Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KALBİ 365 GÜN SEVGİYLE DOLU OLANLARA .....





     Tek bir güne ve tek bir kelimeye indirgemek haksızlık olur  , nefes alıp verdiğimiz her günün kıymetini bilip  her anını sevgiyle  samimiyetle geçirelim canlar:)
       Patiklerimin biri sipariş örüldü diğerinin sahibi  kim olacak belli değil arzu eden  mail atabilir.  model ve işlenişleri aynı sadece ipleri farklı  koyu renkli olan pofuduk ip diğeri normal patiklik dediğimiz iplerden. üzerinde ki boncuklar yapıştırma değil  dikerek çalıştım.
       Yaşam boyu  tüm dileklerinizin gerçekleşmesini diliyorum.Kalbi 365 gün sevgiyle dolu olanlara  uğurlu gelsin benim  uğur böceklerim:))

34 yorum:

  1. Ben bunları çoook sevdim:)))
    Bendende sana kocaman sevgiler.öpüldünüz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bendeeee:))
      Biz de sizi öpüyoruz.

      Sil
    2. Uğur böçeklerinin uğruna inanıyor ve kabul ediyorum. Bende size sevgilerimi yolluyorum. Sevgiler paylaştıça coğalırmış diye düşünenlerdenim.

      Sil
    3. Aynen canım inş çogaltabiliriz buna çok ihtiyacımız var .

      Sil
  2. Yine çok şirin şeyler yapmışsın:)
    Begonvilli Ev'den sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
  3. Kucak dolusu sevgiler sana Hatice Hanımcığım !
    Patikler çok şeker, üstelik çipil çipil de bakıyorlar :))

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı kırmızı bunu giyen cimcime ne şanslıdır şimdi..Anam torun torbam yokki sipariş vereyim bana gelsin. :))) Hani hem nerde bakayım diğer konu mankenimiz. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nuraycım ,inş. torun kucakladığın zaman yaparız:) Konu mankeninden gizli çekildi:))

      Sil
  5. sevgiböcükleri olmuş bunlar,çok ama çok şirinler :)) elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım böcük patiklerine. Ellerine sağlık canım.
    Sevgi günün kutlu olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ,keşke gerçekten sevgi günü olabilseydi gönülden ta derinlerden istiyoruz böyle olsun diye sonra biri çıkıyor masum bir güzelliği yok ederek her şeyi karartıyor.

      Sil
  7. Çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. güzel çizmeler
    sarılmak

    YanıtlaSil
  9. Bunlar da çok tatlılar. Elinize sağlık. Hatice Hanım bu arada benim bereye yaptığınız yorumun altına berenin yapılışıyla ilgili link verdim. Programın o kısmını eklemişler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, uğrayıp bakacağım ,sevgiler.

      Sil
  10. Ne güzel yazmışsın canım ablam kalbi 365 gün sevgiyle dolanlardan biri de sensin ♥ ellerin dert görmesin çok güzel olmuş uğur böcekleri :)

    YanıtlaSil
  11. çok tatlııı
    www.elitstil.com

    YanıtlaSil
  12. Çokk güzell :) Marifetli olduğunuz belli emeğine yüreğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,üretmeye çalışıyorum diyelim:))) sevgiler.

      Sil
  13. çok şirinler bunlar ellerinize sağlık ,sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Şahane olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Çok şirin olmuş :) Ellerinize sağlık :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ