Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

GELİN DAMAT KEÇE BROŞLAR






Benim gelin damat keçe broşarım da böyle oldu  işte:))
Eteğinde ki tüller  görüntüye çok  yoğun gelmiş yayınlayınca fark ettim   alt kısmında da dantel kullandım.
Kış içerisinde yapmıştım sonradan tekrar istenildi  bunları hazırladım
Kartona basitçe modelleri çizip sonrada keçe üzerine koyarak kestim  ve üstlerini süsledim.

Tüm canlarıma hayırlı Ramazanlar diliyorum  sağlık sıhhatle afiyetle geçmesi dileğiyle

16 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar.. elelriniz dert görmesin... Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine emeğine sağlık canım.seninde ramazanın hayırla geçsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ablacım harika fikir ve harika sonuç :) Ellerine sağlık :) Arkadaşımla siyah keçemizi ne yapalım diye düşünüyorduk geçenlerde kara kara bize de fikir oldu sağolasın :) Öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe yaramasına sevindim:)) kolay gelsin canım teşekkürler öptümmmm kocamanından:))

      Sil
  4. Ne güzel olmuşlar, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım, çok güzel olmuşlar. Hayırlı Ramazanlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Fadişim sizler için de hayırlara vesile olsun inş. öpüyorum

      Sil
  6. Ellerine sağlık ablacım harika olmuş broşlar... Hayırlı ramazanlar olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkürler sana da hayırlı sağlıklı geçecek nice ramazanlar diliyorum:)

      Sil
  7. çok şeker olmuşlar.ellerine saglık marifetli arkadaşım benim.
    <3

    YanıtlaSil
  8. gelin hanım çok şık ! :)) böyle bıdık bıdık işleri görünce cidden takdir ediyorum.hele seri olunca hiç yapamıyorum cidden bravo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))çok teşekkürler canım inan başına geçince ne kadar küçül olduğunu düşünmeden çalışıyorsun keyif alınca zor gelmiyor.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ