Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YAZMA VE EŞARPLARDAN FULARLAR (3)(writing scarf)






Bu yazmaları  kız kardeşim Serpil için hazırladım  İngilterede armağan etmek istediği özelliklede böyle otantik  şeylerden hoşlanan dostları  için.
Daha öne yaptıklarımdan kendisi için ayırdığımı çok beğendi ,  armağan olarak ta götürmek istersen hazırlayayım istersen dedim  çok iyi olur abla hem  elmeği olması çok hoş olur deyince  bende  bu güzel desenli  yazma fularları hazırladım.
3 tanesini  ayırdım elimde bulunsun diye:))



Tabii bir de onları özel bir paket yapmak gerekir değilmi:)) Elimdeki deri parçalarından böyle kaplar hazırladım nazarlıklarımız tüm dünya da çok beğeniliyor duvar süsü olarakta kullanabilirler.
Daha önce yaptıklarım BURADA  BURADA BURADA  modeller aynı yinede bakmak isterseniz tıklayın.

Hepinize güzel bir hafta diliyorum sevgiler

43 yorum:

  1. kedicibasiEylül 05, 2011

    ne kadar da şık olmuşlar. gerçekten beğenilmeyecek gibi değil ki:))ellerine sağlık örgüçantam.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ..çok güzeller..

    YanıtlaSil
  3. ben çok seviyorum bu tarz işleri hediye içinde çok güzel bir alternatif olmuş ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  4. Nazar boncuğunu çok severim. Telefon kılıfı olarak da ne hoş olur:) Ellerine sağlık.
    Fularlar ise harika olmuş. Bayıldımm:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel, özellikle işin ambalaj kısmı çok iyi. Boyutlarını bilmiyorum ama cep telefonu kılıfı olarak ta kullanılabilir:)

    YanıtlaSil
  6. ama bunlar çoook güzeller yaa..bende çok seviyorum böyle otantik şeyleri...ama bişey dicem kutularıda ayrı bi hoş olmuş ablacım ellerine ve emeklerine sağlık diyorum..

    YanıtlaSil
  7. Süper hediyeler olmuş. Kesin bayılacaklardır. Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. Abla şuan işyerindeki filtreden dolayı senin fotolarını görmiyorum ama eminim muhteşeme olmuşlardır. Eve gidince ilk işim bakmak olcak bu eşarptan fularlara..

    YanıtlaSil
  9. Arı Hatice'm ne güzellikler üretir durmadan ! Ellerine sağlık,yazmalar mı daha güzel paketleri mi bilemedim :)

    YanıtlaSil
  10. 2. mavi favorim çok beğendim ellerinie sağlık sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  11. Yazmalara bayıldım özellikle de 3.resimdekinin şekillerine falan ama o deri hediye çantaları da harika.... Eline sağlık. o hediye çantaları telefon kılıfı da olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  12. çok hoş olmuş elinize sağlık :)))

    YanıtlaSil
  13. kedicibaşı,teşekkürler canım

    *kelebekana*teşekkürler,

    evinneşesiamigurumi,bende öyle.

    okuyan,teşekkürler canım boyutunu biraz ayarlayınca telefon kabıda olabilir minik değişikliklerle:)

    tarchin,sağol canım

    Fadişcim teşekkürler,olabilir biraz boyutları daraltmak lazım bunlar 10X15 cm.kadar birde nazarlıkları daha hafif seçmek lazım bunlar orjinal cam boncuk

    PERMAREN,semacım teşekkürler canım

    Nedretcim sağol :)

    YETENEK-SİZİN:) öpüyorum

    Colette,Nilgüncüm çok teşekkürler

    fikir projoleri:) teşekkürler canım

    Mavi Balon teşekkürler canım elbette olabilir minik değişiklikler yapmak lazım ama

    YanıtlaSil
  14. Tatlımmm,harika bu ciciler,özellikle mavili tam benim rengim.
    ellerine güzell yüreğine sağlık.

    tatlı yanaklarından fıstığımı aldım haberin olsun.


    kocamannn,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. yazmaların güzelliği yerinde de o paketlerine ne demeli. Ellerine saklık çok hoş olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  16. Çok şık olmuşlar, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. Pembe,hoşgeldinizz çok teşekkürler sevgiler

    SEVGİLERİMLE,cansın sen can öpüyorum

    ada ve deniz, canım benim çok teşekkürler sevgiler

    Elif'in Terazisi,teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  18. cok güseller emeyine saglik...ama en güselleri Pamukkkk :)

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık sultan geçmiş bayramın kutlu olsun nazarlardan uzak can ablam! mucxxx

    YanıtlaSil
  20. haticem ne kadar şık olmuşlar bayıldım.tüm zevkini döktürmüşsün ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  21. boncuk'cum teşekkürler evet onun üstüne güzellik yok:))

    Eda'm canım benim teşekkürler seni ve tüm sevdiklerinide inş. öpüyorum

    Aksungur46 serpilim çok teşekkürler canımsın

    YanıtlaSil
  22. harika çok beğendim...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  23. çok güzeller harika bir hediye olur ellerini sağlık :)

    YanıtlaSil
  24. Ellerin dert görmesin,bayıldım,kardeşin çok şanslı,her şey her zaman gönlünce olsun,sevgiler
    http://cafemis.com

    YanıtlaSil
  25. Tatlım güzel temennilerin için çok teşekkür ederim. Ele emeği her zaman çok değerlidir benim içinde. ne güzel olmuşlar .. ben yemenileri çok beğendim. Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle sevgiler bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  26. 3 prenses,
    GÖNÜL,
    BegonvilliEv,
    Cafemis,
    ŞÜKRAN,
    canlarım çok teşekkürler öpüyorum sizleri.

    YanıtlaSil
  27. fularlara bayıldım, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  28. Ah canım arkadaşım yine el emeklerin şahane bayıldım deri kılıflara....ellerine sağlık..kışın blogların tadı daha başka oluyor sanki değil mi daha yoğun olduğundan galiba,özledim seninle sık sık yorumlaşmayı....sevgiler,öpüyorum..

    YanıtlaSil
  29. ablam özledik yaw yeni yazı bekler bünye öperim

    YanıtlaSil
  30. isoon ,canım teşekkürler.

    Tülincim canımmm hoşgeldin çok haklısın:) öpüyorum

    Eda'm cansın, sen iste yeter ki :)))

    YanıtlaSil
  31. COK, COK,COK GUZEL ESARFA

    CUM AI REALIZAT ESARFA????
    TE ROG FOTOGRAFII.


    TE IMBRATISEZ CU MULT DRAG

    DIN ROMANIA CU DRAG

    mari

    YanıtlaSil
  32. Fularlarda paketlerde çok şıklar.Çok şanslılar.İyi günlerde kullansınlar.Yazmaların desenleride çok güzel.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  33. GÖNÜL ÇELEN'im cansım öpüyorum çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  34. canım bunlar ne kadar şirin olmuşlar..ellerine sağlık .öptüm canım..

    YanıtlaSil
  35. ayyy arkadaşım san birşey söyleyeyimmi diğer yaptığında bende yapıcam demiştim ya almıştım eşarpları bak yeni postumda resimlerim hala dolapta duruyor 25 tane eşarp:)))kaldı öyle zamanım yok bi yapsam:)))

    YanıtlaSil
  36. Emeğinize sağlık, boyun ve saç fularından bir tane alabilsem keşke

    YanıtlaSil
  37. Böyle saç ve boyun fuları bulamıyorum, çok hoşuma gitti yaptıklarınız. Satış yapıyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz canım. geçtiğimiz yaz ayların da epeyce yaptım elimde b 5 tane kadar son yaptıklarımdan var.
      http://orgucantam.blogspot.com/2014/04/yazlik-yazma-fularlar.html
      son yaptıklarım bu linkte oradakiler en sonda olan gitti diğerlerinden var arzu ederseniz sırasını ve rengini mail atarsınız konuşuruz:)

      Sil
    2. Mail attım size, dönüş bekliyorum. Hızlandırabilir miyiz?

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ