duru'cuk sağlıkla gelsin kucağınıza,
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol arkadaşım çok az kaldı nasipse buluşmamıza:) ben de bu sabah orada (25-08) olacağım :)

      Sil
  12. inanın yazacak hiç bir şey bulamadım ve süperrrrrr vee kocaman MAŞALLAH ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Aysel üreten ,pişiren tüm hanımlara beylere de gelsin bu maşallah:) sevgiler.

      Sil
  13. Şahane olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Bende kızımın adını yazacam kapıda görünce şaşıracak doğum gününe yetiştirme çalışacam

    YanıtlaSil
  15. Hepsi biraraya gelince tam bir çeyiz olmuş.Mutlulukla kullanılsınlar inşallah :)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ