Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MUTLULUĞUN ÖTEKİ YÜZÜ


                     Kitabın adıyla bukadar mı uyumlu olunur canım benimmmm.:))))
  

   Biraz canlılık olsun diye bu ani gifi hazırladım:) paketi masaya koyduğumda yerde yatıyordu  sonra kalktı oturdu ve hoooppp masanın üstünde bayılıyor torba paket ne olursa  kargo paketlerini illaki kontrol eder benim oğlum uzmanlık alanları arasında artık:)))) Benim blog  ortağı BADEM bey görüntülerde olmuyor bu aralar  özlem gidersin  bu yayınla birlikte.:))

 Kitap sevgili Pudra tozu Handancığımın  blogu aracılığı ile Arkadya yayınlarının  hediyesinin iki talihlisinden biri ben oldum  geçtiğimiz çarşamba günü elime ulaştı .Çok dikkat çeken bir kapağa sahip ve de çok romantik görünüyor:) okuyup  keyfini çıkaracağım .
 Hem  sevgili  Handan'a hem de Arkadya yayınlarına kucak dolusu sevgiler. İlk fırsatta okuyacağım bu ara elim dolu biraz. Tuğba kızım senin işler bitene kadar ben okurum anne dedi ve başladı:))

Tüm Canlara mutlu sağlıklı ve güzelliklerle dolu  bir hafta diliyorum.

16 yorum:

  1. Arkadaşım, işte bu bizim ALGI KAPASİTE miz...Onların ruhlarını okuyoruz değil mi ama?İyi yakalamışsın vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) öyle oldu bazen güzel pozlarını yakalıyorum :) sevgiler.

      Sil
  2. Badem'i çok özlemişim ^-^ Maşallah pamuk yakışıklıya:) Kilo mu vermiş biraz ne?
    Kitabın kapak tasarımı gerçekten pek güzel.
    Keyifli okumaların olsun canım.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben de dostların paticanlarıonı görmeyince özlüyorum epeydir görünmüyor diye:)) kilo vermedi de kesilen tüyler az biraz uzadı tamamen uzayınca yine kilolu görünür o:))
      sevgiler ben de öpüyorum

      Sil
  3. A expectativa de uma nova leitura é muito gostoso e acredito que nosso amigo também quer desfrutar desse momento de leitura mesmo que seja só recebendo carinhos.

    Desejo-lhe um lindo final de semana.
    Beijos
    Joelma

    YanıtlaSil
  4. Kitaplarınız hayırlı olsun Bademede binkere MAşallah çok sevimli görünüyor :)) benim yerimede bademi mıncıklayın olurum .Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler istek yerine sevilerek getirilecek :))) sevgiler.

      Sil
  5. Ah Badem e maşallah diyorum..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  6. Bu kitap kapaklarına bitiyoruuum :)
    Özellikle Martı yayınları çok cici kapaklar yapmaya başladı...
    Benim de alınacaklar listemde, dilerim içi de aynı güzelliktedir, özellikle çevirisi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kapağı bu kadar şık olan bir yayın mutlaka içinin güzeliğindendir diye düşünüyorum bakacağız artık:)

      Sil
  7. çok sevindim keyifli okumalar. Okuduktan sonra Arkadya sayfasında da paylaşabiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım mutlaka paylaşırım. sevgiler.

      Sil
  8. Badem oğlan de benim kızlar gibi poşet meraklısı demek ki :)
    Şirin şey ,özlemiştim onu iyi oldu doya doya baktım fotoğrafına.
    Kitap keyifle okunacak gibi her halinden belli.
    Mutlu hafta sonları arkadaşım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımsın çok teşekkürler. hışırtıyı duydukları anda sanki biri onlara oyun zamanı diye bağırıyor değil mi:))))))))))))
      sana da güzel bir hafta sonu diliyorum.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ