Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

HASIR BEBEK ARABASI




                                   Ara da ufak bir kontrol faslı yaşadım:))))


                                              çalışma anından bir kare :)

                              Veeee magnetler içinde .

         İzmir -Kemeraltı çarşısın da bu  arabayı bulacağız diye epeyce dolaştık hazırı var diyorlar onları görüyorum ben kendim hazırlayacağım ham lazım  deyince bulabileceğim (benim bildiğim yerlerde kalmamış minikleri vardı) yerlere yönlendirdiler, sağ olsun bir esnaf  arkadaş yardımcı oldu da buldum:)
         Hazır alınan bu hasır bebek arabası sepet öncesinde magnetler için Eylül bebek gelince de  günlük kullanım aksesuarları için kullanılacak.
Mendil,biberon ,emzik ve acil başucu ihtiyaçları her nelerse:)))
         Üzerinde ki pembe minik çiçekleri bana Zeynep'in kız kardeşi bunları bir yerlerde kullanırsın diye vermişti   daha güzel nerede kullanılır ki kendi yeğeninin sepetine çok yakıştı:))
        Çok fazla el emeğim yok bu çalışma da hazır süslerle dekoratif bir düzenleme yaptım.
         Eylül bebeğe hazırlık macerası sürüyor...

11 yorum:

  1. Cidden güzelmiş sepet, senni süslemenle bambaşka olmuş...Nereden buldun bu arada? Dolaşmak lazım Kemeraltı'nı sen epey güzel yerler keşfetmişsin gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.
      genelde Mustafa ile çıkıyoruz ben yön özürlü olduğum için malzeme alımlarımı dükkan ihtiyaçlarını gördüğümüz günlere denk getiriyorum:)))) şimdi sordum hisar önü civarı arka sokaklar dedi, tam bir yer benim söylemem çok zor:)oralarda bu tarz yapılıp süslenmiş bebek düğün aksesuarları da çok var.

      Sil
  2. ablacım elıne saglık bayıdlım cok sık ve tatlı olmusss

    YanıtlaSil
  3. çok şık ve güzel olmuş değmiş zahmetine ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. mesaj yazdım ama isimsiz gitmiş olabilir canım.başka bilgisayardan girmiştim:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım isimsiz de olsa senden geldiğini anlardım ama hiç mesaj gelmedi :)

      Sil
  5. Sevgili marifetli arkadaşım ..yorum yazamasamda bloğuma uğradıkça bakıyorum neler yapıyorsun diye güzel işler ortaya çıkarıyorsun..ellerine sağlık bir dahaki toplantıya benide çağırırsanız sevinirim..işlerim yoğun ama gelmeye çalışacağım..telf var değilmi sende..sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgcim kucak dolusu sevgiler canım benim. özelden mail attım sana öpüyorum:)

      Sil
  6. Canım arkadaşım bütün çalışmaların gibi buda harika olmuş,ellerine sağlık...bu aralar pek uğrayamadım özledim seni,nasılsın? tuhafiye işleri nasıl gidiyor?...Bende kayınvalidemin hastalığı ve vefatı dolayısıyla yoğun günler geçirdim...sonra geçen hafta küçük kızımızın kayıt yurt işleri ile uğraştık ,geldik,bakalım hayırlısı...alışmak zor olacak...sevgiler bademi öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler iyiyiz şükür. takip ettim koşuşturmalarını canım Anneciğinin mekanı cennet olsun.
      kızlara da başarılar . kaldınız Kerem paşayla:)) sağlıkları ve başarıları daim olsun evlatlar böyle böyle alıştırıyorlar bizleri:)). BADEM i öpeceğim büyük bir keyifle :))))

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ