Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KUMAŞ HARFLERİN RESİMLERLE AÇIKLAMASI

                                             
                                            Lazım olan harflerin kalıplarını hazırlıyoruz.
                                                Harfler hazır ebatları 16X16 cm.
                                                 Hangi harfe hangi kumaş olsun faslı :)))
           Kalıbı uygularken ters hazırladım ,kumaşın içine karton harfi yerleştirip kenarlarını ütüyle içe kıvırdım.
                                                Aynı kalıpla işlemi bir kez daha  yapıyoruz
                                                  İki adet aynı  harfimizi hazırlıyoruz
                                                  Ve üst üste koyup makine dikişine hazırlıyoruz
                 Bu şekilde tüm harfleri tamamladım  veee illaki bir şey eksik olacak ya makine faslı görüntülenmeyi unutuldu maalesef:((
            Kısaca bahsedeyim: Dikerken  bir yandan da doldurma işlemini yaptığım için en uygun kenarlardan başladım dönüş yada yarı kenarlarında içlerine silikon elyafı doldurarak dikmeye devam ettim.
               En son tüm harfleri tepe kenarlarından ekoseli kurdeleye  diktim makinede sonra kurdelenin alt kısımlarını Zübeyde elinde  dikerek harflere tutturdu. askılık olacak yerleri fiyonk şeklinde hazırlayıp uğurböceği yapıştırdık.
 Öncede yayınladığım gibi sonuç bu :))
 Pufidik harfler Çınar beyin odasına gönderildi, toz ve kir hiçççç sorun olmayacak ,Esin istediği  sıklıkla çamaşır makinesine atıp yıkayabilecek:)))

14 yorum:

  1. harika olmuş hatice hanım.. dekorasyon anlamında da güzel bir görüntü.. kızımın odasına yapmak isterdim bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim duvara kapıya her yere asılabilir yap tabi ki rengarenk prenses de seyretsin anneciğinin güzelliklerini:))) sevgiler. Teşekkürler.

      Sil
  2. Çok zahmetli bu işler......

    YanıtlaSil
  3. acıklamalı paylaşımın için çok teşekkürler canım.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmak isteyip de acaba diyenlere minik bir yardım yapamayanlarda bizlere başvurur artık:)))

      öptüm canım benim

      Sil
  4. Çokkk şirinnn. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Süperrrr... Anlatım da harika. Sağol Haticeciğim. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,yapmak isteyen olursa lazım olur diye paylaşmak istedim:)

      Sil
  6. anlatımın süper ablacım, ellerine sağlık Çınar Berk yazısı süper olmuş, kumaşlarda süper..

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ