Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

KALP ETKİNLİĞİNDE FİNAL:) BAKTÜS ŞAL

 etkinliğe  çok uyan birde paket oldu:))



Şalı yakın bir zamanda örmüştüm BURADA , örgü kalbi de   BURADAN  bakıp yaptım  üzerini süslemesi bana ait, illa kendi yorumum olacak:))))
Hazır gözler  Yasemin Kale den
Sevgili Nilgün Komarın ev sahipliğide gerçekleşti bu güzel etkinlik.
Benimde armağanlarım bunlar   şu anda sahibinin kapısına ulaşmak üzere yolda bakalım Hangi blogcan  bana geldi diyecek:)))))
Sağlıkla kullanması ve ona hep şans getirmesi dileğiyle(kim olduğunu   daha sonra buraya  yazarım:))
Sevgili Nilgün 8 Mart  Dünya Kadınlar günü için  bir diğer etkinliği başlattı katılmak istiyenler uğrayıp bildirebilir.

19 yorum:

  1. Nerde etkinlik orda sen bayılıyorum bu aktif haline .Öpücükler canım :)

    YanıtlaSil
  2. şal çok şık canım ellerine sağlık kime ise güle güle iyi günlerde kullansın
    kalp zaten süper :)) bayıldım ben bu etkinliği kaçırdım sanırım ....
    Neyse diğerine bakayım :))

    YanıtlaSil
  3. TAze kahve'm canım teşekkürler hareket berekettir:)))
    yıldızcım teşekkürler uğra o zaman nlgüne:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. çok beğendimmm çokkkk..bence şanslı kişi çok beğenecekkk...

    YanıtlaSil
  5. özlemcim çok teşekkürler canım. inş. beğenilir:))

    YanıtlaSil
  6. çok şık ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel yapmışsın canısım emeğine yüreğine sağlık,hangi blogcana gidiyosa çok ama çoook sevinicek :)

    YanıtlaSil
  8. ablacım hediyenin sahibni kıskandım şimdi.uzun zamndır vakit bulup pc başına geçeim naıl kaçırmışım bu etkinliği.ama 8 mart etkinliğini kaçırmayacağım.yorumun için teşekür ederim.soruna gelince derinin bir ton açığı hazır biye kullandım.önce teyelledim sonra makine geçtim.deride kenarlar problem oluyordu .heşeyi astarlamaya uğraşıyordum oda ayrı bir uğraşma ,deriyi astarlamak çevirmek zor iş gerçekten.vrev biye işi iyi odu.sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık çok güzel olmuş.Arkadaşımız iyi günlerde kullansın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Şal çok güzelmiş, keşke etkinliğe katılabilseymişim. Yenisi için gidiyorum hemen. sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel gidecek blog çok şanslı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. dcgumus, hoşgeldiniz çok teşekkürler.

    fisunlaherşey, canısım sağol ses çıkmadı daha sahibinden:)))

    aynurcum canım benim cevap için çok teşekkürler bu şekilde tek iş olur daha iyi. Öpüyorum katıl tabiiki ne güzel olur.

    ŞANSLI inş. canım bakalım daha haber gelmedi ulaşmadı sanırım.

    dshandmade teşekkürler canım . harika ne güzel:)

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller. Hele kalbe bayıldım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Gönülcüm çok teşekkürler.

    ada deniz, bu kalp sana kurban olsun canım benim

    YanıtlaSil
  15. Bayanlar kıskanmayın bu güzel cicilerin sahibi benim :) Çok teşekkür ederim örgüçantam :) Şalada kalbede bayıldım ellerine yüreğine sağlık....

    YanıtlaSil
  16. yeni gelin ,oooo hediyeleşme eşim gelmiş canım tekrar burdan yazayım sağlıkla kullan öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. Oyy yerim ben o kalbii ellerine sağlık abla, alan kişi severek kullanacak eminim

    YanıtlaSil
  18. nadirecim alan kızımız beğenilerini yazmış bende çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  19. ya 10 günde neler olmuş herşeyden mahrun kalmışım.kime gidiyorsa iyi günlerde kullansın....
    sevgiler canım....

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ