PATİKLERE DEVAM



   Patik örmeye devam ediyorum canlar  araya başka şeyler giriyor  ama hala yayımlayacaklarım var :)
   O yüzden ikişerli kolajlar halinde bu dörtlüyü de paylaşıyorum.Klasik renkler yanı sıra  çok renkli olarak da yapmaya başladım bittikçe ilave edeceğim:)
Bunların taban uzunlukları 12-13 cm.
   Önceki yaptıklarıma  patikler albümünden    bakabilirsiniz.(sağ tarafta)
   Sağlık ve güzellikler dolu bir hafta diliyorum canlarıma .

PAYLAŞ:

, , , , , , ,

YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)

6 yorum:

  1. cok tatlılar ellerinize sağlık banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bunu öremiyorum be yaaa:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımsın yaaa buluruz çaresini:))) öptüm kocaman

      Sil
  3. bayıldım patiklere emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.