Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PATİKLER GEÇİDİ -3- (BABY BOOTİES)

         Patiklere devam ediyorum  canlar dükkanda beğenilip bir kısmı satılınca yenilerini yapıp ilave ediyorum  fotoğraflarını çektikçe yayınlıyorum  daha var sırada  yayınlanacaklar birikti :))
        Hepsini yeni yapmadım   nişan düğün koşuşturmalarında  aralarda bunlarla dinleniyordum örgü benim için süper bir terapi:)
 maviler  sahiplerini bekliyor.
 lilalı babet  satıldı.
 canlarım PC ye geç oturduğum için  herkesi dolaşamıyorum ihmal ettiğim varsa kusuruma bakmasın lütfen ,hepinize kucak dolusu sevgiler.

11 yorum:

  1. Selamlar hayırlı geceler ellerine saglık arkadaşın patikler geçidini izliyorum hayranlıkla süper.

    YanıtlaSil
  2. bu küçüklerin her şeyi sevimli ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. cici cici oh...pek şirinler...harikasın

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık cok güzeller

    YanıtlaSil
  5. ayyy ablaaa bende örmek istiyorum babet patiklerden:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. boncuk gibi maviler ne kadar da hoş olmuşlar.....

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller çok:)
    Öptüm ^-^

    YanıtlaSil
  9. oyyy oyyyy çok şekerler,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar canım
    patikler çok cici
    al onları vitrine koy bebeğin olmasa bile biblo gibiler
    ellerin dert görmesin
    alanlarda güle güle iyi günlerde kullansın
    ben de çok özeniyorum bunlara fırsat bulunca yapacağım...

    YanıtlaSil
  11. safiyecim canımsın çok teşekkürler.

    mavilale aynen öyle canım:)

    mormenekseler :) sağol canım

    iğne oyalarım teşekkürler.
    yaseminkale canım perim alasını yapacağından kuşkum yok:)

    egecim teşekkürler.

    ada ve deniz sağol canım mavi heryerde güzel değilmi:)

    okuyan muckssss:)

    hamaratım canımsın sağol

    Yıldızım sen tek iyileş oturur beraber öreriz birlikte:)



    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ