Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YAZMADAN ELBİSE (dress head scarf)








(Tamamıyle benim tasarımım olan bir model)
Selinciğimin elbisesi  iki yaz geçti üstünden bunu da yapalı   ,yaz tatlinde hafif bir şeyler arayanlar için  tekrar yayınlıyorum.
_____________________
Arkası motifli kısım . iki yuvarlak motifi kare çerçeveleyerek birleştirdim.
Ön kısmını dikdörtgen şekilde göğsü iki yan dikiş kısımlarına kadar olacak bir ölçüde fantezi lastik örerek orta kısmını tülbentten çıkarıp kenarlarını ziğzagladığım kurdela ile büzdüm. omuzdan arkaya çift zincir askı yapıp birde askıların düşmemesi için arkada kalan bir çapraz zincir kordon ilava ettim.
en son üst kenara tilfil geçtim. tığla ön ve arkayı yanlardan birleştirdim.
Tülbenti normal kare tutup üste büzgü yaparak büstiyere diktim.
Alt etek kısmınıda iki yanlarına ovallik verip yırmaç yeri bıraktımve kenarlarını makine baskısı yaptım.
her iki kıyafette mayo üzerine giyilip yürüyüşe çıkabilinir.
Altına uygun renkte taytlarla heryere giyilebilir hala de getirebilirsiniz.

Bu elbiselerden  önce diktiğim  birkaç modelim daha vardı ama onları resimlemek hiç aklıma gelmedi ozamanlar belki  müstakbel kızlarım için hazırlarım bir ara o zaman yine paylaşırım:)))

22 yorum:

  1. Vay Hatice vay !Sen ne marifetli hatunsun öyle.Çok güzel bir elbise bu,tam yazlık.Ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  2. Vayyyy çok güzel, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş. bayıldım. ben de deneyecem inşallah üşenmezsem.

    YanıtlaSil
  4. Nilgüncüm teşekkürler canım ,birşeyler yapmaya çalışıyorum işte:)

    FADİŞ cim canım teşekkürler.

    Küçük Mucizem, teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  5. Süpersin ablacım,çokk ama çokk şık çok güzel olmuş.Marifetli ellerine sağlık.
    Tatlı yanaklarından öpüyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ayyy canım sen bir harikasın hep kafamda olsa ne güzel olur dedğim şeyleri hoop ne güzel anlatarak yayınlıyorsun valla nasıl yapsak ne etsek derdi olmadan hoop sana geliyorum:)ellerine sağlık böyle de bir şarkı var ya sen harikasın sana gelsin canım:)

    YanıtlaSil
  7. Rengi de çok güzelmiş bunun. Ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  8. SEVGİLERİMLE canım bende öpüyorum teşekkürler.

    waterlily,ne güzel sözler bunlar çok teşekkürler bir faydam oluyorsa ne mutlu bana :) öpüyorum canım.

    ada deniz,teşekkürler canım dayanamadığım bir renk dir turkuaz:)

    YanıtlaSil
  9. hewr yaptığın gibi buda çok güzelll..

    YanıtlaSil
  10. Yine çok güzel olmuş canım ama rengide başka bi güzel seçim.. ellerine sağlık bidenem..

    YanıtlaSil
  11. *kelebekana,:) canımsın sağol

    MARİFETANE, teşekkürler canım en sevdiğim renklerdendir:)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım benim.harikasın...
    buğün biraz çarşıda dolaştım mudoyada ğirdim bu yazmalardan yastıklar yapmışlar, fiyatlarıda epeyce pahalıydı...
    öpüyorum. kolay ğelsin...

    YanıtlaSil
  14. İkiside çok güzel olmuş.Giyside danteli severim.Askılıda çok hoş durmuş.Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. iclalcim sağol canım

    Halimecim teşekkürker canım.arkadaşım 5-6 yıl önce bir mobilya firması için fason dikmişti o yastıklardan içlerine özel astar koyuluyor. yapımı çok zor değil marka olduğu içindir yüksektir fiyatı

    GÖNÜLÇELEN canım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir fikir yazmadan elbise eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Örgücü Çantam, tiril tiril yaz akşamları kullanılabilecek zarif elbiseler olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle sağlıkla mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  18. ayy tiril tiril ne kadar serin olur bende kızıma yapmaya çalışıacağım bu sene :)) tabi becerebilirsem:))
    ellerine sağlık ablacım....

    YanıtlaSil
  19. evimin incileri belgin canım çok teşekkürler.

    yaseminim elbette yaparsın niye beceremiyesin. öpüyorum

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş, patentini al abla:))

    YanıtlaSil
  21. Nadirecim canım benim teşekkürler. :)) örnek alan bir teşekkür etsin yeterli:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ