Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

BATTANİYELİ YATAK TAKIMI (OYUNCAK)



                Bu şirin takım Kastamonu ya gitti Nette dolaşırken beğenen sahibi Sevgili   Yıldız'la (MANDALİNAÇIKMAZI) iletişime geçmiş o da çok yoğun olduğundan(misafirleri vardı ) bana pasladı olur yaparım dedim çok keyifliydi hazırlaması:) .
Resimlerinden gördüğüm kadarıyla  aynen sadık kaldım çalışmaya  sadece yastığı çift kişilik yaptım o da   öyle arzu edildiği için ve yastığa bayıldım bitince.
Örneği bana ait olmayan  emeklerimde mutlaka kendi yorumumu da katmak hoşuma gidiyor yastık ve battaniye çarşafına piko çektim kenarlarına biraz daha çeyiz havasında olsun  diye:)))
İçinde uyuyan bebek de 10cm kadar. göstermiyor ama 35 yaşında  kendisi:)))
 Tek tek yapılışını yazmayacağım Yıldız   açıklamasını hoş bir dille anlatmış bakarsınız:) BURADA  ,
 arzu eden olursa ben ya da Yıldız yine yaparız mail atmanız kafi.
       Sahibi genç bir arkadaş  kız arkadaşına bir yastıkta ömür boyu birlikte olma isteğini bu minyatür takımla  teklif edecekmiş  yastıktaki nazarlığa iliştirilmiş kurdele bu yüzden.
Eh bize de hayırlara vesile olsun demek düşüyor. Dilerim hep mutlu olurlar.

16 yorum:

  1. çok güel olmşlar eline sağlık umarım bir ömür boyu mutlu olurlar:) çok cici düşünülmüş bi hediye olmş :)

    YanıtlaSil
  2. Ah çocuk olasım geldi birden ellerinize sağlık :) Ogenç delikanlıyı da kutlamak lazım böyle ince düşünebildiği için, ömür boyu mutlu olurlar inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Bakması bile çok keyifli oldu bunlara. Eskiden annemiz yapardı bunlarda, şimdiki gibi oyuncak tüketimi yoktu ki. En sevilenlerdi bunlar.....Bende yeğenime yapmıştım küçükken örgüden bebek battaniyesi. Sahibi keyifle oynasın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet el emeği oyuncaklar eskiden ihtiyaçtan yapılırdı şimdi doğal organik ve moda oluşundan:))

      Sil
  4. Çok şık olmuş arkadaşım ellerine sağlık ...
    Her ne kadar sipariş sahibini tanımasak da çok ince bir düşünce ve evlilik teklifi genç çifte bir ömür boyu mutluluklar dileriz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle inş. işe yaramıştır :) mutlulukları da daim olur.

      Yıldızım bu çalışma bana bir fikir daha verdi:))

      Sil
  5. ahhh ahhh erken mi evlendik ne:) şimdiki gençlik pek bi alem... inşallah bebeleri oynar bu setle:)
    ellerine sağlık ablammmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ablam eskiden anneler babalar ister olay biterdi yada gençler anlaşır olay biterdi. şimdi özel evlilik teklifleri oluyor.

      olsun yaa çok da güzel aferin gençlere :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık canım, çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ