Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MUTLULUĞUN PROJESİ YAPILIYOR:))))



      Cami Minyatürü için  BURAYA


 Terzi Atölyesi Minyatürü için BURAYA

Bu güzel ve çok değerli emekler Sevgili Özden bey  tarafından Mutlu olalım projesi     
için açık artırmaya  çıkarıldı.
         Bu kadarlada kalmayıp   sahibini bulacağı değer kadar da kendisi ilave ederek projeye katkılarını sağlıyacak .
(bende  BURADA duyurmuştum daha önce)
Arzu eden herkes artırmaya katılabilir  şimdiden çok merak ediyorum bakalım kimlere ulaşacak bu güzellikler.
Bende bu projeye  haberim olur olmaz  temiz giyilmiş ve yeni giysiler göndererek katıldım  gönderdiğim eşyaların bir kısmı çevremdeki dostlardan geldi. sanırım bayrama kadar   tekrarı da olacak .
Katılan herkese gönülden sevgilerimi iletiyorum.
   HAYDİ HEPBİRLİKTE MİNİK YÜZLERDE KOCAMAN GÜLÜCÜKLER GÖRMEK İÇİN ELELE OLALIM.
           Özden Bey sizleri bekliyor....

4 yorum:

  1. Özden bey'i ben de izliyorum ve sabrına ürettiklerine hayranım. Haticeciğim böyle hayırlı bir işe kalkıştığı için Özden bey'i kutlarım,duyurduğun için de çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Canım ablam yine hayırlı bi iş ve yine sen önayaksın ,bişeyle apma derdindesin,seviyorum seni ne diyeyim :) İyi ki varsınız bakalım Özden beye de :) Sevgiler ablam :)

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim Hatice yaptığım etkinliklerde beni destekleyenlerden biriside sizsiniz, teşekkür ederim.
    Allah ömür ve sağlık verdikce etkinlikler yapmaya devammmm:)))

    YanıtlaSil
  4. Nilgüncüm ,TazeKahve'm canımsınız bu güzellikleri birlikte paylaşmak harika.

    Sevgili Özden bey hitabınızdan onur duydum çok teşekkürler . destek ve paylaşımsa doğru yolda dürüstçe yapılan bir güzelliği desteklemek herzaman görevimdir önceliğimdir .

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ