Ana içeriğe atla

BEYAZ SAÇ ÖRGÜLÜ BERE (WHİTE HAT)






       Mankenim:Canım Zeynebim(güzelim kıvırcık saçlarını fön çektirmiş  böyle olunca ben ona benim Zeynebimi kuaförde mi bıraktın yine diyorum:))))))))
  
Canlarım  bereyi BRAVO yünlerinden sinem le ördüm.Yalnız bilinen sayılar ve modelle oynadım biraz.  Nette açıklanmış sayılarla daha önce de yapmıştım BURADA  . büyükler giyince başı tam sarıyordu ben de Zeynebin torunu İrem'e giydirmiştim olması gerektiği gibi hafif yan veya daha dökümlü durmuştu  .Böylece de bere İremin oldu tabii:))
  orjinal açıklaması  http://alisnur.blogspot.com/2009/01/sac-orgulu-bere.html çok da güzel anlatılmış.
ben 8+6+8+16   i le başladım  ve tepedeki dilimi 6 değil 7 yaptım. görüntü olarak tam istediğim gibi oldu.

( yazar kafede de yayınladığım için  sayfam dışındaki linklerimi çalışır durumda veremiyorum kusuruma bakmayın.)
Sevgiyle sağlıcakla kalın.

Yorumlar

  1. Maşallah sana, yine çok güzel yine çok güzel:)))
    Badem'i çok öptüm:)
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  2. okuyan ,canım bizde sizi öpyorurzzz:))

    YanıtlaSil
  3. çok çok güzel olmuş canım emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. ablacım eline sağlık
    ben sana mail attım geldimi acaba 2 gün oluyor atalı

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş.Örgü de beyaz rengi çok severim ve bu berede şahane durmuş.Ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. İşte en sevdiğim bu oldu beyaz renge bayılırım ve örgüde çok güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Günaydın canım bu bereden elifime örmüştüm çok güzel duruyor ay bir türlü fırsat bulup hayırlı olsuna gelemedim yünlerde çok çekici duruyo karşıdan..

    YanıtlaSil
  8. şu çocukların dersleri hafiflesin bırakıp babalarına ziyaretine geleceğim senin. Ne güzel görünüyor yünler...

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım,çok güzel olmuş,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. BERE COK,COK ,COK GUZEL
    MARI


    MERHABA
    NASILSIN???
    IYI??

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık canım ablam çok şık olmuş. Badem'i öptüm ıslak burnundan :)

    YanıtlaSil
  12. saf ve temizzzzzzzzz masumuyet olsun bu berenin adı çok güzel örmüşsün ablacım:=)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. beyaza bayılıyorum harika sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  15. çok harika olmuş ellerine emeğine sağlık.bayıldım çapkaları çok severim.kızım için bol bol örüyorum .ama sıra gelipte fotoğraflayamadım hiç birini.tabi ki modeller siz sevgili blog dostlarımdan.iyiki varsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuşş..ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  17. filizcim teşekkürler canım.

    Nilgün teşekkürler.

    ADSIZ,mail kimden ve hangi konu da bilemedim Lütfen isim yazarsanız sevinirm.

    sihirli günce,ipin cinsi ne olursa olsun Beyaz başka bir güzel gerçekten:)

    1gül kim sevmezzz:)) teşekkürler

    begoş,Leylacım ne zaman istersen buyur canım:))

    ada ve deniz, süper olur canım benim çok sevinirim.

    Nuraycatasarımlar sağol canım .

    MARİ, iyiyim canım:) çok teşekkürler. sevgiler

    Yeşimcim canımsın çok teşekkürler BADEM senin yerine öpüldü:))

    mavii sen öyle diyorsan öyle olsun canım benim sevgiler:))

    Atölyekedi sağol canım.

    fikir projoleri,bilmezmiym:))

    mihrimah ,canım sen iyi ki varsın. dediğin gibi 3-4 yıl öncesine kadar hiç bir emeğimi fotoğraflamak aklıma gelmedi:))

    Filizden renkler çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. canısım atkı yelekle takım yapmıştım bu şapkayı ve çokta kolay bi örümü vardı modelinden dolayı ve beyazdı :) emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  19. ellerine saglık cok seker olmus :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
  20. mankenimizde pek cici pek tatlı maşallah şapkada pek soft duruyor

    YanıtlaSil
  21. Marifetli arkadaşım benim ellerine sağlık canım ve sevgili İrem'de iyi günlerde sağlıcakla kullansın inş.:)

    YanıtlaSil
  22. ablacım çok hoş olmuş ,ellerine sağlık.çok öpüyorum seni.kediciğini burda olsada sevseydim biraz :)benim yerime mıncır he mi?güzel bir hafta sonu diliyorum.sevgiyle sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
  23. bere çok güzel ellerine sağlık,ara ara İzmir'e geliyorum hep aklımdasınız yerinizi bulabilsem ziyaretinize gelmeyi çok isterdim sevgiler,,,,

    YanıtlaSil
  24. selamlar canım nasılsın.şapka çok ğüzel olmuş.değişik.ellerine sağlık.
    öpüyorum.iyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  25. harika
    elinize sağlık

    sevgiler

    http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

    YanıtlaSil
  26. ne şirin bir bere.ben de isterim:)

    YanıtlaSil
  27. bayıldımm tek kelımeylleeeee
    Bu arada blogunu yeni keşfettim, takipteyim :) benımkıne de beklerım :) Sevgiler..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. fisunlaherşey,canısım senin de ellerine sağlık:) teşekkürler.

    Buket,hoşgeldiniz çok teşekkürler.

    *ssdesignbutik:) çok teşekkürler öyledir öyle.

    Benhurum sevgiler canım teşekkürler.

    Arzununhobileri canım benim senin için sevilip öpüldü:))

    zeynepçeyizevi,canım teşekkürler .gelebilirsen mutlu olurum:)
    açık adresim buradaki postta yazıyor
    http://orgucantam.blogspot.com/2012/03/siyah-sal.html

    halimecim sağol kardeşim öpüyorum

    lalique,thanks,my friedns

    hazalca ,istediğin şapka olsun:)

    zeys Ne güzel:) hoşgeldinizçok teşekkürler ,uğrayacağım sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. ablacım nasılsın mailimialmışsın işlerimi beğenmene sevindim cuma günü izmirdeydim işim fazla uzamasaydı sana uğrayacaktım ama inş.bir dahaki sefer grş .ablam senden birşey isteyeceğim yardımcı olursan sevinirim
    papatya batik iplerden 554-03 numaralı ipi bulamadım ve bu ipten fazlaca iş aldım şimdiden tşk ederim ablacım kolay gelsin kendine iyi bak.aynur

    YanıtlaSil
  30. ellerine sağlık canım harika olmuş takdımmmm:)))

    YanıtlaSil
  31. AYNURcum bu papatya serisi için de sana mail atmıştım yeniden yazacağım canım.sana da kolay gelsin öpüyorum.

    bir kase lezzet ,teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  32. ellerine sağlık canım cok güzel olmuş berenn

    YanıtlaSil
  33. elemeğimgöznurum,canım sağol sevgiler:)

    YanıtlaSil
  34. çok güzel olmuş. çok seviyorum bere ve şapkalarda beyazı.... ellerinize sağlık... sevgiler..

    YanıtlaSil
  35. EMİNE teşekkürler canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  36. Bereleri zaten çok severim ama bu ayrı bir güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örmesi de çok keyifli bir bere .teşekkürler Gül:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

BATTANİYE KENAR OYASI ÖRNEĞİ ( AÇIKLAMALI)

1-başlangıç noktasından 6 zincir çek ilerisine sabitle
   2-yine altı zincir çek tekrar  sabitle
   3- son yaptığımız zincir halkasında geri dönerek beş trabzan yap
   4- 6 zincirle başa dön
   5-başa dönüp sabitle üzerine 4 zincir çekip gidiş yönünüze doğru iki kare atlayıp bitiş kısmına sabitliyoruz
  6- oradan araları 3 er zincirle  dönüp
  7- 8 adet trabzan yapıyoruz
  8- bitiminde 4 zincir çekip bir önce biten çiçeğin alt yaprağının üst köşesine  sık iğne ile sabitleyip hiç zincir çekmeden dönüp yaprağa başlıyoruz
   (ilk çiçeğinizi yaptığınızda  sadece dönüp devam ediyorsunuz 2. çiçekten  itibaren başlıyoruz tepeyi tutturmaya)
  9- her yaprak 4 trabzandan oluyor.
 10-yaprağın bitiminde 3 zincirle yan boşluğa batıyor  ve 3 zincirle çıkıp diğer yaprağa geçiyoruz
11- son yaprağın bitiminde alt kafese birleştiriyoruz. (1 nolu karedeki gibi devam ediyoruz.)
  son karede battaniyemin bir köşesi görünüyor  ütüsünü yapıp fotoğraflarını çeker çekmez yayımlayacağım  zaman bulursam  bi…