Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

GELİN KAPI SÜSÜ



 

         
            Ayşe kızımın kapı süsünü fotoğraflamadan  evine asmıştım gittiğimde  çekimlerini yaptım nihayet.
rabbim tüm gençlerimizin yuvalarını ilk güzellikleriyle  musmutttttluuuu sürdürmelerini nasip etsin :)
biblo gelinin  duvağını da ben ilave ettim.  duvaksız gelin olmaz demi:)))
   Tuğba kızıma hazırlamış olduğum da  BURADA

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bu da....Benim görümcecim böyle şeyleri sever mi ki diye düşünüyorum birkaç gündür. Süpriz birşeyler hazırlasam diye. Gelmişken yeniden dolanayım senin hazırlıklarını....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.Bence hoşuna gider bir iki gün kapısının dışında tutar sonra iç kısma asar benim Kızlarım salon kapılarına astılar çok hoş duruyor, yapacak olursan ve yardım gerekirse nacizane elimden geleni yaparım canım . öpüyorum

      Sil
  2. Yine döktürmüşsün arkadaşım ellerine sağlık...çok beğendim,her zamanki gibi ehil elden çıktığı belli oluyır....blogunun yeni görünümü çok çok güzel olmuş,güle güle kullan...
    ayrıca güloanne ile bir proje var aklımızda...mutlaka bu konuda senin de yardımına ihtiyacımız olacak...Konu şöyle; biz blogcular veya bloggerler yaptığımız ve yayınladığımız postları sosyal paylaşım sitelerin de de paylaşıyoruz ve böylece okuyucu kitlemizi çoğalttığımızı sanıyoruz...aslında sadce paylaşımda bulunduğumuz yerden yorum alıyor veya beğeniliyoruz blogumuza kimseler uğramıyor...yorum sayımız çok azaldı sende farkındasındır...bir kampanya başlatarak blogculuğa sahip çıkmak istiyoruz,sadece bloglarımızda yayın yapıp yorum alalım istiyoruz...bu konuda görüşünü bekliyorum....sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülincim sana katılıyorum canım ,
      bu konuda tam bilgisi olan güzel bir yazı yazsın ortak olarak onu yayınlayabiliriz ben de eski tadı alamıyorum desem yeridir.
      Doğru ve güzel olan her konuda benden tam destek canım öpüyorum sevgiler.

      ayrıca uğrayanlarda fikirlerini yazabilirler.
      bloglarımız önceliğimiz olsun diyorum .

      Sil
  3. Gelinin olmak vardı, Hatice'cim. Allah nazarlardan korusun, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. oh ne güzel banada böyle bir kayınvalide lazım:) ellerine sağlık abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmmm inş karşılıklı sohbet edip herşeyi paylaşabileceğin güzel kalplerle kucaklaşırsın.
      çok teşekkürler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ