Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AMİGURUMİLER SAHİPLENDİRİLECEK KİMDEN Mİ? :))

Sevgili arkadaşımız  Nisamla  bu  iki sevimli minişi armağan edecek  BUYRUN

 Katıldım çıkarsa bir miniğe armağan gider, yinede direkt talihlisi bir   küçük çocuk olur inş diyorum.
 her çoğun bir örgü oyuncağı olsun der Yaseminkale ben de hep katılırım:))
 katılanlara  iyi şanslar.

Bu haftasonunu çekilş haberlerine ayırdım:) hepinize kcak dolusu sevgiler iyi haftasonları dilerim.

4 yorum:

  1. inşalah 2 çoçuk sevindirmiş olurum rabbim bana bağışalrsa bir kızım bir oğlum var :) bnde istedimki 1 kız 1 erkek sevindireyim hadi inşalah sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da iyi yaptın canım Rabbim cümlemizin evlatlarını bağışlasın acılarını göstermesin.

      Sil
  2. Ayyy çok güzeller :) bol şans ablam.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ