Ana içeriğe atla

REY MYSTERİO'YU TANIYOR MUSUNUZ :)



Oyuncağımız çok fazla ayrıntıya sahip olduğu için   tüm detayların fotoğrafını çektim  tek tek yayınlamak  çok yer kaplayacağı için ani gif  hazırladım.
REY MYSTERİO Bir dövüş oyuncusuymuş ben de yeni öğrendim:))




Azmican'ın  annesi ilk eline aldığında fotoğrafını çekmiş   görünce çok duygulandım ,
yaseminkale nin dediği gibi her çocuğun bir örgü oyuncağı olmalı sözü aklıma geldi. adı geçmişken  oyuncak ta kullandığım gözler YASEMİNKALE den. Kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum  güzelime:))
 Oyuncağın sahibi   Azmican bu karakteri çok seviyormuş ve satışı yapılan yerlerde bulamamışlar  .
Ben de nette bakındım yabancılarda minyatür beş şişle yapılmışı dışında  hiç görmedim. bu tarz oyuncakları animasyon görüntülerden çalışmayı  çok seviyorum yaklaşık 40 a yakın resim dosyaladım onlardan bir kısmını sizlerle de paylaşıyorum.


Karakter oldukça renkli giyiniyor hani her maça başka renk le çıkıyor desek yeri var ve bütün vücudu döğmelerle kaplı   Azmican  isteği üzerine   eşofmanını mavi çalıştım ve elimden geldiğince belirgin olan  döğmeleri işledim.
 Oyuncak da dikkatimi çeken haç işareti idi  ,hemen hemen her yerinde bulunuyordu kullanan   sporcu için elbette normal , beni de çok rahatsız etmez saygılıyımdır ama çocukların beynine bu şekilde görseli kazımaya gerek yok diyerek    haçı kullanmadım oyuncak da  çok daha belirgin olan şimşek ve kartal kanatlarını tercih ettim.
 Oyuncak 40 cm boyunda
ip :örenbayan dore

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık canım harika olmuş.Azmican iyi günlerde güle güle oynasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler hamaratım öpüyorum kocaman :)

      Sil
  2. canımsım ablam. ilkkez görüyor ve duyuyorum:) ve çok güzel olmuş... zaten o sarılma anı var ya işte bizi en mutlu eden an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım benim öpüyorum çok :)

      Sil
  3. Eline sağlık canım keşke her çocuk diğer oyuncakların albenisine kapılmasa ama elimizden geldiğince doğal oyuncaklara yönelmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Leylam piyasa artık rant işi hep kimse sağlık sıhhat düşünmüyor onlar para kazansın da kimin çocuğu zehirlenirse zehirlensin.
      Geçen yıl dünyanın en ünlü sayılı üretilen oyuncak bile ucuz işçilikli Japon ürünü çıkmıştı bir küçük kurşun zehirlenmesi yaşadıydı çok şaşırıp üzülmüştüm.

      Sil
  4. Ben de hiç bilmiyordum bunu, ama ne güzel örmüşsün. Ellerine ve de sabrına sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler bakalım daha nelerle tanışırız..

      Sil
  5. Hay Allahım daha neler öğreneceğiz :) ben bu çizgi film karakterlerine ve oyun karakterlerine yetişemiyorum. Ellerine sağlıkçok güzel olmuş, güle güle oynasın yavrucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma ben de öyle kendim de çok severim ama epeyce tanımadığım var belki ilerde torunlar olursa hepsini öğrenirim:)))))))
      teşekkürler canım

      Sil
  6. Valla ben bu kadar sabır gösteremem herhalde, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim gerçekten sabır işi sevince oluyor işte canım :)

      Sil
  7. eline sağlık çok güzel olmuş Hatice ablacım.Detaylar harika.

    YanıtlaSil
  8. Hatice hanım, sabrına bereket ! Benzetip örmen yetmemiş, dövmelerine kadar işlemişsin. Ellerine, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))sağol canım bu kahramanın özelliği bunlar es geçmek olmazdı:)) sevgiler canım

      Sil
  9. ellerine saglik Hatice ablacim, sabir isi gercekten. ufaklik cok sansli, dusurmez artik elinden. Şeyda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Şeyda'cım bu tarz siparişlerde ben de onların mutlu olduğunu görünce iyi ki örmüşüm diyorum:)

      Sil
  10. Ay ne desem bilmiyorum, süper, bu kadar ince detayına kadar inmişsiniz, gerçekten ne desem bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) orjinale en yakın haliyle ortaya çıksın istiyorum ya ondan uğraşıyorum böyle:))

      Sil
  11. Hepsi çok güzell..Ama ben en çok spirderman ve çilek kıza ba-yıl-dım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler çok memnun oldum beyenmenize sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

ÖRMEYENİ DÖVERLER Mİ ACABA:)))))))) AÇIKLAMALI BOYUNLUK(SNOOD)

Derya Baykal hanımın  programın da örülen dikişsiz boyunluk önceki yılların ör sök beresi kadar beğenildi ve örmeyeni dövüyorlar misali :))))))  eli şiş tutmayı bilen herkes tarafından örülüyor.
(Ör sök berem ve boyunluğu BURADA boyunluğunu da  kendimce tasarlamıştım.)
 Ben de  kızlarıma öreyim dedim ilki bitti Tuğba kızım hafta sonu Diyarbakır'a dönecekleri için önce onunkini ördüm  haftaya Ayşe kızıma da öreceğim bu dikişsiz boyunluktan
 Misinalı şişe de iyice alıştım bu arada:))) daha önce de bir şal örmüştüm.BURADA

 Ördüğüm boyunlukla ilgili  açıklama da yapayım:
İpi : Alize süperlena klasik
 misinalı şiş no : 4,5
 ilmek sayısı : 90
Metrajı uzun bir ip olduğundan  tek yumaktan çıktı
YAPIM VİDEOSU  BURADA
___________________________________________
6-01-2015 de ilave NOT
Detaylı bir şekilde yazılı açıklar mısınız diye mailler geliyor tek tek açıklamayı  yazamayacağım için bu yayınımın altına ilave ediyorum . Bizlere bu  dikişsiz boyunluk modelini kazandıran Sibel Kavaklıoğlu han…