Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MAMA ÖNLÜKLERİ ,MUTFAK ÖNLÜĞÜNE APLİKE VE......







        Bugün yeni haftaya dosyam da  epeydir bekleyenleri alayım dedim.
       Yazın yaptığım işlerden bunlar ama hep önlerine sipariş alıp teslim ettiklerimi  yayınlayınca arkaya kaldılar.
      Mama önlüklerinden kravatlı olanı pinterestte BURADA   görüp çok beğenmiştim  sonrasında benim yaptığımın  aynısı olan modeli daha çok beğenince onu uyguladım ama onun sayfasını bir türlü bulamadım  link veremiyorum bulunca eklerim yine buraya.
      Kedili mama önlüğü ise benim kendi doğaçlamam   ilk yaptığım da her ikisi de pofuduk pofuduk duruyordu hafif ütüleyeyim dedim:)    düz baskı kumaş gibi oldu elyaf dolgulu  işler ütüyü pek sevmiyor. Böyle de hiç fena olmadı  ama  daha sonra   pofuduklardan da yaparım  
----------------------
  Mutfak önlüğü de Tuğba'nın daha önce de  arkadaşımın kızı için aplike yapmıştım aynı  önlükten aplikesi biraz soluk çıkmış niyeyse  ,ablamın  makinesin de nakışlananlardan o da. sağlıkla kullansın  inş.
 ---------------------------

 Lila olan kılıflar Kur'an kılıfları Tuğba ve Meryem  Kur'an kitapları için  kılıf istemişler di  Diyarbakır'a gitmeden .Kumaşın kadifemsi dokusu ve rengi de çok hoştu bundan yapayım dedim  biri de Ayşe kızımın üçüne de birer tane yapıp verdim. Eskiler de olduğu gibi klasik sade kılıflar .
___________________
 Ülke gündemimiz maalesef   hiç açıcı değil her yıl 29 Ekime yakın bunları hep yapıyorlar acı ikiye katlanıyor ama  Cumhuriyetimize bağlılığımız eksilmeden devam edecek bunu anlamıyorlar .
 Yaptıklarını yaşasınlar yüreklerinde hissetsinler demekten kendimi alamıyorum.
 Birbirini ayırmadan ben sen o demeden yıllarca yaşamış büyük ulusu birbirine düşman edenler tarihin yüz karası olarak kalacaklar bu kesin.
  DÜN, BUGÜN  VE DAİMA :
NE MUTLU VATANIM TÜRKİYE
NE MUTLU  AY YILDIZLI BAYRAĞIN ALTINDA  YAŞADIĞIM İÇİN.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.

8 yorum:

  1. Ooyyyy çok cici cici olmuş bunlar arkadaşım ya ellerin dert görmesin .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benimm , hiç birimiz dert yüzü görmeyelim inş.

      Sil
  2. çok şık görünüyorlar.. kıyafetlerin üzerine tamamlayıcı olarak güzel görünürler.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. o kadar çok model yapmışlar ki bayıldım

      Sil
  3. Mama önlükleri ne güzel olmuş öyle, eskiden hazır alıp takardık çocuklara....Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. onlarsız asla olmaz hala da kullanılıyor ,iyi de oluyor aslında günde defalarca giysi değiştirmektense önlük değiştirmek daha kolay :))

      Sil
  4. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
    söylemek ağır gelir oldu bazılarına.söylemeyi beceremeyenler gitsinler diyorum.
    önlüklere ve kılıflara hayran oldum yine.özellikle kravatlı ve kedişli olanlar çok şirin.ellerine sağlık arkadaşım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınla desteğin için çok teşekkürler arkadaşım sevgiler teşekkürler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ