Ana içeriğe atla

BUGS BUNNY LER KÜÇÜLDÜLER :)) (amigurumi looney tunes)


heyy kalkın niye oturuyoruz.


küçüğüm diyemi beni dinlemiyorsunuz, fotoğraf çekiliyor beylerrr


kusura bakmayın  ayıp  oluyor ama bide böyle poz vermemiz gerekiyormuş,


bir de boy sırası yapalım

 52 -60- 94 cm boylarındayız (en uzun olanımızı hatırlayacaksınız yine aileden diğer bugs la BURADA)

   Bennn orta boy (60cm) BUNYY

 bende size tanıtımları yapan en küçük BUNNY  aramızda  sadece boy farkı yok renk farkıda var ben bu sıcaklarda   güzelce bir güneşlendim ondan  böyle:)))
Güneş kremimin markası  BRAVO markanın burcu serisi.
Ortancanın kremi BRAVO ama serisini hatırlayamadım
en büyüğümüzün  kremi NAKO-Vizon
 _____________________________
Evet canlar   yeni  BUNNY ler ördüm   ebatları küçültmek istedim sanırım doğru boyu buldum:))))
En küçük ve en büyük sahipli orta boy olan kendisini kim kucaklayacak merak ediyor:)
  Bu arada fıstıklarım palyaçoları görünce çok mutlu oldular   seyahatlerinin  ilk üç günlerindeki beraberliğimiz  çok keyifliydi anneleri dışarı işlerini hallederken kızlarla faaliyetler yaptık fotoğrafları düzenleyince paylaşacağım bir ara  .

çok mutlu oldular. şu an onlar için  HK ler örüyorum ,sırasıyla hepsi sizlerle olacak:))

Bolluk ,berket,sağlıkla dolu  hayırlı ramazanlar diliyorum.

Yorumlar

  1. Nasıl da güzel örüyorsun:)) Süper yaa...:)))

    YanıtlaSil
  2. Nedret,çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ablacık ellerine sağlık,öncekileri de çok beğenmiştim ben bunlar da çok güzel olmuş. Bu arada tanıtım metinlerin de harika :)) Öpüyorum çook ,sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Taze kahve'm :))) öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
  5. kıyamam ablacım ben sana bu brova boncuk ile bişiler örmek çok zor:((
    ama boy boy bunnyler süperler:))

    helede palyaçoların sahiplerine bayıldım. hep diyorum ya bir çocuğun örgü oyuncağı yoksa bana hiç oyuncağı yokmuş gibi geliyor vede bu örgü oyuncaklar çocukların kucağında daha bir güzel oluyor. çocuğun yaşı kaç olursa olsun:)))

    YanıtlaSil
  6. Canım günaydın eline sağlık çok güzeller hızına yetişemiyorum nazarlardan korusun ALLAH RAMAZANIN MÜBAREK OLSUN ÖPÜYORUM..

    YanıtlaSil
  7. çook güzeller... inşallah en kısa sürede tavşancık sahibini bulur da bir çocuğu daha mutlu edersin.sevgiler.. hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  8. yasemincim çok teşekkürler. BRAVO nun burcusu ,ebru'su çok güzel işleniyor. ben aradığım renkler Bravo da varsa kullanıyorum.
    :)) kızlar çok sevdiler çok renkli oluşuna bayıldılar:)

    Begoş, Leylacım çok teşekkürler aslında hızlı değilim aralara farklı konular yayınlanınca öyle görünüyor:)

    Eminecim sana da hayırlı ramazanlar. teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  9. doğru ve uygun ebadı bulmuşsun daha sevimli olmuş ..her biri ayrı güzel ve emekli ...hayırlı ramazanlar dilerim ...

    YanıtlaSil
  10. çok şekerler bunlar. Nasıl da güzel örmüşsün ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel çok güzel çok güzel olmuş :) Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. *kelebekana* evet canım bu sefer oldu:)) teşekkürler

    ada deniz ,teşekkürler canım

    yenigelin,çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller, ellerinize sağlık:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  14. Maşallaaaah!canım ya!sen aldın götürdün.Süper olmular...
    Hayırlı Ramazanlar:)

    YanıtlaSil
  15. haticem harikalar yaratıyorsun,bu ne güzel şeyler yüz ifadelerine bayıldım.ellerine sağlık canım sana ve tüm ailene hayırlı ramazanlar dilerim

    YanıtlaSil
  16. boncuk sert geliyor bana, bende pengueni ni çok seviyordum bravo nun çok güzel renkleri vardı ama çıkarmıyorlar:(

    YanıtlaSil
  17. Deniz hoşgeldiniz. çok teşekkürler.

    GÖNÜL ÇELEN'im :)) canımsın çok teşekkürler

    Aksungur46,Serpilcim teşekkürler çizgi resimlerdeki ifadeleri incelemeye çalışıyorum:)sanada hayırlı ramazanlar.

    Yaseminkale, canımmm:)) ben boncukla değil burcu ile ördüm. renk konusunda haklısın onları NAKO dan hallediyorum.

    YanıtlaSil
  18. Felicidades por tu trabajo,son preciosos!!!!!!.Saludos.

    YanıtlaSil
  19. oi malu2,Muchas gracias mi amigo

    YanıtlaSil
  20. Ben geldim...(umarım yorumumda gelir)
    Ablacım hayırlı ramazanlar diliyorum öncelikle.Nasılsın?neler yapmışsın maşallah bakmaya doyamadım.Ellerine o güzel yüreğine sağlık.

    Kocaman öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. hahaha :)) inanılmaz sempatikler ellerinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. SEVGİLERİMLE, canımmmm hoşgeldin özledim vallahi bende seni öpüyorum teşekkürler.

    mimosacafe bloguma hoşgeldiniz,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Selamlar, uzun süredir aranızda yoktum. Nihayet yeni sayfam ve yenilenmiş sağlığımla birlikte sizlere döndüm.Ziyaretleriniz ve o güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.

    Bu mubarek Ramazan ayının, hayırlara vesile olması dileği ile sevgiyle sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  24. ayyy bayıldım valla.harikasın canım benim ellerine sağlık.
    palyacolarda sahiplerine ulaşmış sanırım....
    sevğiler öpüyorum canım benim.hayırlı ramazanlar dilerim..

    YanıtlaSil
  25. hobibox,Afetcim sanada sağlığın daim olsun diliyorum arkadaşım hayırlı ramazanlar.

    halimecim canım sevgiler teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. Seu trabalho é lindo!!!!
    Parabéns!!!! Adorei te conhecer!!
    Andréa
    http://andreaarteva.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Seu trabalho é lindo!!!
    Parabéns!!!
    http://andreaarteva.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. oooffff çok şeker bunlar ama yaaaa!insanın oğlu olunca bu şirinlere elini bile atamıyor.varsa yoksa dinazor,robot.Ev dinazor doldu.Acaba dinazor yapabilir misin ki?Braciatorus diye bi tane var,en kolay o olur herhalde,uzun boyunlu tombul sevimli bir dinazor.Eğer denersen ve de başarırsan süper olur arkadaşım.Beklemedeyim:)

    YanıtlaSil
  29. o kadar şirinlerki boy boy sevgilerle tekrardan merhaba:))))))))

    YanıtlaSil
  30. insanın banada banada diyesi geliyor, o kadar sevimlilerki..

    YanıtlaSil
  31. Canım ellerine sağlık bayıldım ben bunlara.Çok marifetli ve hızlısın Maşallah.Benim palyaço bitmek üzere ama bitemedi bir türlü.Sıcaklarda hiç elim gitmez oldu :(

    YanıtlaSil
  32. HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK..BU ARADA HAYIRLI RAMAZANLAR =)

    YanıtlaSil
  33. Aslı Erkan ,sağol canım çok teşekkürler. şu dino nun bir resmini bulayım önce:))

    fikir projeleri,canım tatil bitti sanırım hoşgeldin ,teşekkürler.

    Yetenek-sizin,Nadirecim canımsın:)

    YanıtlaSil
  34. Aslı Erkan ,sağol canım çok teşekkürler. şu dino nun bir resmini bulayım önce:))

    fikir projeleri,canım tatil bitti sanırım hoşgeldin ,teşekkürler.

    Yetenek-sizin,Nadirecim canımsın:)

    YanıtlaSil
  35. Çok tatlılar :) Verdikleri pozlar da ayrıca güzel. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  36. Özi canım teşekkürler bende akşamları örüyorum:))

    Semacım çok teşekkürler.

    Ege sağol canım :))

    YanıtlaSil
  37. benim de hayatım o yakışıklılar ve blogum ve de atölyem işte.izmir planları suya düştü,çok yıkıldım bir yandan,bir yandan da sevindim çok tuhaf bir duygu.istanbuldan hem ayrılmak istemek hem de hayatımdaki herkesi ardımda bırakmaktan nefret etmek çok berbat bir dönem yaşattı bana.bu zihinsel gel gitlerden jetlag oldum resmen.hala kendime gelemedim.dinonun doğru adını yorumuna cevap olarak yazdım.bulabilirsen ne ala.yapabilirsen de.çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  38. Haticecim, canım..Amigurumiler harika, yeğenler ondan harika..Çok tatlılar maaşallah, ellerine sağlık arkadaşım. Ama ayağınla ilgili bir sıkıntı yaşamışsın..Yakınlarda duydum Yıldız'dan, çok üzüldüm..Geçmişler olsun, inşallah bu süre zarfında iyileşmişsindir..İyi haberlerini bekliyorum tatlım. Bugün Afet'i de aradım. İyi olun lütfen..

    YanıtlaSil
  39. ASLI ERKAN ,canım herşey nasip ondan ötesi olmuyor. hayırlısı olsun. gelip bakacağım.

    LEZZETLİ SOMUNLAR ,canımm hoşgeldin çok teşekkürler. çok şükür iyiyim şükür problemsiz atlattım ayak meselesini:) öpüyorum hepimiz iyi olalım inş.

    YanıtlaSil
  40. Bu şirinleri görmüş, yorum bırakamamıştım, çoook şekerler ve ellerine sağlık, çok ama çok güzel örüyorsun:)

    YanıtlaSil
  41. Banuca ,canım çok teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  42. Badem'e sevgilerimi getirdim.

    Mırk:)

    YanıtlaSil
  43. PEMBE PATİ, ŞANSLI'ııı hoşgeldin BADEM den de sana sevgiler:))

    YanıtlaSil
  44. me encantan! bellos tejidos
    felicitaciones
    c@

    YanıtlaSil
  45. Hola Carolina,muchas gracias

    YanıtlaSil
  46. harikaaaa olmuşşşşşş..bayıldımmm;)bende kısların yerinde olsammmmm keşke dedimmm...ellerine saglıkkk

    YanıtlaSil
  47. bu kadar yorumdan sonra söyleyecek söz bulamıyorum, ellerine gözlerine sağlık canım hepside çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  48. Halece :)) teşekkürler.

    mormenevseorgu,canımmm sağol özletme kendini:)

    YanıtlaSil
  49. Bayıldımm..Çok güzeller..

    YanıtlaSil
  50. butikpartim ,teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  51. kiizz, gormeyeli neler neler yapmissinn, hepsi harikkaaa! opuldunuz :)

    YanıtlaSil
  52. All So Cute, :)) teşekkürler birşeyler yapmaya çalışıyorum işte.

    YanıtlaSil
  53. Çoook beğendim, insanın tekrar çocuk olup oynayası geliyor. Ama bunlara kıyabilir miyim bilemiyorum :)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  54. Semra Ozge Yılmaz hoşgeldiniz canım çok teşekkürler her zaman beklerim

    YanıtlaSil
  55. Hoşbulduk. Bende sizi beklerim, ne zaman isterseniz buyrun, ben hep müsaitim :))))
    http://biraz-biraz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  56. Semracım bende aynen konuların güncelleştikçe sendeyim merak etme tatlım:)))) sevgiler

    YanıtlaSil
  57. bunnyler boy boy çok güzellerrr yaa.. ellerinize sağlık!!!
    üstelik çokda muntazam olmuş

    YanıtlaSil
  58. yasemin teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  59. bugs buny lerine bayıldım eğer ölçüsü varsa yayınlarmısınız çok güzel olmuşlar hemde 3 boy ne güzel...

    YanıtlaSil
  60. mihrimah canım kimi yerlerini not aldım çoğunluğu doğaçlama çıktı net bir açıklama yok elimde amigurumiye yabancı değilsen resimler de yardımcı olur. ben de öyle çıkadım. vucut değilde yüzü dikmek çok önemli ben beş kez söktüm artıl 4 adetten sonra elim alıştı bir sonrakinde düzenli not almaya çalışacağım:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

BATTANİYE KENAR OYASI ÖRNEĞİ ( AÇIKLAMALI)

1-başlangıç noktasından 6 zincir çek ilerisine sabitle
   2-yine altı zincir çek tekrar  sabitle
   3- son yaptığımız zincir halkasında geri dönerek beş trabzan yap
   4- 6 zincirle başa dön
   5-başa dönüp sabitle üzerine 4 zincir çekip gidiş yönünüze doğru iki kare atlayıp bitiş kısmına sabitliyoruz
  6- oradan araları 3 er zincirle  dönüp
  7- 8 adet trabzan yapıyoruz
  8- bitiminde 4 zincir çekip bir önce biten çiçeğin alt yaprağının üst köşesine  sık iğne ile sabitleyip hiç zincir çekmeden dönüp yaprağa başlıyoruz
   (ilk çiçeğinizi yaptığınızda  sadece dönüp devam ediyorsunuz 2. çiçekten  itibaren başlıyoruz tepeyi tutturmaya)
  9- her yaprak 4 trabzandan oluyor.
 10-yaprağın bitiminde 3 zincirle yan boşluğa batıyor  ve 3 zincirle çıkıp diğer yaprağa geçiyoruz
11- son yaprağın bitiminde alt kafese birleştiriyoruz. (1 nolu karedeki gibi devam ediyoruz.)
  son karede battaniyemin bir köşesi görünüyor  ütüsünü yapıp fotoğraflarını çeker çekmez yayımlayacağım  zaman bulursam  bi…