Ana içeriğe atla

TOMBİK BEBİŞ HELLO KİTTY'LER

Sevimli   HK ları sipariş üzerine yaptım  epeydir oyuncak örmüyordum nasıl da özlemişim başlayınca arkası da geldi tabii yakın da  onları da paylaşacağım.
 Bir kız bir erkek olsun dendi ben de elimden geldiğince süsledim.
 Daha önce Kızım Ayşe ve kardeşine  miniklerden örmüştüm BURADA biraz daha büyük olsun denince bende biraz hormonlu yaptım galiba:)))yollamadan önce boylarını ölçmedim  ama sanırım oturma yüksekliği 20 cm  filan olmuştur.
  BADEM efendimin yüksek müsaadelerinden sonra sahibine yollandı  bebiş HK lar:))))
 Yeğenlerime de örmüştüm onlar da BURADA
 Sevgili canlar zaman zaman bana  yaptığım oyuncakların sayıları soruluyor.  Ben  çogunlukla doğaçlama örüyorum  yumağın bir içinden bir dışından aynı anda ayakları  aynı anda bacakları örüyorum eşitleme şeklim böyle:))
İllaki sayılarıyla örmek istiyorum diyorsanız sevgili oyuncak perim  YASEMİNKALE    ye uğrayabilirsiniz pek çok oyuncağı sayılarıyla açıklıyor, teşekkürlerimi ve  sevgilerimi yolluyorum kendisine.

Yorumlar

  1. bademde poz vermese olmaz dimi.kittyler çok güzel olmuş ayyy ben bunları çok beğendim canım ellerine sağlık bol şiparişler.öptümmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. aksungur46,Serpilim aynen öyle herşeye maydonoz bu BADEM:)))))
    teşekkürler canım aminnnn:)

    YanıtlaSil
  3. ablam ne zamandır uğrayamamışdım bloğuna,şenlendirmişsin gene :) şu blogger arayüzü değişdiğinden beri blog izlemelerim sıkıntı oldu,kityler harika olmuş,hele emzikleriyle çok sevimliler:)))

    YanıtlaSil
  4. Göbişli, koca totolu şekerler:))) Ay bayıldım ben bunlara. Ellerine sağlık canım benim.
    Badem hemen arkadaşlık kurmuş bakıyorum:))
    Canım arada Badem'in fotoğraflarını, videolarını paylaşsan ne güzel olur.
    Öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  5. nevali canımmm çok mutlu oldum hoşgeldin.çok teşekkürler öpüyorum.

    okuyanteşekkrler canım benim aslında pazarları ona ayırmak istiyorum ne de ols bu blogun ortağıdır kendileri:))) ama bir fırsat bulamıyorum. arada böyle kaynıyor işte:)

    YanıtlaSil
  6. ayyy ne şeker olmuşlar.ellerine sağlık canım benim.süpersin..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  7. Canım benim çok güzel olmuşlar,tombişlikte çok yakışmış,bayıldım.Emeklerine sağlık,bademde çok beğenmiş anlaşılan:)) bol siparişli günler canım:)

    YanıtlaSil
  8. Halimecim sağol canım yapmaya çalışıyorum işte:)

    nuraycatasarımlar,çok teşekkürler öpüyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  9. ellerine emeklerine sağlık ablacım çok şeker çok tatlı olmuş hello kityler talihlileride güle güle oynasın inş selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sen bana zorla bebek dogurtacaksin sultan!
    Ellerine saglik ve degeri bilinse gunumuz oyuncaklarindan daha ozel daha saglikli bu hello canlar.
    Badem pasayi da yerim konu mankeni ya onsuz olmaz valla operim ablami....

    YanıtlaSil
  11. ben de mutlaka sayılarla çalışıyorum yoksa mutant olurdu benim ördüğüm amiler:)Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. ablacım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bu arada bu kadar ara verme uzak kalmayalım aynur

    YanıtlaSil
  13. Ben Badem'i alayım :)))

    YanıtlaSil
  14. çok güzelller tombul daha da güzel olmuş badem çok tatlısın ne güzelde poz vermiş..

    YanıtlaSil
  15. Günaydın canım çok cici olmuşlar ellerine sağlık bu yıl rengim lila ençok onu sevdim.

    YanıtlaSil
  16. ellrine sağlık ablacım ne yapsan güzel oluyoo :)) bol üretimli günler sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  17. guzel-----cok guzel

    mari

    YanıtlaSil
  18. emziklerinede yesinler tam tombiş bebiş olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. canım bunlar çok cici olmuşlar,ellerine sağlık bademciğimde hemen himayesine almış :))sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  20. çok şirinler ..çok ta hamaratsın ..hiç denemedim amigrumiyi ama heveslendim ...

    YanıtlaSil
  21. çok tatlı olmuşlar ellerine sağlık,harikasın yani oyuncak işini ilerlettinde aştın bile...bademmmm canım nasıl sevimli...gün boyu bloguna kaç kere giriyorum sayamadım ama bu sıra fular şalına taktım başladım örüyorum ,bir tanesin bir...

    YanıtlaSil
  22. Çok talı olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  23. Yaaa.. Ben yapmaya kalkıştım. Parmaklarım delik deşik oldu. Çok güzel bunlaaar... Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuşlar ama badem harika. Bahçeli ev yapayım, bir badem bir şeker de ben alıcam. :)

    YanıtlaSil
  25. Ne yalan söyliyeyim hiçbir amigurumi çalışmayı bu kadar çok sevmemiştim, sevmek ne kelime bayıldım yaaa, çok şekerleeeer, dur ben biraz daha bakayım :)

    YanıtlaSil
  26. suzancım teşekkürler inş severek oynarlar:)

    Eda'mmm anacım sen ne zaman istersen doğure farketmez o zaman yaparız:)))öpüyorum , canım onca işinin içinde uğrayabildiğin için teşekkürler çok özelsin.

    kedicibaşı:))) doğaçlamayı seviyorum ama yapılan şyin boyutunu ayarlama olasılığı yok bazen çok büyük olabiliyor. ilk oyuncaklarımda çok yaşadım:))

    Aynurcum çok teşekkürler canım merak etme sanırım bir süre hep oyuncaklar gelecek:))

    colette,Nilgünüm canımsın

    GÖNÜLcüm gerçekten tombik halleride çok hoş:))

    begoş,Leylacım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. ismihan sağol canım benimmmm

    maria teşekkürler .

    halimecetasarımlar:))) sağol canım.

    ada ve deniz:)) teşekkürler canım

    hamaratablam :)) herşey önce BADEM in

    *kelebekana* yapabilirsin Yaseminkaleye uğra videolar var:)

    tatesal,Tülincim canım kardeşim yaa teşekkürler öpüyorum seni. Benim yaptıklarımdan takıldığın birşey olursa sor yazarım canım.

    Atölyekedi,çok teşekkürler.

    Gülsümcüm tığ seçimin mi yanlıştı acaba,gerçi sık iğne sabır işidir ama elinden kurtulmaz senin:))

    havlu Dantel,inş canım Rabbim gönlüne göre versin sevgiler teşekkürler.

    Banucum canımsınnnn çok teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  28. tombiş tombiş ne güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  29. tombiş kityler :) çok sevimliler ama, badem de onaylamış zaten:))
    Ben de çoktandır örmedim oyuncak, öresim geldi bu tombişleri görünce :)

    YanıtlaSil
  30. Baharcım teşekkürlercanım.

    ay-ser ,bende uzak kalınca özlüyorum oyuncak örmeyi çok seviyorum:))

    YanıtlaSil
  31. oy oy oyyyyyy
    pek bi şirin olmuş bunlar canım
    fıyfıylı don :)) emziği bile var
    ellerine sağlık bi ara bu konuyu konuşalım senle ben de yapmak istiyorum ...

    YanıtlaSil
  32. ellerine sağlık tatlım
    :)))

    YanıtlaSil
  33. Yıldızcım ne zaman istersen:)

    bir kase lezzet,çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  34. Harika olmuşlar canım.Bir de pembe elbiseli örsene..Çok yakışıyor HK ye :)

    YanıtlaSil
  35. Ellerine saglik canim amigurumi bebeklere bayiliyorum herkes yamamiyor oren ellerin dert gormesi hayirli musterilerbol kazan diliyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
  36. Çoook şeker olmuş bunlaaaar..bayıldım..hele kız olanını yerim ben :D ellerine sağlık.hayırlı kazançlar

    YanıtlaSil
  37. tülincim haklısın örmüştüm daha önce istek geldikçe yapıyorum:))


    yaseminlerim canımsın sağol yapmış olmak için yapmıyorum belki ondandır örnek aldığım kişiler gibi dikkatle inceleyerek yapıyorum:))

    uğurböceği çok teşekkürler tatlım hepimize de bol kazançlar olsun inş.

    YanıtlaSil
  38. ellerine sağlık canım çok cici olmuşlar bende daha hiç denemedim amigrumiyi zevkli bi hobi diğmi
    arkadaşım ponpon makinasıyla görüp denk geldiğin paspas modeli varsa paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  39. Ne zaman hk görsem Eda hatun aklıma geliyor :) Badem de örgü kedicik gibi durmuş yanlarında :)) Nasıl bu kadar hızlı örüyosun ben ona şaşırıyorum ablacım maşallah. Ve de ellerine çook sağlık olsun ;) Öpüldün :))

    YanıtlaSil
  40. comet70 hemen gönderiyorum canım teşekkürler yorum için:)

    YanıtlaSil
  41. Taze Kahve!m aynen canım Eda= HK :))))
    aslında hızlı değilim tatlım ,günlük konu yenilemiyorum ,sonra sırayla arka arkaya gelince öyleymiş gibi oluyor:) bu aralar yine öyle olacak bekleyinnn:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
  42. Şirin ötesi olmuşlar.Eline emeğine sağlık.Öptüm seni ve beyaz yumağımı:)Anneler günün kutlu olsun canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  43. inanmıyorum yaaa bu ne kadar harika bişi böyle, ay çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  44. GÖNÜLÇELENim canımsın sağol bizde seni öpüyoruz:)

    Dürr-i Yekta,:)) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  45. Bütün kittyler aynı karede :) HK'lar süper olmuş ablam ellerine sağlık. Badem'i de yerimmm yakışıklım benimmm :)

    YanıtlaSil
  46. çok sevimli olmuşlarr ellerinize sağlık.bademide benim yerime pembe burnundan öpün..

    YanıtlaSil
  47. Yeşimcim canımsın elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum teşekkürler tatlım

    Fund@cım teşekkürler söz öpeceğim:))

    YanıtlaSil
  48. çok cici :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

BATTANİYE KENAR OYASI ÖRNEĞİ ( AÇIKLAMALI)

1-başlangıç noktasından 6 zincir çek ilerisine sabitle
   2-yine altı zincir çek tekrar  sabitle
   3- son yaptığımız zincir halkasında geri dönerek beş trabzan yap
   4- 6 zincirle başa dön
   5-başa dönüp sabitle üzerine 4 zincir çekip gidiş yönünüze doğru iki kare atlayıp bitiş kısmına sabitliyoruz
  6- oradan araları 3 er zincirle  dönüp
  7- 8 adet trabzan yapıyoruz
  8- bitiminde 4 zincir çekip bir önce biten çiçeğin alt yaprağının üst köşesine  sık iğne ile sabitleyip hiç zincir çekmeden dönüp yaprağa başlıyoruz
   (ilk çiçeğinizi yaptığınızda  sadece dönüp devam ediyorsunuz 2. çiçekten  itibaren başlıyoruz tepeyi tutturmaya)
  9- her yaprak 4 trabzandan oluyor.
 10-yaprağın bitiminde 3 zincirle yan boşluğa batıyor  ve 3 zincirle çıkıp diğer yaprağa geçiyoruz
11- son yaprağın bitiminde alt kafese birleştiriyoruz. (1 nolu karedeki gibi devam ediyoruz.)
  son karede battaniyemin bir köşesi görünüyor  ütüsünü yapıp fotoğraflarını çeker çekmez yayımlayacağım  zaman bulursam  bi…