Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

PONPON YAPALIM MI? :))


Malzememiz  servis ve yemek çatalları ve bir de parmaklarımız:)
ipleri dilediğiniz kadar sarıyorsunuz.(oğluşum da girdi arada karelere:) )
tam orta kısmından  iki kat yapılmış ipi parçası geçiriyoruz.
ipler hazır.
sıkıca bağlıyoruz mümkünse bir iki kez dolayıp tekrar bağlayın ki açılma olmasın.
(büyük çatal desenli gibi çıkmış üzerimde yeni çalışmam olan kıyafetin yansıması bende şimdi farkettim ilk fırsatta onu da paylaşacağım.

önce bir taraflarını makasla kesiyoruz(burada gevşek olduğunu hissederseniz yeniden bağlayabilirsiniz.
şimdi de diğer tarafını
işte meydana çıktı:)

ve üç ayrı boydaki ponponlar.
bağlarken uzunca bıraktığım ipleri dip kısmına zincir çektim isterseniz yapmayabilirsiniz.size kalmış.
elde  yapmak isteyen genişliğini parmakları açarak ayarlayabilir.

  Çoğunluğun bildiğini düşünüyorum ama denemeyenler varsa hazır yapmışken ,sizlerle ponpon  yapımını paylaşmak istedim .
Ben eskiden yuvarlak kartonlarla yapardım ama BADEM  aileden biri olduğundan kısa bir süre sonra  bu şekilde yapmayı bıraktım, ipi sarma sırasında evde bale yapar gibi ellerim havada ponpon sardığımı düşünsenize:)))hoplaya zıplaya:))))
Elimde parmaklarımla sarmak çok kolayıma geldi derken geçenlerde  nette bakınıyordum  bir yerde denk geldi çatalla yapmışlar özellikle minik ponponlar için çok ideal bende hem lazım olduğu için hem de sizlerle paylaşmak adına yaparken resimledim.
Çarşıya çıktığımda bir tane orta boy  ponpon makinasını da almak istiyorum aslında bakalım ne zaman olur.
Bu maviş ponponları  ne mi yaptım fotoğrafları hazırladıkça arka arka  paylaşacağım:))

25 yorum:

  1. fikrine sağlık haticem çokk pratikmiş

    YanıtlaSil
  2. Elde ponpon yapınca kan oturuyor parmaklarıma, o yüzden bu çatal fikrini deneyeceğim, öptüm :)

    YanıtlaSil
  3. çok pratik bir yapım ben ponpon makinası almıştım ama çatal sanki daha kolay

    YanıtlaSil
  4. ben denememiştim bu yöntemi. Nedense kağıtla olanda hep çuvallıyorum. İlk fırsatta denemeli:))

    YanıtlaSil
  5. Ben bu yöntemi bilmiyordum,sayende öğrenmiş oldum. Teşekkürler. Kocaman bir ponpon için yine kartona mı başvurmalı ?

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler,yapmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. tatlışkom,

    çok iyi oldu bu paylaşımın,kuzenimin bebeği olacak,onun için hırka örmek istiyorum uç kısımlarına da senin ponponlardan yaparım ne güselll olur.


    kocamann öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. ben de nette görmüştüm çatalla ponpon yapımını denedim ama sonuç pek başarılı olmamıştı:) ponpon makinesien güzeli;)

    YanıtlaSil
  9. Oldukça pratik bir yöntem.
    Teşekkürler:))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Çokiyi bir yöntem ellerinize sağlık. Meraklabekliyorum kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  11. yurdagül,sağol canım gerçekten öyle:)

    lilacsmell,canım elime sararken asla sıkı sarmıyorum çıkarmasıda zor oluyor ozaman serbet sarıp çok doluyorum:)

    GÖNÜL bu çok pratik bende makineyi istiyorum çünki eşit boyda olanlarla yapmak istediğim birşeyler var:))

    ada deniz canım dene çok pratik.

    Colette,Nilgüncüm baş parmak hariç diğer dördünü iki iki hafifçe ayır hangi ebatta istiyorsan arada oluşan genişliği ayarla ben bugs bunny lerin kuyruklarını öyle yaptım:))

    Çiğdem'cim dene çok kolay:)

    SEVGİLERİMLE oo çok sevindim tam zamanda bir paylaşım olmuş ne güzel sağlıkla güzelliklere gelsin bebişiniz.

    biyaşımadaha girdim sıkıştırmada sıkıntın oldu belki ben çok rahatr yaptım ama makinayı mutlaka bende alacağım

    okuyan,:) sevgiler

    Atölye kedi,teşekkürler, fotoğrafları hazırladıkça yayınlayacağım sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bende kartonla yapıyordum.Bu çok pratik.Paylaşım için teşekkürler...Bademle beraber öpüldünüz
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Hani ne diyeyim,bilmem ki,bende yeni gördüm,çok da pratikmiş.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım ya kartonu hazırla kes derken, çatal işi pratik geldi bana...
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  15. haticecim çatalla ponpon mu harikasın cnm ya hemde maviş maviş aklımda olsun saolasın:))

    YanıtlaSil
  16. kartondan çok çok pratik.Bizde sizi öpüyoruz.

    sibeltunay,teşekkürler canım.

    halimecim aynen öyle canım benim.

    maviii:))sende sağol canım

    YanıtlaSil
  17. Harika bir fikir! Teşekkürler. Ben de hep karton şablonlarla uğraşıyordum...

    YanıtlaSil
  18. çok pratikmiş bu yöntem.. benim korkulu rüyamdır ponponlar.. bu şekilde oldukça kolay ve çok sayıda yapılabilir.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Elimde yapıyorum ama çatalla denememiştim..Pratik gibi görünüyor,
    denemek lazım..Paylaşım için teşekkürler..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. ben de parmaklarıma sararak yapıyorum ponponları,ah ne şirin şeylerdir onlar,her yere de çok yakışırlar değil mi:))

    YanıtlaSil
  21. aa inanmıyorum çatalla pompom cokta guzel olmuş elıne saglık yorumun ıçın teşekkur edıyorum paylaş butonunu nasıl yapacagımı anlatırsan sevınırım bılemedımde teşekkurler

    YanıtlaSil
  22. deniza17, küçük ponponlar için çok ideal bence:) sevgiler.


    EMİNE ÖZTÜRK,karton ponponlara paydosss:))

    Noyumberry:) canım ben teşekkür ediyorum sevgiler

    Filiz hemde nasıl haklısın:)

    gulseyhan canım çok teşekkürler açıklamaya çalışacağım inş beceririm:)

    YanıtlaSil
  23. haha bale yapar gibi demiş anlatımını yediğim güzel insan! Badem bıyığıda öp sar yerime can ablam.

    YanıtlaSil
  24. Pon pon yapımını bir kere denedim öyle parmakla çok güzel oldu ama sonra kullanırken çabuk dağıldı...sanırım daha sıkı bağlamak lazım....sevgiler...

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ