Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI SAKS MAVİ BOYUNLUK ve ELDİVENİ.


 Eldivenlerde de saç örgüsü kullandım.

İpi: Nako rekor (iki kattan ördüm)
şiş: 6 numara
ilmek sayısı:
 12 yıldız + 2 ters + 6 düz +2 ters + 12 yıldız örneği. şeklinde kuruluyor toplam 34 ilmek.
BOYUNLUK
Yıldız örneği sayısı artırılabilir bu orta boy olarak kişiye özel hazırlandı.
İstenilen  boyda örülüyor  ve kenarının kapanışını yapınca boyunluğun üst kenarına 2 ter 2 düz lastik örgü  6 sıra ördüm  sonrasında iki kenarı dikip birleştirdim.
 saç örgüler yüzünden sağ tek sol tek durumu da çıktı ortaya:)
ELDİVEN
--33 ilmekle 6 sıra 1 ters 1 düz.
boyunluktan tek farkı saç örgünün yeri. Saç örgüleri  dikilecek kısma yakın  kurdum.
İlmeklerin tam ortasında bir tek artırıyorum ve tek parmak için gerekli yüksekliğe gelene kadar iki yandan artarak devam ediyorum. bir önceki yayınladığım  BURADA  takımla ilmek sayısı ve örnek yerleştirme dışında kurgu aynı.
-- 15 ilmek yıldız örn.  + 1artır  + 2 ters + 6 düz + 2 ters +8 ilmekle yıldız örn.

Herkese mutlu  ve sağlıklı bir hafta sonu diliyorum

9 yorum:

  1. çok severiiim bu ikiliyiii elinee sağlıkk :))

    YanıtlaSil
  2. harikalar yeşilede bayıldım maviyede ellerinize sağlık canım banada beklerim sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık,rengini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Harika çok güzel bayıldım teşekkürler bu güzel paylaşım için

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ