Ana içeriğe atla

KOT KUMAŞTAN HEYBE 2 (JEANS SADDLE BAG )VE ÖRGÜ YAKA


İşte diğer heybem de bu canlar.  hazır fistonun içine el emeği bir kanaviçe (ablamdan) aplike yaptım. çanta dikilip  bittikten sonra süslendiği için bunda   sıcak silikonla yapıştırarak çalıştım diğer heybede   dikerek çalışmıştım. Bu da büyük oğlum Can'ın   canısına gitti  güle güle kullansın.


Bu şık  boyunluk bana canım arkadaşım AFET ciğimin (hobibox) hediyesi geçen hafta oturmaya geldiklerinde getirmişti fotoğrafını  yeni çektiğim için ancak paylaşıyorum.  canım benim tekrar çok teşekkürler.
modeli çok hoş yapmak isteyenler için örnek olabilir.

Yorumlar

  1. maşallah heybelerin çok hoşlar.etamin değerlenmiş hemde kota şıklık katmış:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel çanta ve örgü yaka emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Ah o Canın canısı ..ne şanslı biri..

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş güle güle kullan ..benim şalım bitti ama ütülesemmi acaba diye düşünüyorum ..siz ütülediniz mi???zincirli yerler biraz kırışık duruyor benimkinde ..

    YanıtlaSil
  5. Kot heybe çok nostaljik görünüyor,kanaviçe çok yakışmış,ellerine sağlık...
    Boyunluğu çok beğendim güle güle kullan ...Ölçülerini verebilirsen yapmak isterim...Hatta arkadaşımda çok beğendi oda örmek istiyor,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bu heybe de çok güzel olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Beautiful colors and desing bags

    Greetings

    YanıtlaSil
  8. Heybe şahane olmuş tatlım ellerine zevkine sağlık canım;) marifetli arkadaşım benim maşallah;)
    Afetimin de ince zevkine ve güzel yüreğine de herzaman hayranım:) Hediyeni iyi günlerde kullan tatlım. Ayrıca Allah muhabbetinizi arttırsın canlarım öptüm hepinizi;)

    YanıtlaSil
  9. Çok şık olmuş ellerinize sağlık.Boyunlukta çok güzel güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  10. kedicibaşı . canım elemeklerini atmaya kıyamıyor insan ,teşekkürler

    ahsencim sağol canım.

    elzemhoby teşekkürler bencede öyle:))))


    *kelebek* canım ben saçaklar dahil tamamını ütüledin ütüsüz örgüm pek yoktur. ütünün yün atarında fazla bastırmadan hafif buhar vererek ütüledim. ütü öncesinde benim şalda kırışık gibi görünüyordu.

    tülincim mail adresine orjinal büyüklükteki fotoları gönderdim çok net belli oluyor canım üzerinden sayabilirsin olmazsa AFet ten tam sayıları isteriz. yada bende başlar çıkarırım senin için. sevgiler öpüyorum

    ada deniz çok sağol canım.

    thanks tiko.

    Benhurum canım benim seni de bekleriz canım öpüyorum.

    karabidikim çok teşekkürler canım. sevgiler

    YanıtlaSil
  11. FOARTE FRUMOS GULERUL-FULAR
    DEOSEBIT
    FELICITARI
    CULOAREA FOARTE FRUMOASA
    CU DRAG DIN ROMANIA
    MARI

    YanıtlaSil
  12. frumos guler -fular
    felicitari
    cu drag
    Mari

    YanıtlaSil
  13. Maşallah çok beceriklisin arkadaşım.Heybe harika olmuş.Hediyende çok şık.İyi günlerde kullan.
    Sevenlerin bol olsun:)

    YanıtlaSil
  14. maria,mulţumiri

    ŞANSLI sağol canım benim öpüyorum

    YanıtlaSil
  15. CaYüteği kendi gibi güzel arkadaşım. rahatsızlığımdan dolayı ziyaretin şifa dolu dileklerin ve yorumların için çok teşekkür ediyorum. Allah hepinizden razı olsun, sevgiyle sağlıcakla kal.

    Bu çantaların harika, senin hediyeni acaba sende izin verirsen senin aynladığın resimden alabilirmiyim paylaşmak için, bir türlü resim çekemedim diye fırsat olmadı, birde bu hastalık girince araya. Sende logosuz varsa bana verdiğin resmin, bende onunla paylaşayım canım

    YanıtlaSil
  16. Afetcim elbette canım benim bana mail adresini bırak ilk fırsatta göndereyim. geçmiş olsun canım benim aman dikkat et kendine. öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. Bu da güzel olmuş ellerine sağlık ..
    Can 'ın canısı güle güle iyi günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler yıldızcım.

    YanıtlaSil
  19. ne hoş olmuş,eline sağlık.allah benim kıza da senin gibi kaynana nasip etsin.süpersin.atkını da güle güle kullan

    YanıtlaSil
  20. Hazalca teşekkürler canım tüm evlatlarımıza ağız tatlı hayırlı geçimli eş ve aileler nasip olsun canım inş.

    YanıtlaSil
  21. merhaba,kabartma tozunu sormuşsun,ben çikolatalı puding ile yapıyorum ama yoksa aynı ölçüde kakao koyuyorum.Büyük davul fırında kalın kek için verdiğim ölçü ve kabartma tozunu gerçekten 2 pk ekliyorum.Denemelisin,muhteşem oluyor.Ben hep bu ölçülerde yapıyorum,görüşürüz,sevgiler

    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. cafemis teşekkür ederim canım deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  23. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥♥
    Gostei muito da bolsa... muito feminina!
    Muita paz e muita saúde!...♥
    Beijinhos.
    ♥ Bom fim de semana!
    ♥♥ Itabira, que hoje completa mais uma primavera...
    Brasil♥♥
    ✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

    YanıtlaSil
  24. NASIL İYİ BİR DOSTSUN SAĞ OLASIN HİÇ YALNIZ BIRAKMADIN BENİ.İYİ Kİ VARSIN İYİLİKLER SENİNLE OLSUN

    YanıtlaSil
  25. Bu heybe 10 numara olmuş gerçektennn ...Sonunda anneciğin kaneviçelerini değerlendirmek için güzel bir fikir çıktı karşıma.Ellerine sağlık canımcım çoook güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  26. oi Magia,
    magia, obrigado meu amigo.

    örgüoyuncakçınine,ablacım canımsın iylikler güzellikler hepimizle olsun öpüyorum.

    taze kahve, annen de çok sevinecektir. teşekkürler öpüyorum.

    YanıtlaSil
  27. Emeklerie sağlık heybe çok güzel olmuş, boyunluğuda bayıldım kış yaklaşıyor örmek lazım...

    YanıtlaSil
  28. Nergiz teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  29. Heybe çok güzel olmuş,elinize sağlık.Boyunluğu da çok beğendim güle güle kullanın ...Ölçülerini yazarsanız yapmak isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. yelpazesu çok teşekkürler canım.
    bir arkadaşım daha sormuştu ben buna bakarak bir tane öreyim ayrıntılarıyla yayınlayayım en kısa zamanda canım.

    YanıtlaSil
  31. ellerine sğlık canım heybelerin muhteşem olmuş .İyi günlerde kullanılır işallahEMİNE

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEŞ ŞİŞLE PATİK AÇIKLAMASI (KNİTTİNG SHOE )

şişe 10 ilmek başladım bir sıra düz ördüm ve 2. şişi ilmeklerin alt kısmından geçirip karşılıklı 10 ilmek olmasını sağladım ( burun kısmı)

her iki taraftan da 2 şer ilmek artırdım(toplam4) 4 ayrı şişe 6 şar ilmek olarak yerleşti

hep düz taraftan örüyoruz ilmek sayıları arttıkça burun da yavaş yavaş ortaya çıkıyor


burun kısmı tamamlandı benim yaptığımda toplam 48 ilmek oldu buda patiğin biraz büyük olmasını sağladı sizler 40 ilmekte bitirebilirsiniz.




örmeğe devam ediyoruz.





burda burun ve ön tamamlandı. ön ortada iki ilmeği kesip yerimizi belirliyoruz ve beş ilmek (her iki yanda)haraşo örüyoruz bilek kenarı olacak burası. bundan sonrası normal düz örgü gibi düz ve ters örgü örerek devam ediyor




28 sıra örüp topuğa geçeceğiz.


şişteki ilmekleri ortada 10 ilmek kalacak şekilde ayarlıyoruz.



burda örgü sadece 10 ilmek le yapılıyor. sağ ve sol şişlerden gidiş ve dönüşlerde ortadaki (10 ilmekler) ilmeklerin kenarlarındaki ile birer birer keserek eksiltiyoruz(eksilen kısım iki yanlar)

topuk kısmı beli…

AÇIKLAMALI KAPŞONLU HIRKA (hooded cardigan)

İKİ RENKLİ KAPŞONLU HIRKA




(Blogumun ilk yayınlarından çok gerilerde kalıp görülmeyenlerden açıklamasını ayrıntılı yaptığım modellerden biri, belki işe yarar diye görmenizi istedim.)


KABAN TARZI KAPŞONLU HIRKA
BU HIRKAYI SİPARİŞ ÜZERİNE ÖRDÜM
beden: 38-40 için bol 
42 -44 için normal

yumak: 2 adet lila 5 adet mor( ikisinden de biraz artıyor)

şiş: 5 numara
reglan kol ,önüne fermuar(resimleri çektikten sonra diktim)
kapşon takılmadığı zaman hoş dursun diye yakada çalıştım.
ÖNLER :
50+8(8 ilmek kenar lastik için)
KOL KESİMİ:2 sırada bir yakaya kadar toplam 14 kez 3ilmeği birden alarak 2eksiltmiş olarak kes
YAKA OYUNTUSU: 8+2+2( gidiş ve dönüşte) kes.
kalan 18 ilmeği ipe dizip çıkarın.

ARKA: 100 İLMEK
2 ters 2 düz lastik 18 sıra örün. ve sonra
12sıra mor sonra(zigzaglı yer için) 3sıra(1-3-5 ilmek olarak renk değişimi.
12 sıra lila+ 3
12 sıra mor+3
12 sıra lila + 3
12 sıra mor+ 3
12 sıra lila + 3 burdan sonra kol kesimi başlıyor
kesim bittiğinde 44 ilmek kalacak ipe dizip şişten çıkarın.
KOLLAR:5…

DURU'YA ANA KUCAĞI (BABY NEST) ve YASTIĞI

Baby Nest ,ana kucağı, dikme beşik,bebek yuvası , bunların hepsi bu yaptığım çalışmanın adlarından her biri:)))
 Sevgili Filiz'de (Filizin evi)  ilk görmüştüm sonra epeyce yapan  varmış ben görmek de geç kalmışım:)), Filiz' ciğimin ellerine sağlık ben onda görüp örnek aldığım için onun linki ile paylaşıyorum ilk dikene ve   tüm yapanlara da selam olsun  diyeyim:)
 Çok keyifli  bir dikiş çalışması  daha oldu benim için  bir pembe bir mavi yaptım. Pembesi benim DURU'ma (Eylül de kucaklayacağız  inş.) Diğer mavi ise  arkadaşımın gelinin yeğeni oldu ona gidecek . Fotoğraflarını düzenler düzenlemez onu da  paylaşırım.
Kuzucuklar   sağlıkla kullansınlar inş.
 Malzemelerim:
 Desenli ve düz olarak 1 er metre pazen.
(Yaz bebekleri için tericoton tercih edilebilir.)
organze fisto
Sert ve yumuşak olarak  grogren (kenar biyesi için sert olanı yuva olarak yumuşak olanı da içinden geçirip büzmek için kullandım.
 silikon boncuk elyaf( hem kenarlara hem orta kısmında )
Yapılışını ayrıntılı…

HELLO KİTTY 'Lİ ANA KUZUSU (BABY VEST)

iPİN RENKLERİ
                                             Burdan da dokusunu yakından görebilirsiniz.

Kartopu yünlerinin bebekler için çıkardığı yeni yünlerden birisi de bu  ana kuzusu  .Tüm renkleriyle harika bir dokusu var.Dükkanda  yelek ,hırka kaç taneden çıkıyor soruları gelince ben de bunu ördüm hem dokusu görülsün hem de kaç yumak kullanılıyor tahmin yürütebileyim diye.
  Tam iki yumak gitti kalan ip 4-5 metre filandı minicik bir pon pon olacak kadar. yelek 2-4 yaş arası giyilebilir büyüklükte. Özel bir örnek kullanmaya gerek yok,ben çabuk örüp asayım diye yıldız örneğini  kullandım.
alıp örmek isteyenler  bir çocuk yeleğine kaç ilmek başlıyorsanız bunda daha azını kullanacaksınız. ipin hafiften  bir  likralı durumu var. Ben çok beğendim  astragan polar gibi .yakın çekim fotoğrafladım belli olsun diye.
 HK yı sonradan tığlayıp üzerine diktim yakayı da tüm dikişlerden sonra ilmek alıp  bir ters bir düz lastik ördüm. arka 51 önler 29…

BATTANİYE KENAR OYASI ÖRNEĞİ ( AÇIKLAMALI)

1-başlangıç noktasından 6 zincir çek ilerisine sabitle
   2-yine altı zincir çek tekrar  sabitle
   3- son yaptığımız zincir halkasında geri dönerek beş trabzan yap
   4- 6 zincirle başa dön
   5-başa dönüp sabitle üzerine 4 zincir çekip gidiş yönünüze doğru iki kare atlayıp bitiş kısmına sabitliyoruz
  6- oradan araları 3 er zincirle  dönüp
  7- 8 adet trabzan yapıyoruz
  8- bitiminde 4 zincir çekip bir önce biten çiçeğin alt yaprağının üst köşesine  sık iğne ile sabitleyip hiç zincir çekmeden dönüp yaprağa başlıyoruz
   (ilk çiçeğinizi yaptığınızda  sadece dönüp devam ediyorsunuz 2. çiçekten  itibaren başlıyoruz tepeyi tutturmaya)
  9- her yaprak 4 trabzandan oluyor.
 10-yaprağın bitiminde 3 zincirle yan boşluğa batıyor  ve 3 zincirle çıkıp diğer yaprağa geçiyoruz
11- son yaprağın bitiminde alt kafese birleştiriyoruz. (1 nolu karedeki gibi devam ediyoruz.)
  son karede battaniyemin bir köşesi görünüyor  ütüsünü yapıp fotoğraflarını çeker çekmez yayımlayacağım  zaman bulursam  bi…