AMİGURUMİ (ÖRGÜ OYUNCAK) BEBEK PANDA YEŞİL KULAK

İşte şirin bir bebek panda daha  ama bunun payonu var:))) maviş gözleri ile  mutlu bir şekilde bakınıyor. sahibi yok  almak  isteyen olursa  mail atabilir

Buda  daha önce BURDA  bahsetmiştim 
Bandırmaya giden yeşil gözlü pembiş kulağım,tweety le gelecekti ama hemcinsi ile gelmek nasip oldu  :)))).  
Canım Tuğbacım fotoğrafını çekmeden yolladığımı okuyunca   benim için görüntülemiş. Tuğbacığım kocaman öpüyorum kızım çok teşekkürler


Sevgili örgü perim yaseminkalede  çekiliş var harika bir  amigurimi seti  sizleri bekliyor

(buraya yazdığım notu siliyorum  çünki bahsettiğim konuyla ilgili  yazılar arkadaşların sayfalarından  kaldırılmış)

20 yorum:

  1. Amanin ne tatlı bir panda bu! Çok şekeer :)

    YanıtlaSil
  2. cicişmi ciciş tatlışmı tatlış olmuş bu pandacıklar canısım 35 yaşındayım demedim sanki dokunabilecekmişim gibi pcnin ekranına şöyle bi dokunuverdim valla kanım kaynadı oyuncaklara :))

    emeğine sağlık.
    verdiğin linki okuycam merak ettim çünkü öpüyorum seni canısım

    YanıtlaSil
  3. lilacsmell ,canım teşekkürler.

    canısım benbile elime aldıkça öpüp seviyorum:)) senide kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Canım benim,
    çokkk tatlı bunlar.
    Ellerine,emeğine sağlık.
    Güzel bir pazar diliyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLERİMLE teşekkürler canım benim hepmiz için güzel olur inş. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. yine muthis olmus, renklerine bayildim :)

    YanıtlaSil
  8. Papyonu da var alem kadın neleri düşünmüşsün, hemen bakıyorum Nedret ablam ne yazmış öperim canım.

    YanıtlaSil
  9. ayy örgüçantam nede şirin nede güzel olmuşşş,içimdeki çocuk canlanıyor vallaa.. :)
    emeğine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
  10. ahsencim sağol canım

    AllSo Cute canım teşekkürler

    Edacım kaldırmışlar yazıyı bende az önce sildim

    DaRmAn teşekkürler canım sevgiler

    YanıtlaSil
  11. harikalar birtanem renkler uyum
    çok güzel eline emeğine paylaşımın içinde yüreğine sağlık ..

    YanıtlaSil
  12. Çok şirin olmuş ellerinize emeğinze sağlık resmiyetine bayıldım :)) sevgili örgücü çantam sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  13. ayyy çok şeker olmuş ya çok beğendim ellerine sağlık canımm bende yapayım aynısından

    YanıtlaSil
  14. şengülce canımsın teşekkürler

    Belgincim :)) aksesuarlar hoş oluyor değilmi:)

    zeliş teşekkürler yap tabiiki sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ablacııımmm ne kadar güzel olmuşlarrr ellerine gözlerine ilmeklerine sağlık her rengini yapasın geldimii benim bazen oluyo renk renk yapasım geliyor:))

    YanıtlaSil
  16. yasencim aynen öyle renklerini yapacağım iplerim hazır:))

    YanıtlaSil
  17. Canım ya her yeni oyuncak bir öncekinden daha muhteşem oluyor,ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  18. kadına dair herşey çok teşekkürler elimden geldiğince daha düzgün nasıl yapabilirim diye araştırıyorum bir yandan:))

    YanıtlaSil
  19. buda çok tatlı yaaaa.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  20. iclalcim çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

DENİZ KIZI KANAVİÇE YASTIK VE ÇERÇEVESİ

               Deseni büyütmek için ipi iki kat kullanıp , 4 adet  kareyi bir kere de çarpı yapınca desen hem büyük oldu hem d...