Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BEBEKLERE CONVERS VE BABETLER




 Bir önceki yayınım da sipariş patikleri paylaşmıştım BURADA.
 Bunları da hazır da tutayım  diye ördüm isteyeni çıkarsa hazır olsunlar.Patiklerin boyutları  0-1 yaş aralığı içindir. Kullandığım ipler  patikler için olan iplerden ,illaki şu marka olsun takıntım yok düzgün ve kaliteli olması ve  renk tonları önemli benim için .
 Oldukça yoğun işlerim bu aralar yaptıklarımı fırsat bulup paylaşamıyorum ya çok geç oluyor  ya bir şeyler giriyor araya şimdi fırsat bulmuşken hemen paylaşayım dedim:)
 Sizlerle buluşturmaya sabırsızlandığım  oyuncaklar var  ama   fotoğraflarını düzenleyemedim,inş önümüzde ki haftanın  paylaşımı olur onlar da.
 Ördüğüm diğer patiklere bakmak isterseniz sağ taraftaki albümlerden patikleri tıklayabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Her şeyin küçüğü ne kadar güzel ve sevimli oluyor,çok güzeller ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız minişlerin kendileri de öyle giydikleri de:))

      Sil
  2. hepsi birbiirnden güzel.. hangisine baksam bilemedim...

    YanıtlaSil
  3. oyyy oyyy bunlar çok şeker olmuş haticem ellerine emeklerine sağlık cnm.Öpüyorum.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ