Ana içeriğe atla

BADEM DALMAÇYALI OLSAYDI.........:)))



NASIL OLURDU ACABA:))))
 Hemde çiçek şeklinde beneklerle:))  siyah şalın motiflerini toparlarken bir BADEM in üzerine düştü    o anda uyuyan  oğluşum hiç birşeyin farkında değil ama ben rahat duramadım:)) diğerlerini de üzerine serpme yerleştirip bu iki kareyi çektim.







Bu karelerde sizlerle yakında paylaşacağım şapkanın çekiminden sonra benim meşhur mankeni kaldırmamla BADEM hopladı çıktı çekim alanına önce şaşırdı burda bir şey var gibilerden, sonra da başladı yalanıp oynamaya .
Yazdan kışa geçerken banyo yapmıştı en son  resmen grileştiydi yavrum bu karelerden bir iki gün sonra havanın da güzel olduğu bir gün sobayı yakıp güzelce evi ısıttıktan sonra Yıkadım  oğluşumu pamuk gibi oldu,oldu ama balkona çıkınca yuvarlanıp sırt üstü sürünmüyor mu:) yine hafiften renk değiştirdi artık yaz sıcaklarına kadar  banyo yok ona.
Bu da bizden sizlere pazar keyfi olsun:)))))
Ben hepinize sevgilerimi gönderiyorum.
BADEM de tüm patili dostlarına mırmırrrlardan mırmır  gönderiyor. ( her ne demekse:)   )

Yorumlar

  1. Günaydınlar:)) çok uzaklarda olmasına rağmen resim kareleri ne kadarda güzel):) birde yanımda olsa biraz şımarsaydıı ):) çok sevimli geldi çok güzel resimler insanı mutlu eden cinsten :)))
    bütün haftanın yorgunluğunu bu sevimli şey aldı götürdü güzel bir pazar diliyorum,sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. siyahkuğu hoşgeldiniz canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Kuzummmm:)) Her hali çok şeker maaşallah! Sıhhatler olsun, kocaman öptüm onu.

    YanıtlaSil
  4. her hali çok tatlı ya... pamuk gibi ne güzel valla bayılıyorum bu fıstığa... sizede iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  5. BADEM ÖYLE ŞEKERKİ ONA HERŞEY YAKIŞIR MUTLU HAFTASONLARI:)

    YanıtlaSil
  6. Ayyyy güldürdün beni haticem Allah'ta seni güldürsün.Bademe ne yakışmaz ki:)her haliyle güzel bizim oğluşumuz.

    YanıtlaSil
  7. Ben o bademin heryerlerini mıncıklarım, öperim :) O da bana Panda Mahmut gibi kızar :))) Süper resimler.

    YanıtlaSil
  8. :))) Alemsin valla, çok güldürdün beni:)) Allah da (c.c.) seni güldürsün.
    Bademim her zamanki gibi pamuk güzeli. Benim yerime bol bol öp lütfen onu:)
    Aşkım ve Külkedisi de Bademime mırkkk mırkkkk diyor:)

    YanıtlaSil
  9. Tam mıncıklık yatmış:)) Sen de bulmuşsun sıcaktan mayışmış Badem'i oyna dur bakalım:)) Benim vardı çocukken böyle beyaz üstüne siyah noktalı bir Boncuk'um. Öyle iriydi ki, fabrikanın çiftliğindeki tavşan kafesinden tavşan yakalayıp parçalıyormuş meğer. Bekçiler çifteyle vurmuş indirmişler güzelimi. Günlerce gelmediği için ağlamama dayanamayan babam gerçeği söyledi. Daha beter ağladığım günlere katlanmak zorunda kaldılar:(

    YanıtlaSil
  10. Badem her haliyle tatlı olurdu bence...

    YanıtlaSil
  11. Hayır,olmaz,nolamaz:))Badem dalnmaçyalı olamaz.Biz onu pamuk pamuk seviyoruz.Gömüldüm göbişine.

    YanıtlaSil
  12. :)))))ayyy alemsin naptın Badem'e öyleeee inan çok ğüldüm çookkkk:))))))))))))))))))))))))))
    öpüldünüz canım benim...

    YanıtlaSil
  13. Badem çok tatlı maşallah:)

    YanıtlaSil
  14. Çokkkk sevimli ...yumuş yumuş...insanda stres bırakmaz bu şeker şey..

    YanıtlaSil
  15. BegonvilliEv :) bizde sizi muckxxx

    neclacım teşekkürler:)

    fikirprojeleri, sağol canım

    hamarat ablam:) Rabbim hepimizide güldürsün inş:)

    xenep:))) BADEM i de ancak uyku mağmuru olduğunda mıncıklıyabilirsin birkaç saniye ondan sonra diker pembe kulakları:))

    okuyan,canım selamlar ve istekler uygulandı:))

    Nedret canım yaaa okurken bile kötü oldum:((

    Atölyekedi teşekkürler:)))

    GÖNÜLÇELEN:)) ben de bende:))

    halimecim yaptım vallahi motifin birinin üstüne düşmesi onu böyle motifli BADEM örneği haline getirdi:))))))))

    FADİŞim çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Filizcim çok haklısın patili dostlar strese karşı süper ilaç:)

    YanıtlaSil
  17. Allahım ya çok güldüm:) Örgücü hanımın kedisi de böyle olmalı değil mi ama:)) Badem değil badem şekeri bu:)))

    YanıtlaSil
  18. ay ben bunu yerim, dalmaçyalı hali de ayrı bi güzel görünüyo. :) çok güldüm yaptığınıza :))

    YanıtlaSil
  19. Bademmm
    oğlum karizma yerlerde neler de yapıyor bu anne sana yaaaa
    olmazki böyle zaten evde kaldın gibi bi şey bu pozla başımıza kalcan :))

    YanıtlaSil
  20. haha süper ben diyorum sultan ne yaptı Badem'e .)
    Çok güldüm çok yaşayın süper tesadüf olmuş ablacım.
    Ah kıyamam ya griye çaldı demek tonu yerim onu ben misler gibi de olmuştur şimdi.
    Öperim sizi

    YanıtlaSil
  21. Edammm motifli badem örneği olduğu benimki:)))))öptüm kocaman:)

    YanıtlaSil
  22. Edammm motifli badem örneği olduğu benimki:)))))öptüm kocaman:)

    YanıtlaSil
  23. dalmaçyalı olmamış iyiki:)) onun kendi hali daha güzell maşallah oyy oyy sevilmez mi bu ya

    YanıtlaSil
  24. Onun her hali çok tatlı ve de çok melekimsii kii :))) Sanki kendi kedim gibi seviyorum onu :) Ve de bu pozlarına da bayıldım doğrusu :) Arada böyle paylaş bizimle ve de öpüyorum onu da seni de ;))

    YanıtlaSil
  25. Fund@ cım bence de:))

    Taze Kahve'm canım :)) özel olarak resimlemesemde her işimin fotosundan bir ceee diyor zaten:)))) öpüyorum

    YanıtlaSil
  26. :))) dalmaçyanın içinden mi acaca :D çiçek desenli benekler yakışmış Badem'e;)

    YanıtlaSil
  27. biyaşımadahagirdim kenarından:)))))) öpüyorum

    YanıtlaSil
  28. belguzaranne.blogspot.comAralık 05, 2012

    merhaba açıklamı aldıysanız sevınırım bırçok arkadaşım mesaj atmış sonunda açıklamayı ekledım guzel ve şık bır şal

    YanıtlaSil
  29. belguzaranne sağol canım gördüm sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

ÖRMEYENİ DÖVERLER Mİ ACABA:)))))))) AÇIKLAMALI BOYUNLUK(SNOOD)

Derya Baykal hanımın  programın da örülen dikişsiz boyunluk önceki yılların ör sök beresi kadar beğenildi ve örmeyeni dövüyorlar misali :))))))  eli şiş tutmayı bilen herkes tarafından örülüyor.
(Ör sök berem ve boyunluğu BURADA boyunluğunu da  kendimce tasarlamıştım.)
 Ben de  kızlarıma öreyim dedim ilki bitti Tuğba kızım hafta sonu Diyarbakır'a dönecekleri için önce onunkini ördüm  haftaya Ayşe kızıma da öreceğim bu dikişsiz boyunluktan
 Misinalı şişe de iyice alıştım bu arada:))) daha önce de bir şal örmüştüm.BURADA

 Ördüğüm boyunlukla ilgili  açıklama da yapayım:
İpi : Alize süperlena klasik
 misinalı şiş no : 4,5
 ilmek sayısı : 90
Metrajı uzun bir ip olduğundan  tek yumaktan çıktı
YAPIM VİDEOSU  BURADA
___________________________________________
6-01-2015 de ilave NOT
Detaylı bir şekilde yazılı açıklar mısınız diye mailler geliyor tek tek açıklamayı  yazamayacağım için bu yayınımın altına ilave ediyorum . Bizlere bu  dikişsiz boyunluk modelini kazandıran Sibel Kavaklıoğlu han…